کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9182 | مشاهده و دانلود: 739178215 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/23 | اعضاء: 316609 | نظرات: 37899
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

5 قابلیت جذاب ماشین حساب ویندوز 7 که آنها را نمی شناسید

http://www.zoomit.ir/media/k2/items/cache/d857df8a9cfd7c86ccb2e9f710b5414b_XL.jpgبرخی از نرم افزارهای همیشگی ویندوز مانند Calculator در ویندوز 7 دستخوش تغییرات زیادی شده اند. اما کمتر کسی متوجه تغییرات و امکانات جدید ماشین حساب داخلی ویندوز 7 می شود. مایکروسافت امکانات بسیار کاربردی و جذابی را به این نرم افزار اضافه کرده است تا نیاز کاربران به ابزارهای متفرقه را مرتفع کند. در این مقاله 5 قابلیت جدید و جذاب ماشین حساب ویندوز 7 را معرفی می کنیم.

حالت برنامه نویسی

حالت های مهندسی و استاندارد همیشه در ماشین ویندوز وجود داشته اند اما حالت مخصوص برنامه نویسان یا Programmer Mode وضعیت جدیدی است که در ماشین حساب ویندوز 7 اضافه شده است .

1_programmer-mode

این حالت برای کار کردن با اعداد مبنای 16 طراحی شده است و اگر شما برنامه نویس باشید مطمئنا به این حالت نیاز خواهید داشت. برای استفاده از Programmer Mode از منوی View گزینه Programmer را انتخاب نمایید.

مشاهده و ویرایش تاریخچه عملیات های محاسباتی انجام شده کاربر

با این قابلیت کاربر می تواند به راحتی تمام عملیات محاسباتی انجام شده در هر بار اجرای ماشین حساب را مشاهده کند. برای مشاهده کلیه محاسبات انجام شده در هر بار اجرای نرم افزار از منوی View گزینه History را انتخاب نمایید و یا از کلید های ترکیبی Ctrl +H استفاده کنید.

2_historyنمایش محاسبات انجام شده قبلی تنها قابلیت بخش تاریخچه ماشین حساب ویندوز 7 نیست. علاوه بر آن می توانید عملیات های انجام شده را ویرایش کنید. برای این کار نیز تنها کافی است برروی هر عملیات دوبار کلیک کنید.

مبدل واحدها

اگر بخواهید اینچ را به سانتی متر و یا پوند را به کیلوگرم تبدیل کنید حتما به یک ابزار مبدل نیاز خواهید داشت. مطمئنا اولین راهی که به ذهنتان خواهد رسید، استفاده از گوگل خواهد بود. اما اگر بدانید که ماشین حساب داخلی ویندوز تمام واحدها را به راحتی به یکدیگر تبدیل می کند حتما از آن استفاده خواهید کرد.

3_Converter

برای اجرای مبدل واحد از منوی View گزینه Unit Convertor را انتخاب نمایید.

محاسبه اختلاف تاریخ

دوست دارید تعداد روز های باقی مانده تا تاریخ تولد یا سالگرد ازدواجتان را محسابه کنید؟

4_date-calculation

ابزار محاسباتی تاریخ در ماشین حساب ویندوز 7 این کار به سرعت برایتان انجام می دهد تنها کافی است از منوی View گزینه Date Calculation را انتخاب نمایید و تاریخ مورد نظر خود را در آن وارد کنید.

محاسبات روزمره

من برای انجام امور اینچنینی Excel را ترجیح می دهم اما اگر به اکسل دسترسی ندارید می توانید از منوی Worksheet به ابزارهای جالبی دسترسی یابید که به شما امکان محاسبه اجاره، هزینه بنزین نسبت به مسافت طی شده و موارد دیگر از این دسته را می دهد. برای دسترسی به این ابزارها می توانید به Worksheets که در منوی View قرار دارد مراجعه کنید.

5_worksheet
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7807 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1390/11/29 تعداد مشاهده: 1288
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر