کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9196 | مشاهده و دانلود: 739976849 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/29 | اعضاء: 316737 | نظرات: 37906
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سردی روابط موزیلا و گوگل

جعبه‌ها در راهروهاي دفتر جديد شركت موزيلا قطار شده‌اند و مديرعامل اين شركت، جان ليلي قدري براي پيدا كردن جايي براي نشستن سردرگم به نظر مي‌رسد. موزيلا كه شركت توليدكننده مرورگر Firefox است مكان دفاتر خود را تغيير داده و علت آن، ايجاد فضاي بيشتر براي كاركنان جديدي است كه استخدام كرده است.

اما نمي‌توان علت را تنها افزايش پرسنل دانست. دفاتر سابق موزيلا درست در كنار دفتر مركزي گوگل بود و سال‌ها گوگل كارفرما و متحد ارشد موزيلا تلقي مي‌شد. اما با توليد مرور‌گر Chrome در ماه سپتامبر اين شركت به بزرگ‌ترين رقيب موزيلا تبديل شد. طبيعي بود كه موزيلا  بايد نقل مكان مي‌كرد.
جان ليلي مي‌گويد: ما ياد گرفته‌ايم چگونه با مايكروسافت و اپل رقابت كنيم. گوگل شركت بزرگي است و شرايط اخير بدين مفهوم است كه يك شركت غول ديگر به رقباي ما اضافه شده و اين كار را سخت‌تر مي‌كند.

از سال 2004 شركت موزيلا يك چهارم كل بازار مرورگرها را به خود اختصاص داده كه اين امر حاصل تمركز اين شركت بر سرعت، امنيت و نوآوري است. يكي ديگر از دلايل موفقيت اين شركت توليد و بازاريابي آن توسط جامعه‌اي گسترده از برنامه‌نويسان، تست‌گر‌ها و طرفدارانش بوده است. اين داوطلبان كه تعداد‌شان به بيش از 1000 نفر مي‌رسد توسط بنيادي غير‌انتفاعي سازماندهي مي‌شود و عامل اصلي موفقيت Firefox هستند. مرورگر موزيلا مصداق موفقيت نرم‌افزارهاي متن باز محسوب مي‌شود.

رشد موزيلا باعث شد شركت‌هاي بزرگ نرم‌افزاري وارد رقابت در اين حوزه شوند. مايكروسافت و اپل هر دو با اضافه كردن امكانات جديد به مرورگرهاي خود صحنه رقابت را سخت‌تر كردند. علي‌رغم رقابت سنگين هنوز 300 ميليون كاربر در سطح جهان از Firefox استفاده مي‌كند.
در بدو امر موزيلا و گوگل قراردادي بستند كه طي آن صفحه اول Firefox سايت گوگل باشد. در مقابل گوگل رقم قابل توجهي به موزيلا پرداخت مي‌كرد كه 88 درصد از درآمد 75 ميليون دلاري اين شركت را در سال 2007 تشكيل مي‌داد. اين قرارداد به گوگل كمك كرد تا سهم خود را در بازار جستجو افزايش دهد. هنوز انتظار نمي‌رود گوگل از اين قرارداد صرف نظر كند، اما با توجه به اينكه مرورگرهاي رقبا، از جمله گوگل، روز به روز بهتر مي‌شود، موزيلا بايد راه جديدي براي حفظ سهم بازار خود پيدا كند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 887 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: همكاران سيستم تاریخ خبر: 1388/05/06 تعداد مشاهده: 1505
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر