کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737702847 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316430 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل رئیس DARPA را در پست اجرایی عالی رتبه ای به خدمت می گیرد

http://narenji.ir/sites/default/files/articleimage/1/12/darpa-director.jpg?1331641707به گزارش سافت گذر به نقل ازنارنجی؛ شنیده ها حاکی از آن است که گوگل تصمیم دارد رجینا دوگان، مدیر DARPA (بازوی تحقیقاتی وزارت دفاع آمریکا) را به استخدام خود درآورد. Wired می گوید که خانم دوگان تصمیم دارد ریاست دارپا را برای بر عهده گرفتن یک «پست اجرایی عالی رتبه» در گوگل ترک کند. البته هنوز جایگاه و حوزه کاری وی در گوگل نامشخص بوده و چیزی در این خصوص اعلام نشده است.

البته اگر به گذشته نگاهی بیاندازیم، اثرات قابل توجه وی را در برخی ایده های گوگل می توانیم ببینیم. مثلا چند سال پیش دارپا حامی مالی مسابقات اتومبیل های خودکار با نام DARPA Challenges بود. که نتیجه نهایی این مسابقه، استخدام برخی مهندسان تیم برنده در گوگل و راه اندازی پروژه اتومبیل های بدون سرنشین گوگل بود.

به گزارش سافت گذر؛به نظر می رسد که قرار است خانم دوگان، به همکاری با سرگئی برین (از موسسان گوگل) بپردازد که هم اکنون مشغول کار بر روی پروژه های تحقیقاتی بلند مدت این شرکت است. سخنگوی گوگل گفته است: «رجینا یک پیشگام فنی است که آینده تکنولوژی نظامی را با خود به دارپا برد. او یکی از دارایی های با ارزش گوگل خواهد بود و ما هیجان زده ایم که وی به تیم مان ملحق می شود.»

البته هنوز در خصوص زمان شروع به کار وی در گوگل چیزی نمی دانیم و تنها گفته می شود که «شاید از چند هفته آینده». خب، به نظر می رسد که گوگل در حال تبدیل به یک دستگاه مکنده بزرگ برای تمامی هوش و ذکاوت بشری است و قصد دارد تمام دانش و توانایی انسان را در یک جا جمع کند. به گونه ای که حتی بخش دولتی و نظامی هم از دست آن رهایی ندارد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8265 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: narenji.ir تاریخ خبر: 1390/12/24 تعداد مشاهده: 2012
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر