کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ارائه‌ی اینترانت داخلی به‌صورت رایگان در کشور

مديرعامل شركت تعاوني فعال در حوزه ارتباطات تاكيد كرد: شركت مخابرات به‌عنوان يك رقيب انحصاري براي شركت‌هاي فعال در بخش IT كشور است.

سيدجواد ميراسماعيلي در نشست خبري تعاوني‌هاي برتر كه در محل اداره كل تعاون خراسان رضوي برگزار شد، اظهار كرد: با توجه به خصوصي‌سازي و واگذاري اينترنت مخابرات به بخش خصوصي، شاهد كارشكني‌هايي براي ساير شركت‌هاي فعال در حوزه IT هستيم.

وي فقدان نقدينگي را از جمله مشكلات كشور در حوزه IT دانست و يادآور شد: با توجه به اينكه بسياري از تجهيزات مخابراتي در كشور فراهم شده است، مي‌توان گفت كه تحريم‌ها در اين حوزه مشكلي ايجاد نكرده است.

او از ارائه اينترانت داخلي به صورت رايگان و با سرعت متوسط به بالا توسط شركت تعاوني پيشگامان كوير يزد تا پايان سال جاري در كشور خبر داد و ادامه داد: را‌ه‌اندازي مركز عمليات داده يا SOC براي نخستين بار در خاورميانه در استان يزد به عنوان استان پايلوت در كشور با سرمايه‌گذاري اوليه 600 ميليون دلار از ديگر دستاوردهاي شركت تعاوني پيشگامان كوير يزد در سال جاري خواهد بود.

مدير عامل شركت تعاوني پيشگامان توسعه ارتباطات سناباد، سرعت پايين اينترنت و پهناي باند استيجاري كشور از كشورهاي منطقه را از ديگر مشكلات حوزه IT دانست و بيان كرد: شركت تعاوني پيشگامان در سال جاري درصدد است از طريق درياي آزاد و اتصال فيبر نوري ايران به اروپا، كشور را تا 25 سال آينده از پهناي باند بي نياز كند.

وي از راه‌اندازي بانك تجاري و بانكداري اينترنتي در كشور توسط شركت پيشگامان خبر داد و گفت: اكثر سودهاي پروژه‌ها در حوزه IT به دليل استفاده از وام‌هاي بانكي به بانك و موسسات مالي و اعتباري مي‌رسد.

ميراسماعيلي با اشاره به اينكه ملاك عمل در شركت‌هاي تعاوني وجود شخص است، خاطرنشان كرد: در شركت‌هاي سهامي عام و خاص شاهد اين موضوع نيستيم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6010 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1390/06/12 تعداد مشاهده: 1258
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر