کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9185 | مشاهده و دانلود: 739178215 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/23 | اعضاء: 316613 | نظرات: 37899
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مشکل تصاویری که از فیس‌بوک حذف نمی‌شوند

آیا می‌دانید زمانی که یک کاربر تصویری را از فیس‌بوک حذف می‌کند، همچنان سال‌ها در سرور این سایت و در دسترس همگان باقی می‌ماند؟

به گزارش سافت‌گذر؛ در زمان ما اشتراک‌گذاری تصاویر خصوصی و غیرخصوصی به امری رایج در میان مردم و به خصوص جوانان در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

در این میان گاهی انتشار این تصاویر مشکل‌ساز می‌شود و به حریم خصوصی افراد لطمه وارد می‌کند.

ممکن است یکی از دوستان یا اقوام نزدیک از شما بخواهد، عکس‌هایش را که در شبکه‌های اجتماعی قرارداده‌اید را پاک کنید و یا حتی خود شما تصمیم گرفته‌اید که تصاویرتان را به طور کامل پاک کنید. آیا این امر ممکن است؟

اکثر کاربران فیس بوک با این مشکل مواجه شده‌اند. زمانی یک تصاویر یا تعدادی را از آلبوم‌هایشان در فیس بوک حذف کرده‌اند، گمان برده‌اند که این تصاویر کاملا پاک شده و دیگر در دسترس و قابل مشاهده نخواهند بود؛ اما متاسفانه واقعیت چیز دیگری و وضعیت کاملا متفاوت است!  

هنگامی که یک تصویر در فیس بوک حذف می‌شود در واقع از صفحه شخصی پاک شده است، این به معنای آن است این تصاویر همچنان در سایت باقی می‌مانند.

این تصاویر هرگز به این زودی‌ها از سرور فیس بوک پاک نمی‌شود، این بدان معناست که اگر کسی به آدرس مستقیم این تصاویر دسترسی داشته باشد، می‌تواند آنها را مشاهده کند.

فیس بوک اعلام کرده است اطلاعات کاربران به مدت سه سال در سرور باقی می‌مانند.



در سال 2009 شکایت‌های متعددی علیه فیس بوک مطرح شد، در این شکایت‌ها کاربران مدعی بودند که این شبکه اجتماعی برخلاف توافقات اولیه بین کابر و شبکه‌های اجتماعی عمل می‌کند و اطلاعات کاربران بدون اجازه آنها در دسترس قرار می‌دهد. در آن زمان فیس بوک متعهد شد که راه حلی برای آن پیدا کند.

سال 2010 سخنگوی این شرکت "" اعلام کرد که هنوز موفق به ترمیم این سایت برای حذف سریع تصاویر از سرور نشده‌اند؛ اما این نوید را می‌دهد که در چند هفته آینده با کارهای انجام گرفته این قابلیت جدید وارد مرحله اجرایی شود.

حالا سال 2012 است و 16 ماه از آن روزی که قرار بود راه حل جدیدی در چند هفته بعد راه‌اندازی شود، گذشته است.

به گزارش سافت‌گذر؛ سخنگوی جدید شرکت "فردریک ولنز" اظهار داشت: سیستمی که ما  از چند سال پیش برای ذخیره‌سازی عکس به کارگرفته‌ایم، قادر به حذف تصاویر در مدت زمان معقولی نیست، ما در صددیم کاری کنیم که حتی آنها فورا از سایت برداشته شوند.

وی همچنین وعده داد که سیستم جدیدی در این شرکت در حال توسعه است که تصاویر حذف شده حداکثر تا 45 روز از سرور این سایت حذف شوند. وی وعده داد این سیستم جدید یک یا دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

البته، با توجه به تضمین‌های قبلی این شرکت وعده‌های جدید نیز ممکن است مانند گذشته تا مدتی طولانی اجرایی نشوند. این گفته آنها را شاید نباید جدی گرفت و این مشکل تا سال‌های آینده نیز باقی می ماند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7612 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1390/11/17 تعداد مشاهده: 1400
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر