کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316353 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هکرهای سونی و نینتندو به فعالیت خود پایان دادند

اعضای گروهی از هکرهای اینترنتی که در دو ماه اخیر، چندین وبسایت معروف را مورد حمله قرار داده‌اند، اعلام کرده‌اند که این گروه را منحل می‌کنند.

به گزارش ايتنا از بي‌بي‌سي، این گروه که با عنوان " لولزسکیوریتی" (Lulz Security) شناخته می‌شود، در سایت توئیتر نوشته است که فعالیت‌هایش را متوقف می‌کند.

آنها همچنین در یکی از وب‌سایت‌هایی که در زمینه به اشتراک گذاشتن فعال است، طی اطلاعیه دیگری نوشته‌اند که «سفر تفریحی ۵۰ روزه‌مان به پایان رسیده است.»

نام لولزسکیوریتی بعد از حمله‌هایش به وب‌سایت شرکت‌هایی مثل سونی و نینتندو بر سر زبان‌ها افتاد.

اعضای این گروه، در برخی موارد، وب‌سایت‌ها را از کار انداخته‌اند و در برخی دیگر، اطلاعات حساس و محرمانه‌ای را دزدیده و بعد در شبکه‌های اینترنتی منتشر کرده‌اند.

وب‌سایت‌های مجلس سنای آمریکا، سیا(سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا) و شبکه‌های تلویزیونی فاکس و سی‌بی‌اس آمریکا هم مورد حمله‌های سایبری این گروه قرار گرفته‌اند.

گروه لولزسکیوریتی به مناسبت این خداحافظی، گزیده‌ای از مدارکی را منتشر کرده است که ظاهرا شامل اسناد محرمانه‌ای از اداره پلیس آریزونا و شرکت ارتباطاتی "ای‌تی اند ای" است.
این شرکت از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه ارتباطات و مخابرات در آمریکا است.

به گفته خبرنگاران، اطلاعیه خداحافظی لولزسکیوریتی می‌تواند نشانه این باشد که اعضای آن به دلیل تحقیقات اخیر پلیس و نیز اقدامات هکرهای رقیب برای لو دادن آنها دستپاچه شده‌اند.

اخیرا یک مرد جوان بریتانیایی که ظن آن می‌رود ارتباطاتی با این گروه داشته باشد، بازداشت شده است.

تاثیری بسیار کم
هویت اعضای لولزسکیوریتی همچنان ناشناس مانده و تماس مستقیم با آنها برای تأیید اطلاعیه خداحافظی‌شان ممکن نبوده است.
در این اطلاعیه آمده است که «۶ خدمه ما برای شما سال ۲۰۱۱ خوبی آرزو می‌کند.»

آنها اضافه کرده‌اند: «با آخرین خاطراتی که داشتیم، وقت آن رسیده است که بگوییم: سفر بی‌خطر»
آنها نوشته‌اند: «سفر تفریحی ۵۰ روزه ما به پایان رسیده است و الان باید الهام، ترس، انکار، شادی، تایید، تکذیب، استهزا، شرمندگی، اندیشه، حسادت، تنفر و حتی عشق را پشت سرمان بگذاریم و راهی جایی دور شویم. امیدواریم که تاثیری بسیار کوچک بر افراد گذاشته باشیم.»

با این حال، آنها از طرفدارانشان خواسته‌اند تا به راهشان ادامه دهند و نوشته‌اند: «ما امیدواریم؛ آرزومندیم و حتی می‌خواهیم که این حرکت، به صورت انقلابی درآید که بتواند بدون ما به راهش ادامه دهد.»

آنها نوشته‌اند: «لطفا متوقف نشوید. ما در کنار هم و متحد، می‌توانیم ستمگران مشترک را زمین بزنیم و از آزادی و قدرتی آکنده شویم که سزاوارمان است.»

اعضای این گروه پیش از این در برنامه نیوزنایت بی‌بی‌سی گفته بودند که می‌خواهند «کله‌گنده»هایی را که قانون می‌نویسند، هدف قرار دهند و «آنها را چند درجه پایین بکشند.»

یک هکر که با نام «گرداب» شناخته می‌شود و خود را «کاپیتان کشتی لولز» می‌خواند، در یک پرسش و پاسخ آنلاین گفته است که این گروه ابتدا «برای خنده» هک کردن وب‌سایت‌ها را شروع کرد، ولی به تدریج به گروهی از هکرهای اخلاقگرا «با انگیزه‌های سیاسی» تبدیل شد.

یکی از اعضای لولزسکیوریتی هم در گفت‌وگویی با خبرگزاری آسوشیتدپرس گفته است که آنها دست‌کم ۵ گیگابایت از «اطلاعات دولتی و بخش‌های قانونگذار» کشورهایی در سراسر دنیا را در اختیار دارند.

او گفت که آنها قصد دارند این اطلاعات را در سه هفته آینده منتشر کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5529 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1390/04/06 تعداد مشاهده: 1511
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر