کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

سرقت اینترنتی با استفاده از رمز دوم عابر بانک در کافی‌نت

http://citna.ir/sites/default/files/images_14.jpgپلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات مازندران از شناسائی و دستگیری سارق اینترنتی با 8 فقره سرقت در شهرستان "قائم شهر" خبر داد. 

به گزارش سافت‌ گذر به نقل ازسیتنا؛ درپی شکایت یکی از شهروندان قائمشهری مبنی بر سرقت اینترنتی از حسابش توسط افرادی ناشناس با هماهنگی مرجع قضایی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان مازندران قرار گرفت. 

این گزارش حاکی است، ماموران با انجام اقدامات اولیه با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و فنی دریافتند، اطلاعات شخصی شاکی از طریق یک شرکت اینترنتی و کافی نت سرقت و مورد سوء استفاده قرار گرفته است. 

ماموران در ادامه تحقیقات با هماهنگی مرجع قضائی مسوول این کافی نت را شناسائی و دستگیر و در ادامه بررسی‌ها موفق شدند، ادله الکترونیکی در ارتباط با نحوه سرقت از حساب افرادرا کشف کنند. 

بر پایه این گزارش، متهم با مشاهده شواهد و قرائن موجود سرانجام لب به اعتراف گشود و به 8 فقره سرقت اینترنتی با استفاده از شماره حساب و رمز دوم کارت عابر بانک مشتریان اقرار کرد. 

متهم در اظهارات خود به پلیس عنوان داشت:پس از اخذ مشخصات حساب و رمز دوم مشتریان به محض خروج آنان از کافی نت این مشخصات را یادداشت و بصورت مستمر از حساب آنان برداشت می کردیم. 

گفتنی است، متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد. 

به گزارش سافت‌ گذر؛پلیس سایبری مازندران به شهروندان هشدار داد،هرگز مشخصات و رمز شماره حساب خود را در اختیار افراد غیر قرار ندهند و هر دو هفته یکبار یا به محض خروج از کافی نت نسبت به تغییر رمز دوم کارت اقدام کنند. 

همچنین با یادگیری و آموزش کار با اینترنت و نحوه حفاظت از اطلاعات شخصی  از سوءاستفاده افراد فرصت طلب جلوگیری کنید. 


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8161 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1390/12/18 تعداد مشاهده: 2878
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

MoReZa 1390/12/19 12:56
مردم باید فهم و درکشون را ببرند بالا و به‌روز کنن و کم کم یادگیری و استفاده از اینترنت را واجب بدونن. تا دیگه نخوان اطلاعات مهمی چون رمز دوم کارتشون را به افراد دیگه بدن تا اونا براشون خرید یا انتقال انجام بدن.
کاش مسئولین هم بفهمن و بدونن که راه چاره کم کردن و برداشتن خدمات الکترونیک و اینترنتی نیست. بلکه جا انداختن فرهنگ استفاده از اون هست.
نمی‌دونم کی می‌خوان انتقال وجه بین کارت‌های شتاب به وسیله‌ی اینترنت را باز راه‌اندازی کنن...
همه‌ش دارن صورت مسئله را پاک می‌کنن به جای حل آن!
هادی 1390/12/19 10:04
فکر کنم اینها با این خبراشان می خواهند کافی نت ها را تعطیل کنند .
یکسره از این خبرها می دهند