کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316441 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آخرین مرحله به روزرسانی های جستجو

شرکت گوگل فاش کرد بزودی قابلیت های جدیدی به موتور جستجویش اضافه خواهد شد از این بین می توان به قابلیت جستجوی صوتی اشاره کرد که شبیه به نرم افزار تلفن همراه آن است. همچنین کاربران قادر خواهند بود تصاویر مورد نظر را جستجو کنند، به این صورت که پس از انتخاب تصویر مورد نظر، قابلیت بارگذاری اولیه، سرعت دستیابی به صفحه را افزایش می دهد (که البته این قابلیت از هفته پیش در موتور جستجوی گوگل قرار گرفت). البته کاربران برای بهره مندی از این قابلیت ها باید از مرورگر خاصی استفاده کنند.
همچنین گوگل قابلیت جستجو بر اساس یک تصویر را معرفی کرد که به آن صفحه های فوری گفته شده و به نتایج سریع تر جستجو منجر می شود.
بیشتر اتفاقات جدیدی که در این باره رخ می دهد در جواب نیازهای کاربرانی است که از موتورهای جستجو استفاده می کنند. طبق تحقیقات صورت گرفته در مورد ترافیک جستجوها، تعداد جستجوهای آنلاین که با رایانه های رومیزی انجام می شود، در بعدازظهرها، آخر هفته ها و ماه های تابستان کاهش می یابد. هر چند معنی آن نیست که ترافیک جستجو متوقف می شود؛ ولی با ارتقای توانایی های گوشی های هوشمند در بازار، جستجو های آنلاین از دستگاه های شخصی موبایل بسرعت درحال رشد است.
طبق آمار منتشر شده از سوی گوگل، ترافیک جستجو از طریق دستگاه های تلفن همراه طی 2 سال گذشته بیش از 5 برابر افزایش یافته که این رشد سریع با رشد گوگل در آغاز راه خود قابل مقایسه است. این آمار نشان می دهد اعتماد کاربران روز به روز به دستگاه های تلفن همراه با قابلیت جستجوی بهتر، بیشتر می شود، که این اقدام جدید گوگل نوعی توجه به هسته شغلی آنها و ارتقای اصلی ترین و درآمدزاترین محصولشان برای تثبیت موقعیت خود در این بازار غنی است.
جستجوی صوتی
جستجوی صوتی گوگل برای رایانه های رومیزی که طی چند هفته آینده برای کاربران کروم 11 در دسترس خواهد بود، به این کاربران اجازه می دهد در رایانه صحبت کنند تا جستجو کامل شود. این برنامه برای ترکیب و یکی کردن عبارات چند کلمه ای و طولانی طراحی شده است، ولی همانند دیگر فناوری های مربوط به صداها، تشخیص و تطبیق علامت هایی نظیر نشانه های نقل قول بسیار سخت خواهد بود.
گوگل تمرکز خود را روی موارد استفاده این قابلیت ها در جستجوهایی با تلفظ های سخت، پرسش و پاسخ های (کوئری های) طولانی و توانایی آنها در جستجوی در لحظه (زمانی که ممکن است دست کاربر پر باشد و نتواند دکمه «جستجو کن» را فشار دهد) قرار داد. جستجو می تواند با استفاده از یک دکمه کوچک با تصویر میکروفن که در پنجره جستجو قرار گرفته است فعال شود.
ولی زمانی که کمبود توابع کاربردی برای جستجوی کامل، باعث شود تعداد زیادی از مخاطبان نتوانند به این قابلیت دسترسی یابند، سوالات زیادی مطرح می شود. در اینجا نگرانی های زیادی نیز درباره پیچیدگی دستورات اجرای یک جستجوی مشکل و پیچیده و توانایی واسط صوتی در وظیفه مند شدن کامل، وجود دارد.
البته هیچ کس نمی تواند نتایج مربوط به هم را در تمام محیط ها بخوبی به سخنگوها ارائه کند، چرا که در اینجا2 عامل محدودکننده اصلی وجود دارد. اولین مشکل درباره فناوری تشخیص صداست، آنجا که باور عمومی مردم بر این است که فناوری تشخیص صدا هیچ گاه درست عمل نمی کند. دومین عامل محدودکننده که مهم تر از اولی است، درباره فناوری جستجوی گوگل و تمرکز آن روی کلمات کلیدی و نه منظور اصلی جستجوکننده از عبارت جستجو شونده، است.
جستجوی صوتی هیچ گاه بهتر از موتور گوگل در جستجوی عادی عمل نخواهد کرد و از آنجا که در این مرورگر از زبان های طبیعی استفاده نمی شود، کاربر مجبور خواهد بود تا برای انجام جستجو، به جای این که از آن چیزی را برای یافتن بخواهد، توسط کلمات کلیدی با موتور جستجو صحبت کند.
جستجوی تصویری
یکی دیگر از رونمایی های اخیر گوگل، جستجو براساس تصویر بود؛ قابلیتی که به کاربران اجازه می دهد وب را با استفاده از یک تصویر خاص جستجو کنند. این تصویر می تواند از سوی کاربر آپلود شود یا از محیط رایانه یا هر قسمت دیگر وب و حتی نشانی تصویر از وب سایت دیگر در آنجا قرار داده شود. نتایج جستجو، تصاویر مشابه را در برخواهد داشت و بنابراین یک کاربر می تواند بفهمد یک عکس خانوادگی قدیمی کجا گرفته شده یا لوگو یک شرکت خاص از کجا آمده است.
این قابلیت به 40 زبان دنیا و در نسخه های مختلف فایرفاکس و کروم در دسترس است که تنها با یک کلیک به هر تصویری قابلیت جستجو شدن را می دهد. جستجو به وسیله تصویر می تواند بسرعت به دست بیاید، اگرچه ممکن است در حال حاضر در جایگاه مورد نظر نباشد.
جستجوی تصاویر، نوآوری فوق العاده ای در دنیای جستجو محسوب می شود، ولی چیزی که در حال حاضر وجود دارد، یک قدم کوچک از یک راه بسیار طولانی است. جستجوی صحیح تصویر، تصاویر مشابه را نشان نمی دهد. بنابراین قابلیت جستجوی فعلی به وسیله تصویر، راه زیادی تا رسیدن به هدف نهایی پیش رو دارد.
صفحات فوری یا instant pages
همچنین گوگل از تمرکز جدید خود روی یک موضوع معمول پرده برداری کرد: سرعت.
گوگل برای کم کردن فاصله بین لحظه ای که یک کاربر جستجوی خود را شروع می کند و لحظه ای که به صفحه مورد نظر می رسد، از صفحات فوری پرده برداری کرد. قابلیتی که نتایج بالای جستجو را پیش از این که کاربر روی لینک مورد نظرش کلیک کند، در پس زمینه لود اولیه می کند. در این خصوص فرض بر این است که کاربر بیشتر تمایل دارد نتایج بالای جستجو را ببیند. این قابلیت برای کارکرد، از فناوری رندر کردن اولیه در کروم استفاده می کند. گوگل همواره به این که سریع ترین تجربه جستجو را به کاربر می دهد به خود می بالد و این یکی از دلایلی است که همیشه صفحه های جستجوی خود را ساده نگه می دارد. اگرچه سرعت برای مشتریان یک مساله اساسی است، ولی نتایج جستجو باید میانگین افراد را پوشش دهد و این میزان نتایج می تواند سرعت پردازش را پایین بیاورد.
بیشترین زمان، در اولین پردازش فهرست نتایج صرف می شود که اغلب طولانی است. بعد از آن برای تکمیل سندها به کار می رود تا اطلاعات مورد نیاز پیدا شود، سپس در انتظار برای بارگذاری صفحه. بنابراین، بارگذاری اولیه اولین صفحه می تواند در کم کردن این زمان کمک کند، ولی به این شرط که جستجو نباید صدها یا هزاران سند را بازگرداند، بلکه باید تعداد کمی جواب های کوتاه را به کاربر نشان دهد. بعلاوه پاسخگویی سریع تر می تواند به کاربران کمک کند تا کلمات کلیدی کمتری تایپ کنند.
تا زمانی که مشخص نباشد کدام یک از این قابلیت ها در بازار نهایی می شود، کماکان هر یک از آنها به عنوان فناوری های نوآورانه محسوب خواهد شد که از سوی کاربران وفادار کروم استفاده می شود.
محمدحسین کردونی
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5700 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iranictnews.ir تاریخ خبر: 1390/05/02 تعداد مشاهده: 1247
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر