کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316358 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پخش رایگان کیندل اسرائیلی برای ارتباط با مردم در آمریکا

به نقل از سایت ظهور کنسولگری رژیم صهیونیستی در لس‌آنجلس اقدام به پخش کتاب‌خوان دیجیتالی آمازون با طرح پرچم این رژیم و کتاب‌های دیجیتالی پیش‌فرض مرتبط با موضوع اسرائیل کرده است تا شیوه‌ای نوین را در پیشبرد دیپلماسی عمومی خود آغاز کند.

به گزارش خبرنگار دیپلماسی و جنگ نرم خبرگزاری فارس، پایگاه اینترنتی کنسولگری اسرائیل در لس‌آنجلس اعلام کرده که با توجه به اینکه امروزه تکنولوژی ارتباطات، روش‌های اطلاع رسانی را میان مردم تغییر داده است؛ بنابراین دولت‌ها نیز باید با جوامع و مردم سازگارشوند. سفارت اسرائیل، یکی از سازمان‌های رسمی و دیپلماتیک این رژیم ابتکار جدیدی را در حوزه دیپلماسی عمومی آغاز نموده تا به وسیله آن از کتابخوان‌های دیجیتالی و تبلت‌ها برای افزایش کارائی کتاب‌ها و اسناد رسمی استفاده کند. روش‌های قدیمی اطلاع رسانی دیگر پاسخگوی نیاز امروزه جوامع نبوده و بسیاری از سازمان‌ها را وادار به استفاده از روش‌های نوین و مجازی همانند اینترنت برای افزایش دیپلماسی عمومی نموده است. سفارت اسرائیل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

* روش‌های سنتی همچون استفاده از کتاب دیگر راهکار مناسبی برای ارتباط با مردم برای سفارت اسرائیل نیستند

اسرائیل به میزان بسیار زیادی متکی بر روش‌های سنتی همچون کتاب و بروشور در زمینه اطلاع رسانی درباره پیشرفت‌های اقتصادی، برنامه‌های متعدد بشر دوستانه و تاریخ خاص اسرائیل است. سازمان‌های دولتی همانند سفارت اسرائیل در لس‌آنجلس مرتبا محموله‌های ارسالی مختلفی از مطالب چاپی را در ماه دریافت می‌کنند که به روش دستی، طبقه بندی و توزیع می‌گردند. هم اکنون با سرمایه گذاری در زمینه کتابخوان‌های دیجیتالی، کیندل‌ها و تبلت‌ها، این سفارت می‌تواند به صورت دیجیتالی مطالب مربوطه را به راحتی و مناسب تر از قبل به دست متقاضیان برساند.

* نرم افزارهای دیپلماسی دیجیتالی اسرائیل نیز برای تبلت ها و تلفن‌های همراه هوشمند در حال توسعه و تولید هستند

آمارهای اخیر نشان می‌دهد طی سه سال گذشته استفاده از کتابخوان‌های دیجیتالی تا ۷۰ درصد تمایل کاربران را برای خرید اینترنتی افزایش داده است. سفارت اسرائیل در لس‌آنجلس نیز در ابتدای انجام کار بنیادی برای رشد کاربران از طریق توسعه پروتکل‌های زیربنایی است. به علاوه طی هفته‌های اخیر سفارت پورتال ویژه‌ای را راه اندازی نموده است که به کاربران اجازه خواهد داد تا اسناد مختص کتاب‌خوان های دیجیتالی و تبلت‌ها را از وب سایت سفارت دانلود کنند. نرم افزارهای دیپلماسی دیجیتالی نیز برای تبلت ها و تلفن‌های همراه هوشمند در حال توسعه و تولید هستند.

سفارت اسرائیل به همین منظور اقدام به توزیع رایگان کیندل های سفارشی با طرح و قاب منقش به پرچم این رژیم با کتاب های دیجیتالی مرتبط با مسائل اسرائیل کرده است که به کاربرانی که در قرعه کشی کیندل که در سایت آن موجود است ثبت نام و آن را به دیگران نیز توصه کنندبه قید قرعه کیندل خواهد داد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5540 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zohur.net تاریخ خبر: 1390/04/07 تعداد مشاهده: 1282
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر