کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316153 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بارگذاری آسان موسیقی از لستافام

کاربران شبکه‌هاي اجتماعي و گروه زيادي از وبلاگ‌نويسان، هميشه براي انتشار تصاوير مورد نظر با مشکل مواجه بوده‌اند، زيرا بيشتر سرويس‌هاي وبلاگ‌ فضايي براي آپلود در اختيار کاربران خود قرار نمي‌دهند.

احسان موحديان- افرادي که معمولا به اينترنت دسترسي دارند کم‌کم عادت مي‌کنند که به وب به عنوان يک هاردديسک بزرگ نگاه کنند. اين افراد شايد نيازي به بارگذاري فيلم و موسيقي روي هاردديسک خود احساس نکنند، اما بيشتر آن‌ها دوست دارند آرشيو کاملي از علاقه‌مندي‌هاي خود را روي يک حافظه در دسترس براي استفاده‌هاي بعدي ايجاد کنند. اينجاست که اهميت بارگذاري محتواي آنلاين مشخص مي‌شود.

يکي از بزرگ‌ترين و معروف‌ترين سايت‌هاي موسيقي و فيلم موجود در شبکه اينترنت سايت Last.FM است. افراد زيادي در سراسر دنيا از خدمات آنلاين اين سايت استفاده مي‌کنند و گوش دادن به موسيقي‌هاي آنلاين اين پايگاه داده بزرگ -که بيشتر موسيقي‌هاي دنيا از تمامي کشورهاي جهان را دربر مي‌گيرد- به کار هر روزه آن‌ها تبديل شده است. احتمالا شما نيز دوست داريد حداقل بخشي از اين آرشيو غني را به رايانه خود منتقل کنيد. اکنون تمامي استفاده‌کنندگان از اين سايت مي‌توانند موزيک‌ها و ويديوهايي را که به صورت آنلاين استفاده مي‌کنند، توسط نرم‌افزار Last.FM Downloader بارگذاري کنند. اين نرم‌افزار رايگان است و فقط 132 کيلوبايت حجم دارد. کار با اين نرم‌افزار ساده است بنابراين کافي است آدرس URL موزيک مورد نظر خود در سايت Last.FM را درون نرم‌افزار وارد كنيد و کليد Start را فشار دهيد. عمليات بارگذاري شروع خواهد شد. امکان بارگذاري کل آهنگ‌هاي يک آلبوم يا انصراف از بارگذاري بعضي از آهنگ‌ها نيز از اين طريق وجود دارد.


کاربران شبکه‌هاي اجتماعي و گروه زيادي از وبلاگ‌نويسان، هميشه براي انتشار تصاوير مورد نظر با مشکل مواجه بوده‌اند، زيرا بيشتر سرويس‌هاي وبلاگ‌ فضايي براي آپلود در اختيار کاربران خود قرار نمي‌دهند. از ميان خدمات‌دهندگان ايراني سرويسbloghaa.com و وردپرس دات‌کام از اين قاعده مستثني هستند. چند سالي است که سايت‌هاي مختلف و گوناگوني براي ميزباني رايگان تصاوير ارايه شده‌اند که مي‌توان از جمله به معروف‌ترين آن‌ها يعني سايت Tinypic اشاره کرد. اين سايت در ايران محبوبيت فراواني در بين وبلاگ‌نويسان و کاربران سايت‌هاي مختلف داشت. mytasvir.com سرويسي رايگان براي ميزباني تصاويراست که امکانات جالبي را در اختيار شما قرار مي‌دهد.

برخي از قابليت‌هاي سرويس رايگان ميزباني تصاويرMytasvir عبارتند از: امکان آپلود بي‌نهايت تصوير روي سايت، بي‌نهايت پهناي باند، خروجي لينک مستقيم عکس براي درج در وبلاگ شخصي، ارايه لينک‌هاي مختلف براي درج تصاوير در فروم‌ها، سايت‌ها و سرويس‌هاي مختلف، بدون نياز به ثبت‌نام، اطلاعات کامل در مورد عکس. همچنين از ديگر قابليت‌هاي اين سايت مي‌توان به اختصاص يک صفحه جداگانه به هر عکس، نمايش تعداد بازديد از يک عکس، نمايش مشخصات دوربين، سرعت شاتر، ايزو و... هر عکس، امکان درج نظر براي هر عکس و بحث و تبادل نظر با ديگران در مورد يک عکس و امکان نظرسنجي براي هر عکس اشاره كرد.


سايت خود را قيمت‌گذاري کنيد
اين روزها ايده‌هاي جالب و خلاقانه به سايت‌هاي جالب تبديل مي‌شوند. با استفاده از سايت valuemyweb.com مي‌توانيد متوجه شويد که وب‌سايت شما چقدر ارزش دارد. اين سايت با استفاده از روش‌هاي خاص خود مي‌تواند ارزش سايت شما را محاسبه كند و معادل دلاري آن را به شما نشان دهد. برخلاف وب‌سايت‌هاي مشابه اين سايت از الگوريتم‌هايي استفاده مي‌کند که نتايج حاصل از آن دقيق‌تر است .به دليل زماني که براي اين‌گونه محاسبه‌ها نياز است، از شما ايميلي نيز خواسته شده تا نتايج اين ارزش‌گذاري به آن فرستاده شود. اين خدمات رايگان است و بهينه بودن وب‌سايت براي موتورهاي جست‌وجو از عوامل مهم ارزش‌گذاري آن به شمار مي‌رود. در زير نمونه‌اي از ارزش وب‌سايت‌هاي بزرگ را که توسط اين سايت به دست آمده را به دلار مشاهده مي‌کنيد: گوگل: $29,474,299,422، ياهو: $18,551,630,085، آمازون: $11,501,285,068، ماي‌اسپيس: $7,122,577,773، اي بي: $5,622,551,932 و فيس‌بوک: $4,013,132,251 .

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 571 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: هم وطن سلام تاریخ خبر: 1388/02/31 تعداد مشاهده: 1384
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر