کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9179 | مشاهده و دانلود: 738885556 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/20 | اعضاء: 316577 | نظرات: 37901
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عکس / محصول مشترک موتورولا و اینتل

امروز تصاویری از گوشی همراه جدید موتورولا که با سیستم عامل آندروید 4 کار می‌کند، به بیرون درز کرد.

به گزارش سافت‌گذر ؛ موتورولا وعده داد که گوشی‌های هوشمند سابق این شرکت از جمله " Droid RAZR " که با سیستم عامل آندروید 2.3 کار می‌کنند نیز قابل ارتقا به آندروید 4 نیز باشد.

موتورولا همچنین گفته است که بر روی گوشی‌های هوشمندی که با سیستم عامل جدید گوگل، برای تلفن همراه، به عنوان ساندویچ بستنی شناخته می‌شود، کار می‌کند.

امروز عکس‌های جدیدی بر روی اینترنت منتشرشد که به نظر می‌رسد مربوط به موتورولا با آندروید 4 است. برای اولین‌بار است که تصاویری از این گوشی جدید موتورولا به بیرون درز پیدا می‌کند. هنوز مشخص نشده است که چه کسی عامل انتشار این تصاویر بوده است.

همانطور که از تصاویر پیداست ظاهرا گوشی جدید موتورولا یک گوشی استاندارد و معمولی است.

هرچند که موتورولا نامی را برای این گوشی هنوز نگذاشته است با این حال به نظر می‌رسد که با نام اینتل گره خورده باشد؛ چراکه پردازنده‌های داخل آن ساخت شرکت اینتل است!





به گزارش سافت‌ گذر ؛ اگر این مطلب واقعیت داشته باشد که اینتل قسمتی از قطعات آن را تامین کرده است، این برای اولین‌بار خواهد بود که شرکت بزرگ سخت‌افزاری اینتل وارد عرصه تامین قطعات گوشی‌های همراه شده است و این یک مزیت خاص و ویژه برای موتورولا است که توانسته شریک اول اینتل در تولید تلفن‌های هوشمند شود.

گفته شده است که پردازنده این گوشی همراه از همان نسخه پردازنده‌های " Atom PC " است .

گفتنی است که هنوز مشخصات دقیق این گوشی همراه منتشر نشده است و اخبار منتشر شده در این رابطه ناقص است. اما گزارش‌ها می‌گویند که دوربین این گوشی هوشمند قرار است بهتر از حالت طبیعی و با ویژگی‌هایی از قبیل قابلیت‌های فوری و قابلیت ضبط در هر 15 فریم در هر ثانیه را داشته باشد.

این احتمال وجود دارد که موتورولا به طور کامل از این گوشی هوشمند جدید خود در نمایشگاه "کنگره جهانی موبایل" که در بارسلونا برگزار خواهد شد، پرده‌برداری کند.

این نمایشگاه قرار است در تاریخ 27 فوریه – 8 اسفند -  در اسپانیا برگزار شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7757 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1390/11/26 تعداد مشاهده: 1403
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر