کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316166 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تولد یک کنسول بازی جدید با نام Zeebo

شركت تازه تأسيس Zeebo اقدام به طراحي و توليد يك كنسول بازي ارزان‌ قيمت با نام خود كرده كه فعلاً فقط در كشور برزيل به فروش مي‌رسد.

درست در همان روزهايي كه نمايشگاه بازي GDC در سانفرانسيسكو در حال برگزاري بود و ما هم در حال گذراندن تعطيلات نوروزي خود بوديم، آن سوي دنيا در برزيل خبري منتشر شد كه دست كم در دنياي گيمرها و گيمينگ مثل يك بمب صدا كرد و آن چيزي نبود جز ورود يك نورسيده به جمع كنسول‌هاي بازي دنيا. شركت تازه تأسيس Zeebo اقدام به طراحي و توليد يك كنسول بازي ارزان‌قيمت با نام خود كرده كه فعلاً فقط در كشور برزيل به فروش مي‌رسد.

درست در همان روزهايي كه نمايشگاه بازي GDC در سانفرانسيسكو در حال برگزاري بود و ما هم در حال گذراندن تعطيلات نوروزي خود بوديم، آن سوي دنيا در برزيل خبري منتشر شد كه دست كم در دنياي گيمرها و گيمينگ مثل يك بمب صدا كرد و آن چيزي نبود جز ورود يك نورسيده به جمع كنسول‌هاي بازي دنيا. شركت تازه تأسيس Zeebo اقدام به طراحي و توليد يك كنسول بازي ارزان‌قيمت با نام خود كرده كه فعلاً فقط در كشور برزيل به فروش مي‌رسد.
قيمت اين كنسول 199 دلار تعيين شده كه چند صد دلاري از ديگر رقباي خود مانند Xbox360، Ps3 و Wii ارزان‌تر است. حتي شركت سازنده قول داده قيمت آن را تا آخر سال تا 150 دلار هم پايين بياورد. ساختار كلي دستگاه بر پايه چارچوب سخت‌افزاري گوشي‌هاي همراه هوشمند منتها به صورت بهينه شده طراحي شده است. به گفته شركت سازنده، قدرت پردازش اين كنسول بين پلي‌استيشن يك و پلي‌استيشن دو و چيزي در حد كنسول دريم‌كست و گوشي‌هاي همراه پيشرفته مثل آيفون است.

يك كنسول اقتصادي
عمده تمركز و توجه و به تبع آن شعار سازندگان Zeebo بر به صرفه و اقتصادي بودن آن است. همانطور كه گفته شد، كيفيت سخت‌افزاري اين كنسول بازي بسيار نزديك به گوشي‌هاي هوشمند بوده و بر پايه پلتفورم كوآلكام BREW است و در آن از تراشه MSM استفاده شده است. از جمله مزيت‌هاي ديگر Zeeboمحلي بودن و تأكيد سازندگان بر لوكاليزه كردن آن است. بدين ترتيب خريداران هر بازي را به زبان خود و مطابق ارزش پولي سرزمين خود خريداري خواهند كرد. مصرف برق دستگاه هم فوق‌العاده كم است و فقط يك وات توان مي‌برد (20 تا 100 برابر كمتر از ديگر كنسول‌ها.) كليه اين تمهيدات صورت گرفته تا Zeebo به يك كنسول محبوب و پرفروش در كشورهاي جهان سوم تبديل شود.

آسان و بي‌دردسر
كاربري اين دستگاه فوق‌العاده آسان است. فقط كافيست آن را به تلويزيون وصل كنيد و بازي كنيد. به همين سادگي! اينترفيس ساده و واضح Zeebo مي‌تواند يكي ديگر از وجوه برتري و وسايل موفقيت اين كنسول در بازار باشد.

خريد و بازي آنلاين
كنسول بازي زيبو به طور خودكار به شبكه بي‌سيم Zeebo متصل مي‌شود و كاربران قادر خواهند بود در عرض چند دقيقه بازي‌هاي موردنظر خود را خريداري و بارگذاري كنند. از جمله مزاياي اين روش خلاصي از دردسرهاي كپي‌رايت، گارانتي بازي‌ها و موارد مشابه است كه علت اصلي بي‌علاقه‌گي توليدكنندگان ساير كنسول‌ها به ورود و سرمايه‌گذاري در كشورهاي جهان دومي و سومي محسوب مي‌شود.

كيفيت مناسب
هدف سازندگان زيبو فراهم كردن امكان انجام بازي‌هاي با كيفيت سه بعدي براي ميليون‌ها گيمر علاقه‌مند در گوشه‌هاي نسبتاً فراموش شده جهان است. همانطور كه گفته شد پلاتفورم اصلي اين كنسول بازي از BREW وام گرفته شده، اما طوري براي بازي كردن بهينه‌سازي شده كه در مقابل كنسول‌هاي نسل نوين ديگر چيزي كم و كسر نداشته باشد. كنترل بازي كامل و بي‌نقص ساخته شده و بازي‌ها با رزولوشن 480×640 اجرا مي‌شود. ضمن اينكه امكان بازي چند نفره هم با آن وجود دارد و درگاه‌هايي براي موارد استفاده ديگر در دستگاه پيش‌بيني شده است.

حمايت بزرگان
تا همين الان شركت‌هاي بازي‌سازي معتبري همچون EA، Activision – Blizzard و THQ پشتيباني خود را از Zeebo اعلام كرده‌اند. دابل دراگون، رزيدنت اويل 4، تكن، كوايك و سونيك ادونچر اولين بازي‌هايي هستند كه قرار است براي اين كنسول بازي به بازار بيابند. قيمت بازي‌ها هم فقط ده دلار تعيين شده است.

كنسول مردمي
شركت زيبو اميدوار است با هدف قرار دادن بازارهاي كشورهاي جهان دومي مثل آمريكاي جنوبي، اروپاي شرقي، چين و هندوستان جاي خالي كنسول‌هاي ديگر بازي را در اين كشورها پر كند. برزيل مقصد اول Zeebo است؛ جايي كه ورژن محلي كنسول سگا جنيوس هنوز در آن طرفداران زيادي دارد. در هر صورت بايد منتظر ماند و ديد اين كنسول منحني چه مي‌كند و آيا توان رقابت با بزرگان اين بازار را دارد يا خير.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 523 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: هم وطن سلام تاریخ خبر: 1388/02/23 تعداد مشاهده: 1744
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر