کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316268 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تحول ارتباطات آنلاین با سرویس جدید گوگل

گوگل با هدف تغيير نحوه ارتباط آنلاين مردم، امکانات پيام فوري، ايميل و ويرايش اسناد را در سرويس جديدي به نام Wave يکپارچه مي‌كند.

 

اين سرويس تفاوت ميان راه‌هاي مختلفي که مردم در اينترنت با يکديگر در تماس هستند را از بين برده و نياز به ابزارهاي متعدد براي ارتباطات آنلاين را برطرف مي‌كند.

 

گوگل سرويس Wave را در کنفرانس سالانه طراحان خود در سانفرانسيسکو به نمايش گذاشت؛ اين سرويس رايگان تا پيش از پايان سال ميلادي جاري به مردم عرضه نخواهد شد. به علاوه گوگل قصد دارد برخي از ويژگي‌هاي Wave را در سرويس‌هاي ديگر خود مانند ايميل و اسناد به‌كار بگيرد.

 

کاربران Wave ديگران را دعوت مي‌كنند به Wave آن‌ها در مورد موضوع ويژه‌اي بپيوندند تا بتوانند پيام‌ها را همانند يک بولتن بورد دنبال کنند و هر کس که در فهرست وجود دارد مي‌تواند پيام‌هاي شخصي را که تايپ مي‌شوند حرف به حرف مشاهده کند تا سرعت مکالمه افزايش يابد.

 

البته گزينه‌اي براي غيرفعال کردن ويژگي‌ پيام‌ فوري وجود دارد که براي افرادي که قبل از کليک برروي گزينه‌ ارسال به مرور آنچه نوشته‌اند مي‌پردازند، مفيد خواهد بود.

 

کاربران مي‌تواند با روش درگ اند دراپ، عکس‌ها و نقشه‌ها را در Wave قرار دهند تا آن‌ها را فورا براي ديگران قابل مشاهد کنند؛ همچنين مي‌توانند با يکديگر به ويرايش اسناد بپردازند که احتمالا براي کارمنداني که به طور مشترک برروي يک پروژه کار مي‌کنند يا کساني که از ويکي استفاده مي‌کنند جالب توجه خواهد بود.

 

سرويس Wave براي استفاده توسط هر دو گروه مصرف‌کنندگان معمولي براي ارتباط با خانواده و دوستان و کاربران اداري طراحي شده است.

 

طراحان نرم‌افزار از سوي گوگل تشويق شدند به ايجاد ويژگي‌هايي بپردازند که با Wave سازگار است. صاحبان وب سايت‌ها يا وبلاگ‌ها نيز مي‌توانند ويژگي‌هاي پيام‌رساني Wave را به شکل بولتن بورد در صفحه خود بگنجانند.

 

بر اساس اين گزارش، گوگل لازم است مردم را متقاعد کند سرويس‌هاي پيام فوري، ايميل و سرويس‌هاي آنلاين ديگر خود را رها کنند و يا از آن‌ها به صورت متفاوت و از يک قطب واحد استفاده کنند. گوگل همچنين با خطر از دست دادن کاربران سرويس‌هاي ديگرش مانند جي‌ميل مواجه است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 609 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1388/03/10 تعداد مشاهده: 1204
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر