کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737834996 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316438 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

+Google به iPhone و iPod Touch و iPad در راه است.

دولوپر های شرکت Google یک برنامه ی جدید برای iPhone و iPod Touch و iPad ساخته اند که این برنامه همان +Google است.

+Google یک شبکه ی اجتماعی جدید است که بر بیشتر بر روی سر تیتر ها تمرکز دارد.

Erica Joy که یکی از دولوپر های شرکت Google است در رابطه با Application جدید iPhone و iPad می گوید:
برای تمامی دوستانی که از iPhone استفاده می کنند برنامه +Google  برای iPhone در AppStore به زودی (امروز یا فردا) قرار خواهد گرفت.

البته Erica Joy در این پست خود فقط از برنامه برای iPhone صحبت کرده و منظورش فقط iPhone نبوده بلکه منظورش تمامی iOS ها بوده است و Google یک برنامه جدید برای صفحه بزرگ iPad هم ساخته است!
این برنامه برای Android از چندی پیش منتشر شد و تا هفته پیش این برنامه ۵۰۰۰۰۰ بار دریافت شد و ۱۰۰۰۰۰۰ دانلود داشت و Review های متعددی برای این برنامه در Android Market نوشته شد.
نسخه ی Android این برنامه یک سرویس جدید را در خدمت کاربرانی که دارای یک Smart Phone (همراه با سیتسم عامل Android ) ارائه می دهد که این کاربران می توانند اطلاعات خودشون را همراه با تلفن همراه میان دوستانشان به اشتراک گذارند.
+Google نیز از چهارشنبه هفته پیش کار خود را به صورت قبول کردن اشخاص با دعوت نامه آغاز کرد.این پروژه جدید که به عنوان یکی از جدیدترین شبکه های اجتماعی محسوب می شود به اعضای خود اجازه می دهد که تنها با کیلیک کردن روی دکمه +و اون لینک یا صفحه یا عکس یا ویدئو را میان دوستانشان به اشتراک گذارند و بقیه نیز اطلاع یابند که دوستشان از چه صفحه ای در گشت و گذار اینترنتی خوشش آمده است.

درحال حاظر این سرویس برای عموم مردم در دسترس نیست و برای عضو شدن نیاز به دعوت نامه دارید. نیاز به دعوت نامه داشتن باعث شده که افراد خیلی کم در این پروژه جدید عضو شوند.
شکست های قبلی گوگل در تولید شبکه های اجتماعی های جدید مانند Buzz و Wave این بار Google را بسیار قوی ساخته تا بتونه یک شبکه اجتماعی جدید را با کاربران بسیار بالا تولید کنه  و قطعا همین طور هم خواهد شد.
دیدن اینکه این شبکه نیز به یک شبکه قدرتمند جدید تبدیل خواهد شد یا نه ممکن است خیلی طول بکشد زیرا Google با این پروژه جدید یک راه سخت و طولانی ولی زیبا را برای خود ساخته است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5599 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: i-os تاریخ خبر: 1390/04/15 تعداد مشاهده: 1264
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر