کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امکان ثبت نام تلفنی سیم کارت های ایرانسل غیر فعال شد

معاون سازمان تنظيم مقررات از اصلاح نحوه ثبت نام سيم کارت هاي ايرانسل خبر داد و گفت: ثبت نام اين سيم کارت ها از اين پس تلفني نبوده و بايد به صورت حضوري انجام پذيرد.

حسن رضواني در گفت وگو با «موبنا» با اشاره به مشکلات موجود در خصوص ثبت مشخصات مشترکان اپراتور دوم تلفن همراه اظهار داشت: با توجه به آنکه ثبت مشخصات مشترکان به صورت غيرحضوري احتمال نادرست و غيرمستند بودن آن را افزايش مي دهد، سازمان تنظيم مقررات به اين اپراتور اعلام کرده که نحوه ثبت نام سيم کارت هاي خود را تغيير دهد. به گفته معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات، چنانچه پس از ثبت مشخصات مشترک در شبکه هويت آن داراي مشکل بوده يا جعلي باشد مقصر اپراتور بوده و بايد پاسخگو باشد.

اعلام شرايط جديد قطع ميان دوره سيم کارت همراه اول

همراه اول با ارسال پيامکي به مشترکان دائمي خود روش جديد قطع ميان دوره سيم کارت دائمي را اعلام کرد.

براساس اين پيامک همراه اول «از اين پس قطع ميان دوره سيم کارت دائمي با لحاظ نمودن صورتحساب هاي پرداخت نشده و به مبلغ کارکرد به روز تا سقف وديعه مشترک انجام مي شود.»برخي از کارشناسان اين تصميم همراه اول را در راستاي جلوگيري از لاوصولي هاي چند صد هزار توماني و ميليوني برخي مشترکان مي دانند.

تا پيش از اين برخي از مشترکان با وجود وديعه کمتر از 200 هزار توماني مي توانستند بيشتر از وديعه خود مکالمه داشته باشند.در حال حاضر با اين تصميم، سيم کارت هاي دائمي0912 شبيه 0910 خواهند شد که تا سقف معيني مشترک مي تواند مکالمه کرده و پيامک ارسال کند. هم اکنون همراه اول حدود 32ميليون مشترک داشته که از اين آمار، 5/16ميليون به سيم کارت دائمي اين اپراتور تعلق دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 592 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: موبنا تاریخ خبر: 1388/03/05 تعداد مشاهده: 1176
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر