کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316306 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شبیه‌ترین فرد به "استیو جابز" جلوی دوربین رفت

http://citna.ir/sites/default/files/jobs%202.jpgسایت یاهو نوشت: چندین ماه است  که از مرگ استیو جابز مدیرعامل اپل می‌گذرد، اما وی به طرق مختلف دوباره متولد شده است؛ او تا به حال به صورت برنز و اسباب بازی‌های پلاستیکی درست شده است، اما هرگز فکر نمی‌کردیم که وی به عنوان یک حامی سیستم عامل اندروید دوباره متولد شود.

 
سازندگان تبلت "اکشن پدر " تایوان بسیار تلاش نمودند که یاد مدیرعامل مشهور اپل را با شبیه کردن یک فرد تایوانی به او گرامی بدارند. فردی تایوانی که به صورت استیو جابز گریم شده است با حضور در یک آگهی تلویزیونی، یک تبلت تایوانی را تبلیغ می کند.
 
وی در این اگهی، به مانند جابز، شلوار جین لیوزایز و لباسی که یقه اش تا به گریبانش رسیده، پوشیده است. اما وجه جالب این اگهی این است که جابز تایوانی، یک هاله نور و بال فرشته دارد. این استیو جابز تایوانی به شکلی بر روی صحنه قدم بر می دارد که دقیقا مدیرعامل فقید اپل قدم برمی داشت.
 
 
این اگهی تبلت "اکشن پد" را تبلیغ می کند که بر اساس این، اگهی نسلی جدید از "پد" است و اپلیکیشن‌های مختلف را از "ار اس اس" گرفته تا لوگوی شناخته شده ی انردوید را در خود جای داده است.
 
در اقدامی که هرگز در طول زندگی مدیر عامل اپل رخ نداد، استیو جابز تایوانی از  مزایای سیستم عامل اندروید 2.3 که بر روی این تبت وجود دارد را مورد تمجید قرار می دهد. وی پا فراتر می گذارد و می گوید: خدایا شکرت که من بالاخره می توانم با پد کار کنم.
 
این اگهی از نام استیو جابز یا هر شی کپی رایت داری استفاده نکرده و با این ترفند این شرکت تایوانی را با مشکلات قانونی مواجه نکرده است. البته، افرادی بسیاری از این اگهی انتقاد کرده اند. حتی حامیان و طرفداران اندروید هم علیه این اگهی لب به انتقاد گشوده و ان را بی احترامی و ازاردهنده خوانده اند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7632 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سیتنا تاریخ خبر: 1390/11/18 تعداد مشاهده: 1384
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر