کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9193 | مشاهده و دانلود: 739813004 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/27 | اعضاء: 316699 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بازی Need for Speed: The Run

هجده سال و هجده بازي Need for Speed (معروف به NFS)، بيش از اين‌كه نشانگر طمع ناشر اين مجموعه بازي‌ها يعني شركت عظيم الكترونيك آرتز (EA) باشد، نشان‌دهنده‌ محبوبيت شگفت‌انگيز اين مجموعه بازي‌ ماشين‌سواري است. هجدهمين بازي NFS با نام «گريز» (The Run) اواخر سال 2011 به بازار آمد تا طرفداران NFS براي ديدن نسخه‌اي جديد حتي يك‌سال هم انتظار نكشند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازمجله شبکه؛ مجموعه NFS طي 18 سال حضور مستمر خود در صنعت بازي‌هاي رايانه‌اي بارها و بارها رنگ عوض كرد و به شكل‌هاي گوناگون درآمد. از فرارهاي بي‌امان در Hot Pursuit تا مسابقه‌هاي اتومبيل‌راني زيرزميني در Underground و از شبيه‌سازي مسابقه‌هاي اتومبيل‌راني نيمه‌حرفه‌اي در نسخه‌هاي ابتدايي تا داستاني هاليوودي با شركت هنرپيشه‌هاي معروف در Undercover، همگي محيط‌ها و سبك‌هاي گوناگوني هستند كه سازندگان اين مجموعه بازي براي جلب نظر طرفداران خود امتحان كرده‌اند. بنابراين اگر EA را فقط به يك چيز نتوان محكوم كرد، آن تكرار در مجموعه بازي NFS است.  اين موضوع در بازي «گريز» بيش از هر بازي ديگر اين مجموعه صدق مي‌كند و شايد بتوان «گريز» را متفاوت‌ترين بازي NFSاي كه تا به حال ساخته شده است دانست چرا كه در اين بازي بازيكن براي نخستين‌بار مي‌تواند از ماشين پياده شود و پا روي زمين بگذارد! اما اين موضوع به هيچ وجه باعث نمي‌شود روح NFS در اين بازي جاري نباشد. اين بار بايد در مسابقه‌اي كه حكم مرگ و زندگي را برايتان دارد، از يك سوي کشور به سوي ديگر برويد و در اين راه چاره‌اي جز فشردن پا روي پدال گاز نداريد!

سازندگان اين مجموعه بازي قبلاً هم از داستان در برخي نسخه‌هاي NFS استفاده كرده‌اند، اما اين بار برخلاف بيشتر بازي‌هاي اتومبيل‌راني، داستان بازي بر گيم‌پلي مقدم است. جك رورك، راننده بي‌نام و نشاني كه تا خرخره زير بار بدهي به خلافكارها فرورفته است است، تنها راه باز پس دادن قرض‌هايش را در برنده‌شدن در مسابقه‌اي مي‌بيند كه در آن 200 راننده بايد 4800 كيلومتر از جاده‌ها را پشت سر بگذارند. گرچه تنها چيزي كه دست جك را در اين رقابت مي‌گيرد ده درصد از جايزه 25 ميليون دلاري است، با اين حال او براي صاف كردن بدهي‌هاي خود چاره‌اي جز شركت در اين مسابقه ندارد. بنابراين بعد از زمان كوتاهي كه در گاراژ‌تان مي‌گذرانيد، بايد در نقش جك پشت خط شروع اين مسابقه در سانفرانسيكو قرار بگيريد.

رقابت اصلي در بازي به چندين بخش فرعي تقسيم مي‌شود كه شامل مسابقه‌هاي متفاوتي مانند جلو زدن از تعداد مشخصي ماشين پيش از رسيدن به خط پايان مسابقه يا طي‌كردن مسير در زماني مشخص مي‌شود. عجيب اينجا است كه هر بار يكي از رقبا را پشت سر مي‌گذاريد، ديگر او را در بازي نخواهيد ديد، همچنين اگر حتي يك ميلي‌ثانيه ديرتر از زمان مقرر به يكي از چك‌پوينت (Checkpoint)هاي بازي برسيد، چاره‌اي نداريد جز اين‌كه بازي را از چك‌پوينت قبلي شروع كنيد كه در واقع همان مسابقه‌اي است كه در آن شكست خورديد. اين موضوع باعث مي‌شود حس حضور در رقابتي عظيم با شركت 200 راننده از شما گرفته شود، اما از طرفي به بازي كمك مي‌كند تا همواره سريع و ديوانه‌وار باقي بماند.

بازي «گريز» با استفاده از موتور Frostbite 2 ساخته شده است، همان موتوري كه EA براي ساخت بازي «بتلفيلد 3» به كار گرفت. گرچه اين دو بازي سبك كاملاً متفاوتي دارند، اما موتور Frostbite 2 به بهترين شكل از پس ساخت يك بازي سريع و تند و تيز اتومبيل‌راني برآمده است. بازي از لحاظ بصري عالي است و البته انتظار ديگري هم از اين موتور بسيار قدرتمند نمي‌رفت. پس‌زمينه بازي با اين كه با سرعت 160 كيلومتر بر ساعت از مقابل چشمانتان مي‌گذرد، اما بسيار زيبا و چشم‌نواز به نظر مي‌رسد. خوشبختانه كنترل خودروها نيز بسيار خوش‌دست و روان است. كنترل خودرو در اين بازي چيزي بين سبك بازي‌هاي رانندگي Arcade مثل Hot Pursuit و بازي‌هاي شبيه‌سازي رانندگي مانند Shift است. البته در اين بازي خودروها از نظر سبك راندن با هم بسيار متفاوت هستند.

 به عنوان مثال ماشين‌هاي سنگين را در پيچ‌هاي تند به سختي مي‌توان از مسير مستقيم منحرف كرد، در حالي كه ماشين‌هاي سبك به سرعت مي‌توانند در اين پيچ‌ها واكنش نشان دهند. سازندگان بازي ادعا مي‌كنند بازيكن با راندن هر خودرو در «گريز»، حس انجام دادن يك بازي جديد را تجربه مي‌كند. گرچه اين حرف سازندگان چندان بي‌راه نيست، اما اغراق شده به نظر مي‌رسد.بخش مهم ديگري كه براي نخستين‌بار در بازي‌هاي NFS به كار گرفته شده است، رويداد‌ها سريع هستند كه گاه‌و‌بي‌گاه در خلال بازي پديدار مي‌شوند. در چنين حالتي ناگهان تصوير كليدي كه بايد بفشاريد روي صفحه نمايش داده مي‌شود و تنها كسري از ثانيه فرصت داريد تا آن را فشار دهيد تا از وقوع حادثه‌اي ناخوش‌آيند كه معمولاً به شكست‌خوردن شما در مسابقه مي‌انجامد جلوگيري كنيد. شايد اين ساز و كار در بازي‌ ديگري مانند Heavy Rain به خوبي جا افتاده باشد، اما براي يك بازي اتومبيل‌راني چندان مناسب به نظر نمي‌رسد. اين نوع رويدادها به وفور در خلال مأموريت‌هاي بازي ظاهر مي‌شوند و شما را از حس و حال رانندگي در مي‌آورند. تنها پس از رد كردن اين رويدادها است كه دوباره به جاده برمي‌گرديد و مي‌توانيد رانندگي را ادامه دهيد.

به گزارش سافتگذر؛در اين نسخه از بازي نيز مانند بيشتر بازي‌هاي NFS مي‌توانيد خودروهاي گوناگون را انتخاب كنيد و حتي بخش‌هاي گوناگون خودرو خود را نيز عوض كنيد. هر بار كه در جاده ايستگاه پمب بنزيني ببينيد مي‌توانيد داخل آن شويد، سپس مي‌توانيد خودرويتان را عوض كنيد يا هر بلايي كه مي‌خواهيد بر سر خودروي فعلي درآوريد. يكي از مشكلات بزرگ بازي اين است كه كل زمان بازي را مسابقه‌هاي فرعي پر مي‌كنند و هر مسابقه در محيطي جديد انجام مي‌شود، بنابراين هيچ فرصتي براي شناختن جاده و مسيرهاي ميان‌بر نداريد. همين باعث مي‌شود با كوچك‌ترين اشتباه از رقبا عقب بيفتيد و مجبور شويد مسابقه را از اول شروع كنيد. داستان بازي هم بسيار كوتاه است و حرفه‌اي‌هاي بازي‌هاي اتومبيل‌راني مي‌توانند در كمتر از 3 ساعت آن را به پايان برسانند، به همين دليل جذابيت اصلي بازي در بخش Challenge و آنلاين آن نهفته است. در بخش آنلاين مي‌توانيد همزمان با 8 نفر به رقابت بپردازيد و پيست‌هاي مسابقه بسيار زياد و متفاوت به همراه خودروها و چالش‌هاي گوناگون، اين بخش را به جذاب‌ترين ويژگي «گريز» بدل كرده است.در كل، اگر بتوانيد با بخش رويدادهاي سريع بازي كنار بياييد، «گريز» برايتان به يك بازي اتومبيل‌راني سرگرم‌كننده و بسيار سريع بدل خواهد شد و مي‌توانيد ساعت‌ها از انجام دادن آن لذت ببريد. همچنين براي كساني كه عاشق مسافرت‌هاي جاده‌اي هستند، اين بازي چندساعتي سفر ديوانه‌وار و هيجان‌انگيز به همراه خواهد داشت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8291 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: shabakeh-mag.com تاریخ خبر: 1390/12/27 تعداد مشاهده: 1891
سافت گذر
نظرات بینندگان

ehsan 1390/12/29 20:57
سلام سلام
بازی خیلی خوبی نبود
بهتر بگم اصلا حال نداد
کسایی که میخوان دانلودش کنن بهتره دانلود نکنن و اونایی هم که میخوان بخرن نخرن بهتره...!
پیشنهاد میکنم بازی نکنین اصلا
والا
مسعود 1390/12/28 00:15
این سری از بازیشخیلی مضخرفه
من دوروزه تمومش کردم!!
گرافیک خیلی بالایی داره اما وقتی با سرعت بالای 250 از کنارش رد میشی به چه درد میخوره؟ وقتی هم از مسیر جاده خارج میشی و به جنگل میری تک تک علوفه هاش و حتی لکه هاشو میشه دید! خلاصه به درد نخور بودlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
MoReZa 1390/12/27 23:16
من عاااااااااااااااااااااااشق بازی‌های اتومبیل‌رانی هستم. :دی
-------
فقط کاش این‌قدر حجمش زیاد نبود!