کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هزینه 2 میلیاردی همراه اول برای تست بی خطری آنتنهای موبایل

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران از تجهیز آزمایشگاه تست آنتن های BTS موبایل در دانشگاه علم و صنعت برای اثبات بی خطر بودن امواج این آنتن ها خبر داد و گفت: براین این امر حدود 2 میلیارد تومان هزینه شده است.

وحید صدوقی با تاکید بر اینکه تاکنون گزارش مستدلی برای مضر بودن تشعشعات آنتن های موبایل ارائه نشده است در مورد ابهام در مضر بودن امواج این آنتن ها اظهار داشت: تمامی سازمانهای مرتبط با این امر خطرسازنبودن امواج الکترومغناطیسی ناشی از آنتن های موبایل را اعلام کرده اند و اگر متولیانی معتقدند که این امواج مضر هستند باید مستندات خود را ارائه دهند.
وی با بیان اینکه حدود 7 میلیارد مشترک موبایل در دنیا وجود دارد اضافه کرد: چنانچه این امواج خطرساز باشد باید دغدغه بسیاری برای مشترکان کل دنیا به وجود بیاورد.
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: برای اثبات بی خطر بودن امواج آنتن های BTS آزمایشگاهی برای تست این آنتن ها در دانشگاه علم و صنعت تجهیز شده که برای آن حدود 2 میلیارد تومان هزینه شده است.
صدوقی در مقایسه امواج BTS با امواج رادیویی FM و AM گفت: امواج موبایل یک صدم حد استاندارد است و مقایسه میزان چگالی سیگنال های رادیویی FM و AM نشان می دهد که تشعشعات امواج رادیو اف ام 7 تا 9 برابر قوی تر از امواج BTS و تشعشعات AM نیز حدود 70 برابر قوی تر از امواج BTS هستند.
به گفته وی همراه اول حدود 20 هزار سایت BTS در کشور نصب و راه اندازی کرده است .
به گزارش مهر ، ابهام در خطرساز بودن و یا نبودن امواج الکترومغناطیسی آنتنهای موبایل محل اختلاف نظر بسیاری از سازمانها و مسئولان کشور شده که این اختلاف نظرها سردرگمی اذهان عمومی و ممانعت بسیاری از مردم برای نصب دکلهای موبایل در اماکن مسکونی را به همراه دارد و در این باره تاکنون تصمیم گیری قطعی از سوی مسئولان ارائه نشده است.
در حالیکه شورای شهر تهران قصد دارد با طرح تجمیع دکل‌های مخابراتی از تعداد اینگونه تاسیسات مخابراتی در شهر تهران بکاهد و علاوه بر تامین سلامت شهروندان، رعایت مبلمان شهری را نیز در دستور کار قراردهد، مسئولان وزارت ارتباطات و سازمان انرژی اتمی عنوان می کنند که آنتنهای موبایل به هیچ وجه سلامتی شهروندان را تهدید نمی کند و نمایندگان مجلس نیز می گویند تاکنون گزارشی از عوارض ناشی از مجاورت با این آنتن ها اعلام نشده است.
سید حسن سید موسوی مدیرکل دفتر تحقیقات و مطالعات راهبردی شرکت ارتباطات سیار ایران نیز پیش از این در گفتگو با مهر در تشریح امواج الکترومغناطیسی و حدود آستانه مجاز تابش آنها اعلام کرده بود که امواج ناشی از گوشیهای موبایل و همچنین سایتهای BTS در زمره امواج فرکانسهای رادیویی RF قرار دارند که به هیچ وجه اثر تخریبی روی بافتهای زنده نداشته و تنها باعث افزایش دمای ناحیه ای از بدن می شوند که در معرض تابش قرار گرفته است.
به گفته وی اندازه گیریهای انجام گرفته روی مقدار تابش ناشی از سایتهای BTS نشان می دهد که حتی ماکزیمم توان اندازه گیری شده در بدترین و نادرترین شرایط تنها در حدود چند درصد حد قابل قبول استاندارد قرار دارد که برای عموم مردم بی خطر است.
با این وجود بسیاری همچنان معتقدند که این آنتن ها بر سلامت افراد تاثیر می گذارد و عدم تصمیم گیری مشخص از سوی مسئولان امر باعث شده که ماهانه بسیاری از آنتن های موبایل به دلیل ممانعت های مردمی خاموش شود و مردم اجازه نصب این دکل ها را در منازل مسکونی خود و حتی ادارات ندهند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5855 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: آی تی آنالیز تاریخ خبر: 1390/05/22 تعداد مشاهده: 1362
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر