کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سال 2011؛ سال کتاب دیجیتالی

چهل سال است که کتاب الکترونيکي به بازار جهاني عرضه شده است؛ با اين ‌حال هنوز از محبوبيت کتاب چاپي، کاسته نشده است؛ نتايج پژوهشي جديد نشان مي‌دهد که اين روند در سال 2011 به سود توليد بيش‌تر کتاب ديجيتالي تغيير خواهد کرد.

علاقه‌مندان به مطالعه، امکان خواندن کتاب الکترونيکي را از سال 1971 به دست آورده‌اند ولي از يک سال پيش، بازار فروش کتاب‌هاي مجازي شکل گرفته است.

در آلمان هر سال، حدود 2 ميليون کتاب الکترونيکي توليد مي‌شود. اين تنها نيم دهم درصد کل توليد کتاب است. از فروش اين کتاب‌ها، تنها حدود 21 ميليون يورو، عايد دست‌اندرکاران توليد ديجيتالي مي‌شود.

نتايج جديدترين پژوهشي که از سوي "اتحاديه‌ي ناشران و کتابفروشان آلمان" صورت گرفته، نشان مي‌دهد که آينده‌ي "صنعت نشر و کتاب ديجيتالي" آلمان، به سود رونق گرفتن بازار کتاب الکترونيکي تغيير مي‌کند.

الکساندر اسکيپيس، مدير اين اتحاديه در اين راستا مي‌گويد: آينده‌ي کتاب، ديجيتالي نيست. هم صنعت نشر و هم توليد ديجيتالي در اين بازار سهم دارند. بازار کتاب، الکترونيکي کردن کتاب را تنها به مثابه امکاني براي عرضه‌ي آن ارزيابي مي‌کند. ولي در سال 2011، در اين زمينه چرخشي رخ خواهد داد. ما در سال 2011 شمار زيادي کتاب ديجيتالي توليد خواهيم کرد.

خواننده‌ي کتاب ديجيتالي، علاوه بر خود کتاب، به قلم خوانش و صفحه‌ي متناسب با آن نيز نياز دارد. بر اساس پژوهش "اتحاديه‌ي ناشران و کتابفروشان آلمان" اين بازار هم در حال شکل‌گيري است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5993 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1390/06/08 تعداد مشاهده: 1230
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر