کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9179 | مشاهده و دانلود: 738885556 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/21 | اعضاء: 316578 | نظرات: 37901
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تعیین عامل محبوبیت ترانه ها با نرم افزار هوشمند

http://www.jamnews.ir/Images/News/Smal_Pic/23-11-1390/IMAGE634647497036880226.jpgدکتر دِبی و گروهی از دانشجویانش الگوریتمی ابداع کرده اند که می تواند موفقیت ترانه ها را پیش بینی کند.

دکتر دِبی، مدرس ارشد هوش مصنوعی در دانشگاه بریستول و دانشجویانش 40 ترانه برتر بریتانیا در 50 سال گذشته را در یک دستگاه برنامه ریزی کردند. آنها ویژگی هایی نظیر میزان سرعت، مدت زمان آهنگ، هماهنگی و سروصدای ترانه را بررسی کردند. سپس معادله ای 23 مجهولی نوشتند که با توجه به ویژگی های متفاوت یک ترانه، موفقیت آن را با احتمال صحت 60 درصدی پیش بینی می کند و نشان می دهد که آیا ترانه مورد نظر میان 5 یا 30 ترانه برتر بریتانیا قرار خواهد گرفت یا خیر؟

دکتر دِبی می گوید: آنچه باعث شده رولیگ این دِ دیپ اَدِل امتیاز بالایی کسب کند، انرژی ترانه است. انرژی اش برای زمانی که وارد بازار شد خیلی بالا نبود. اما نوسانی در ضرب آهنگ این ترانه وجود داشت . ترانه رولینگ این دِ دیپ در 14 کشور مختلف میان ترانه های برتر قرار گرفت.

دِبی طرز کار این نرم افزار را اینگونه توضیح میدهد: امتیاز ترانه مورد نظر با بررسی عوامل مختلفی در ترانه که به طور اتوماتیک از صدای آن برداشت می شود، صورت می گیرد. عوامل مختلفی که این دستگاه در نظر می گیرد عبارتند از مدت زمان ترانه، سرعت ضرب آن و ویژگی های پیچیده دیگری.

به گفته دکتر دِبی تحقیقات آنها در ساخت این نرم افزار تغییرهای آشکار در سلیقه موسیقی در پنجاه سال گذشته را نشان می دهد.

به نوشته سایت صدای آمریکا، هم اکنون یک اَپلیکِشِن آیفون برای این نرم افزار در دست تهیه است. اما آنان که مشتاق پیش بینی موفقیت ترانه محبوب خود هستند، می توانند به وب سایت این گروه مراجعه کنند.
اینکه این نرم افزار موفق شود و از سوی هنرمندان برای پیش بینی محبوبیت ترانه هایشان مورد استفاده قرار گیرد یا نه، هنوز مشخص نیست و باید منتظر داوری کاربران این نرم افزار ماند.
 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7735 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: جام نیوز تاریخ خبر: 1390/11/25 تعداد مشاهده: 1327
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر