کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316314 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

«اینترنت اکسپلورر ۹» بهترین مرورگر در شناسایی بدافزارها

بر اساس گزارش جدیدی که موسسه تحقیقات امنیتی NSS Labs منتشر کرده قدرت شناسایی بدافزارها (Malware) در مرورگر کروم نسبت به سال گذشته چهار برابر شده اما با این حال هنوز قدرت شناسایی مرورگر IE9 نزدیک به ۸ برابر بیشتر از مرورگر کروم است.

طبق نتایج منتشره در این گزارش میزان شناسایی بدافزارها در مرورگر کروم نقریباً ۱۳ درصد است و این در حالیست که این میزان برای مرورگر IE9 به بیش از ۹۹ درصد می رسد.

مرورگر IE9 با استفاده از فناوری Smart Screen قادر به شناسایی ۹۶ درصد از نشانی (URL) سایت‎های مخرب و خطرناک است و با استفاده از فناوری Application Reputation، این میزان را به ۹۹٫۲ درصد می‎رساند.

فناوری Application Reputation از hash فایل‎ها برای شناسایی منحصر به فرد آنها استفاده می‎کند. بدین ترتیب مرورگر IE می‎تواند فایل‎ها و برنامه‎های مخرب را قبل از باز و یا اجرا شدن، تشخیص داده و مانع از فعالیت آنها شود.

این دو فناوری جدید مرورگر IE اولین بار در نسخه جدید ۹ به کار گرفته شده است. مرورگر قدیمی IE8 در بررسی امسال موسسه NSS Labs قرار نداشته اما دربررسی سال گذشته، موفق به شناسایی ۸۰ درصد از بدافزارها شده بود.

مرورگرهای دیگر مانند کروم و Safari از فناوری Safe Browsing که در حقیقت یک فهرست سیاه از سایت‎های مخرب و خطرناک است، استفاده می‎کنند.

مرورگر کروم با ۱۳٫۲ درصد قدرت شناسایی، نسبت به سال گذشته ۳۴۰ درصد رشد داشته است. در حالیکه مرورگر فایرفاکس با ۷٫۶ درصد توان شناسایی، بیش از ۱۱ درصد کاهش قدرت نسبت به سال گذشته را نشان می‎دهد. با وجود اینکه هر دو مرورگر از یک فناوری واحد برای شناسایی بدافزارها استفاده می‎کنند، اختلاف تقریباً ۱۰۰ درصدی بین توان شناسایی دو مرورگر، نشان می‎دهد که مرورگر کروم از امکانات و قابلیت‎های دیگری نیز برای این کار استفاده می‎کند که در اختیار مرورگر فایرفاکس نیست.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5948 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1390/06/02 تعداد مشاهده: 1408
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر