کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316323 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

منابع اصلی درآمد شرکت‌های مایکروسافت، اپل و گوگل

http://citna.ir/sites/default/files/income-from-home1.jpgتجارت اصلی شرکت مایکروسافت نرم افزار و تجارت اصلی شرکت اپل سخت افزار است، اما اگر بر این باورید که تجارت اصلی شرکت گوگل "جستجو" است، کمی دقیق‌تر فکر کنید.

 
شرکت‌های گوگل، مایکروسافت و اپل از جمله برترین شرکت‌های مدرن در زمینه‌ی رایانش شخصی به شمار می‌روند و هر یک به صورت تخصصی در زمینه‌های متفاوتی فعالیت داشته و درآمد هنگفتی کسب می‌کنند.
 
شرکت‌های مایکروسافت و اپل به ترتیب تمرکز اصلی خود را روی نرم افزار و سخت افزار قرار داد‌ه‌اند، اما در حالی‌که بسیاری از افراد تمرکز و هسته‌ی مرکزی تجارت شرکت گوگل را "جستجو" می‌دانند، نمودارهای منتشر شده در وب سایت ZDnet موضوعی دیگر را به عنوان تجارت اصلی این شرکت معرفی می‌کند.
 
در این وب سایت با اشاره به انتشار گزارش مالی SEC درباره‌ی هر یک از این سه شرکت و بر اساس اطلاعات به دست آمده از این گزارش نمودارهایی ترسیم شده‌اند که در هر یک از آنها بازده مالی هر یک از این سه شرکت در زمینه‌های تجاری مختلف با رنگ‌های متفاوت نمایش داده شده‌اند:
 
مایکروسافت: این شرکت به عنوان یکی از مشهورترین شرکت‌های سازنده‌ی نرم‌افزار طی سال‌های اخیر به واسطه‌ی ابزارهای سرگرمی خود یعنی کینکت و Xbox 360 به موفقیت چشمگیری دست پیدا کرده است. اکنون این شرکت به موفقیت در زمینه ارائه‌ی خدمات آنلاین چشم دوخته است.
بر اساس گزارش مالی که به تازگی بر روی وب سایت این شرکت قرار گرفته بخش بزرگی از درآمد شرکت مایکروسافت به بخش تجاری اختصاص دارد که در این نمودار به رنگ آبی تیره دیده می‌شود. پس از آن بخش سرورها و ابزارها به رنگ قرمز، سیستم عاملهای ویندوز به رنگ سبز، بخش ابزارهاش سرگرمی به رنگ بنفش، بخش خدمات آنلاین به رنگ آبی روشن و بخش‌های متفرقه به رنگ نارنجی به ترتیب بیشترین درآمدها را برای این شرکت ایجاد می کنند.
 
اپل: می توان این شرکت را یکی از موفق‌ترین شرکت‌های سخت افزاری در تاریخ نامید. آی-پد و آی-فن پنج سال پیش وجود خارجی نداشتند اما در چهار ماه گذشته میزان فروش آنها به 33 میلیارد دلار رسیده است.
همانطور که در این نمودار مشخص شده است، بیشترین درآمد شرکت اپل با رنگ آبی تیره به محصول آی-فن این شرکت اختصاص دارد. پس از آن آی-پد، رایانه های مک، آی-پاد، دیگر ابزارهای موسیقی، رایانه های مک، نرم افزارها و خدمات جانبی، و لوازم جانبی به رنگهای قرمز، سبز، بنفش، آبی روشن، نارنجی، آبی-خاکستری و صورتی به عنوان درآمدزا ترین بخش‌های شرکت اپل معرفی شده‌اند.
 
گوگل: برخلاف باور عمومی، شرکت گوگل درآمد خود را از بخش جستجو به دست نمی آورد. بر اساس گزارش این شرکت اعلام کرده که تقریبا تمامی درآمد خود را از تبلیغات به دست می‌آورد و درآمد ناشی از تبلیغات 97 درصد از درآمد سال 2009 و 96 درصد از درآمد سال‌های 2010 و 2011 را تشکیل داده است.
بر اساس گزارش ZDnet، گوگل تنها از دو منبع درآمد زایی می کند که "جستجو" هیچ یک از این دو نیست. نمودار آبی رنگ شرکت گوگل نشان می‌دهد که تبلیغات اصلی ترین منبع درآمد زایی این شرکت بوده و دیگر فعالیت‌ها که جستجو می‌تواند یکی از آن‌ها باشد بخش کوچکی از درآمد این شرکت را تامین می‌کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7654 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سیتنا تاریخ خبر: 1390/11/19 تعداد مشاهده: 2083
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر