کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

بدست آوردن ip افراد در yahoo messenger بدون ابزار

هنگامي که شما در chat با کسي در حال رد وبدل کردن اطلاعات هستيد در ابتدا جهت اين برقراري سيستم عامل يک سوکت براي شما باز مي کند.?به مجموعه يک آدرس ip و يک port سوکت مي گويند که بصورت زير نمايش داده مي شود.

ip address:port number 192.168.1.1:80 localhost:5050


قبل از ادامه ابتدا در مورد port توضيح مختصري بدهيم:port يک شماره است که به برنامه هايي که در خواست connect به اينترنت را دارند داده مي شود يک نسبت است ولي اينجا ما با يک مثال نا درست سعي مي کنيم مفهوم port را بيشتر جا بياندازيم فرض کنيد يک قلعه بزرگ با درهاي بسيار زياد جهت ورود و خروج افراد داريد در اين قلعه هر در داراي يک شماره است و هر در مربوط به ورود و خروجي افراد اجتماع با طبقات اجتماعي مختلف است افراد فقير از درب 10 ،متوسط از درب 5 ،پولدار از درب 2 و ... که بصورت فقير:10،متوسط:5 ، پولدار :2 نشان داده مي شوند.يا مانند دوند هاي دو ميداني که بر پشت پيراهن آنها يک شماره جهت مشخص شدن وجود دارد.


در chat نيز به همين صورت است که شما پش از اتصال به ارتباط ميان شما و دوست ديگر تان يک سوکت اطلاق مي شود و اين سوکت?ip:port? شما مي توانيد به سادگي از طريق فرمان netstat بيرون بکشيد.


جهت اين کار ابتدا شما بايد فقط در chat ميان خود و يک نفر ارتباط وجود داشته باشد?با تمرين زياد و کسب مهارت ديگر نياز به اين کار نخواهيد داشت ? و بعد از آن از منوي start گزينه run را کليک کرده و در آن عبارت command را مي نويسيد و سپس اينتر مي کنيد حال در پنجره با شده فرمان زير را بنويسيد:
c:\>netstat 3
active connections
proto local address foreign address state
tcp 0.0.0.0:135 0.0.0.0:0 listening
tcp 127.0.0.1:1025 0.0.0.0:0 listening
tcp 127.0.0.1:1027 0.0.0.0:0 listening


سپس اينتر مي زنيم توجه کنيد که پس از اينتر زدن تمامي سوکتهاي با ز شده ميان برنامه هاي سيستم شما و اينترنت نمايش داده مي شود در جلوي تمامي ارتباطاتي که برقرار است کلمه established وجود دارد و تمامي برنامه هايي که منتظر ارتباطي هستند?danger?کلمه listeningوجود دارد.شما در اين ليست بدنبال کلمه yahoo باشيد و به port آن توجه کنيد که 5050 در جلوي آن درج شده بعد از اين سوکت سوکت بعدي آدرس شمادر قسمت local addressو آدرس دوست شما در قسمت foreign address و در قسمت state حالت اتصال را established مغرفي کرده که به معناي براقراري اتصال است. و در قسمت proto نوع پروتکلي را که اطلاعات با آن ردوبدل مي شود نمايش داده مي شود.
active connections
proto local address foreign address state
tcp xxxx:1037 cs20.msg.dcn.yahoo.com:5050 established

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 568 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: بازیاب تاریخ خبر: 1388/02/31 تعداد مشاهده: 1426
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر