کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9221 | مشاهده و دانلود: 741378257 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/09 | اعضاء: 316931 | نظرات: 37907
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

“یاهو”ی عربی با نگرش وهابی و اسلام آمریکایی

"یاهو"ی عربی با نگرش وهابی و اسلام آمریکایی

به نقل از سایت ظهور سایت مرجع یاهو که بزرگترین پورتال جهان و دومین سایت اینترنتی پربیننده در دنیا محسوب می شود ،سرانجام از “تک‏زبانی” خارج شد و با ایجاد بخش زبان عربی به عنوان دومین زبان خود، کاربران اینترنت را غافلگیر کرد.

داستان از آنجا آغاز شد که در سال ۲۰۰۹ مدیران یاهو تصمیم گرفتند که پورتال بزرگ “مکتوب” را خریداری کنند. مکتوب بزرگ‏ترین پورتال عربی ـ سعودی بود که در آن زمان دارای شانزده میلیون کاربر بود.

سایت مکتوب به وسیله کارشناسان به قیمت یکصد میلیون دلار (بیش از یکصد میلیارد تومان) ارزش‏گذاری شد و مذاکرات مدیران یاهو برای خرید آن آغاز گردید. به این ترتیب، یاهو که به ادعای خود بیست میلیون کاربر عرب دارد با خرید سایت مکتوب، جذب شانزده میلیون کاربر این سایت را نیز هدف گرفت.

گزارشی از بخش زبان عربی یاهو (مکتوب)

بخش عربی سایت یاهو (یا همان مکتوب)، همانند یاهوی انگلیسی، سایتی پورتال است که در آن هرچیزی که مورد نیاز یک کاربر است را می‏توان یافت: پست الکترونیک، اخبار، اتاق‏های گفت‏وگو، بازرگانی و اقتصاد، گردشگری و توریسم (به خصوص در کشورهای عربی)، مسایل اسلامی، ازدواج اینترنتی ویژه عربهای مسلمان (با عنوان بنت الحلال!)، تین ایجرها (زیر بیست ساله‏ها)، الحلوة(دنیای زنان)، ورزش، عکس، هنر، ستارگان سینما و موسیقی، ویدئو، مسنجر، فروم‏ها و انجمن‏های اینترنتی و بخش‏ها و سایت‏های دیگر، از جمله سایت‏های فعال و پربیننده مکتوب است.

آنچه باعث شده تا حضور سایت مکتوب در یاهو، نگرانی دردمندان جهان اسلام را برانگیزد، نخست اهتمام این سایت به عنوان یک پورتال پربازدید، به محلی برای ترویج اباحه‏گری میان جوانان جهان اسلام است. بخصوص که با بخش‏هایی چون هنر و ستاره‏های سینما و موسیقی، چت‏روم‏ها، بنت الحلال و همینطور ویدئوها و فیلم‏هایی که خالی از صحنه‏های مخالف عفت عمومی و اسلامی نیستند، قصد دارد تا محبوبیت خود را در صدر نگه دارد!

دوم آنکه این سایت با پوشش خبرهای مربوط به فلسطین و انقلابهای خاورمیانه از زاویه دید غربی‏ها سعی دارد تا افکار عمومی جهان عرب را برای پذیرش مشروعیت دولت اسرائیلی آماده کند! بنابر نظرسنجی‏های خود غربی‏ها هنوز هم درصد بسیار بالایی از مردم عرب، رژیم صهیونیستی را دشمن شماره یک جهان عرب می‏دانند؛ حال جهت‏دهی مکتوب و یاهو به سمت مخالف این باور عمومی اعراب و مسلمانان است!

مسأله سوم و از همه مهم‏تر و نگران‏کننده‏تر، “بخش اسلام یاهوی عربی” است که افکار وهابی و سلفی را به عنوان اسلام واقعی به خورد جهانیان می دهد!

متأسفانه در بخش اسلام مکتوب، گذشته از آن‏که یکی از دو قرائت اصلی اسلام ـ یعنی مذهب تشیع و مکتب اهل بیت(ع) ـ کاملاً به فراموشی سپرده شده است، افکار و آموزه های فقهی، کلامی و اعتقادی سلفی و وهابی به عنوان اسلام معرفی می گردد! ضمن اینکه پاسخ به سؤالات فقهی مراجعان انبوه سایت نیز بر اساس مذهب کاربران پاسخ داده نمی‏شود؛ بلکه پاسخ‏ها بر اساس مذهب و فرقه ساختگی موردنظر رهبران سایت منتشر می گردد!

آنچه در پی می آید گزارشی از آیتم‏های مختلف بخش اسلام یاهوی عربی است:

گزارشی از آیتم های بخش اسلام در یاهوی عربی (مکتوب)

قرآن کریم:

تجوید و قرائت قرآن، ویدیوی قاریان مشهور عرب و بین‏الملل، تفسیر قرآن به قرائت اهل‏سنت و هر چیزی که درباره قرآن کریم یک مسلمان نیاز دارد را می‏توان در بخش قرآن کریم سایت اسلام پورتال مکتوب (یاهوی عربی) یافت.

 ادامه مطلب را در وب سایت ظهور مشاهده نمایید...

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5242 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: http://zohur.net تاریخ خبر: 1390/03/02 تعداد مشاهده: 1350
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر