کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9174 | مشاهده و دانلود: 738579994 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/19 | اعضاء: 316544 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

باتری جدید لپ‌تاپ‌ با قابلیت ذخیره انرژی تا 3 سال

شركت Leyden Energy از توليد نسل جديد باتري‌هاي ليتيوم-يوني براي لپ‌تاپ‌ها خبر داده كه مي‌تواند شارژ كامل خود را تا 3 سال نگه دارد.

اين باتري جديد كه با پشتيباني و ضمانت 3 ساله وارد بازار مي‌شود، نخستين باتري در دنيا محسوب مي‌شود كه قادر است تا اين ميزان انرژي را در خود ذخيره كند.

اگر شما جزء آن دسته از كاربراني هستيد كه از لپ‌تاپ استفاده مي‌كنيد، به خوبي مي‌دانيد كه عمر باتري لپ‌تاپ‌ها به طور ميانگين در كمتر از 3 ساعت به پايان مي‌رسد و طي 12 تا 18 ماهي كه كاربر از آن استفاده مي‌كند، عمر مفيد بيشتر باتري‌ها تمام مي‌شود و كاربر مجبور به عوض كردن آن است.

تعويض باتري لپ‌تاپ‌ها اين روزها به يك مشكل بزرگ تبديل شده و علاوه بر هزينه و دردسرهايي كه براي كاربر به وجود مي‌آورد، به عنوان تهديدي جدي براي محيط زيست نيز محسوب مي‌شود.

اما شركت Leyden Energy باتري جديد خود را به گونه‌اي توليد كرده است كه با تمام مدل‌هاي موجود در بازار متفاوت است و مي‌تواند در چرخه‌اي با قابليت 1000 بار شارژ شدن مورد استفاده قرار گيرد و در ميانگين دماي بالاتر از معمول نيز مشكلي براي آن پيش نيايد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5291 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: iritn تاریخ خبر: 1390/03/08 تعداد مشاهده: 1478
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر