کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سرانجام مرورگر کروم برای آندروید هم آمد

سرانجام  نسخه آزمایشی گوگل کروم منتشر و در دسترس کاربران قرار گرفت.

به گزارش سافت‌گذر؛ پس از مدت‌ها انتظار در نهایت گوگل، مرورگر این شرکت را برای کاربران با سیستم عامل آندروید عرضه کرد. البته تازه نسخه آزمایشی آن منتشر شده و هنوز باید منتظر نسخه نهایی آن ماند.

این نسخه محدود به دستگاه‌هایی می‌شود که با سیتم عامل آندروید 4 کار می‌کنند؛ یعنی دستگاه‌هایی با برند "آیس کریم ساندویچ"، مثل تلفن هوشمند سامسونگ گلکسی نکسوز.

گوگل با انتشار ویدئویی در یوتیوپ، ویژگی‌های این مرورگر کروم را برای آندروید مورد بررسی قرار است.

در این ویدیو چندین ویژگی به نمایش درآمده است که یکی از ویژگی‌های مهم این مرورگر کروم برای آندروید؛ توانایی سنکرون‌کردن (همزمان‌سازی) بر روی کامپیوتر خود با کروم، برای به دست‌آوردن بوک‌مارک‌ها و حتی تب‌های مرورگر در نسخه تلفن همراه است.

از دیگر ویژگی‌های آن این است که حتی می‌توان از طریق مرورگر کروم در ویندوز، متنی یا صفحاتی را ارسال و در مرورگر کروم در سیستم عامل آندروید آن را آنلاین یا آفلاین مشاهده کرد و خواند.   

بر اساس اطلاعاتی که در صفحه سایت گوگل قرار گرفته، گفته شده است که می‌توان از طریق این مرورگر تعداد نامحدودی تب را باز و مورد استفاده قرار داد.



گوگل اعلام کرد که برای تغییر تب‌ها (سوئیچ بین تب‌ها) 2 راه در نظر گرفته شده است، یکی از طریق معمول که با لمس تب آن را عوض کرد و یا حرکت ناگهانی . 

یکی دیگر از ویژگی‌های این مرورگر که به " Link Preview " نام‌گذاری شده است به کاربران اجازه می‌دهد که با زوم‌کردن بر روی لینک به درستی آن مطمئن شوند.  

از دیگر ویژگی‌های آن میتوان به " Find in Page " اشاره کرد که به کاربران اجازه می‌دهد که یک کلمه خاص را که بر روی صفحه قرار داد را جستجو و نتیجه جستجو را که در صفخه ظاهر می‌شود، ببینند.



گوگل گفته است که کاربران اگر در حالت ناشناس (Incognito mode ) به گشت و گذار در اینترنت بپردازند، نباید هیچ ناراحتی از ذخیره‌سازی صفحات بر روی هیستوری دستگاه‌های همراه خود داشته باشند.

گفتنی است که گوگل پس از انتشار این نسخه از کروم برای سیستم عامل آندورید 4، هیچ کلمه‌ای از قصد و تصمیم این شرکت برای انتشار این مرورگر برای سایر آندرویدهای قدیمی نکرده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7655 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1390/11/19 تعداد مشاهده: 2156
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر