کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9214 | مشاهده و دانلود: 740757629 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/04 | اعضاء: 316843 | نظرات: 37906
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز آزادی خرمشهر گرامی باد
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نوتبوک Lenovo آچار فرانسه خود را معرفی کرد

شرکت Lenovo يکي ديگر از نوت‌بوک‌هاي سري W خود را موسوم به W500 W9N با بکارگيري پردازنده و تراشه‌هاي گرافيکي قدرتمند روانه بازارهاي جهاني کرد.


نوت‌بوک W500 W9N مجهز به پردازشگر 2 هسته‌اي 2.53 گيگاهرتزي با 6 مگابايت حافظه کش است.
نوت‌بوک ياد شده مجهز به 4 گيگابايت حافظه رم از نوع DDR3 1066 مگاهرتز است. همچنين هاردديسک درنظر گرفته شده براي اين نوت‌بوک از نوع 7200RPM SATA و با ظرفيت 320 گيگابايت است.

اين نوت‌بوک داراي دو پردازنده گرافيکي Intel GMA 4500 و ATI FireGL V5700 512MB است که هر کدام براي مقاصد متفاوت در زمان‌هاي مختلف قابل استفاده هستند. که با بکارگيري فناوري انحصاري ThinkPad Switchable Graphics قدرت انتخاب تراشه گرافيکي مناسب با نياز کاربر به خود او واگذار شده است.

همچنين سيستم‌هاي ارتباطي بي‌سيم Intel WiFi Link 5100AGN و بلوتوث براي ارتباطات بي‌سيم به علاوه يک درگاه شبکه گيگابيتي LAN ، باتري 6 سلولي Li-Ion با زمان نگهداري حدود 4.5 ساعت، درايو نوري ساتا با فناوري دو لايه، صفحه نمايش 15 اينچي ضد بازتاب (AntiGlare) با وضوح تصوير 1920x1200 ، کارت‌خوان 5 in 1 و دوربين وب‌کم با کيفيت بالاي 1.3 مگاپيکسل از ديگر امکانات W9N است که با پشتيباني سازگار ارقام عرضه مي‌شود.

گفتني است اين نوت‌بوک همانند ساير نوت‌بوک‌هاي خانواده ThinkPad داراي بدنه‌اي از جنس پلاستيک فشرده سياه رنگ است، که با يک لايه نازک و نرم از جنس کربن پوشانده شده است که علاوه بر کاهش وزن و ارتقاي مقاومت آن در برابر ضربات، به آن زيبايي خاصي بخشيده است.

پوشش داخلي اين نوت‌بوک نيز از جنس پلاستيک براق بوده است. اگر چه به وزن اين نوت‌بوک اشاره‌اي نشده اما با توجه به متريال ساخت بدنه آن ميتوان وزن ايده آلي را براي آن پيش‌بيني کرد. اين محصول داراي 3 درگاه ارتباطي USB2.0 و 1 درگاه IEEE1394 بوده و همچنين براي ارتباطات چندرسانه‌اي مجهز به يک درگاه ارتباطي چندرسانه‌اي HD Display Port است که براي انتقال داده‌هاي تصويري با کيفيت بالا اختصاص يافته است.

يکي از نکات بارز لپ‌تاپ‌هاي خانواده ThinkPad قابليت ارتقاپذيري آنها نسبت به لپ‌تاپ‌هاي ديگر مي‌باشد. نکته جالب توجه اين است که قابليت تعويض و ارتقا قطعات به کار رفته در W500 بسيار سهل و آسان‌تر از ساير نوت‌بوک‌هاي هم رده خود مي‌باشد که اين مزيتي بزرگ براي اين لپ‌تاپ محسوب مي‌شود و آن را بسيار کاربر پسند (User friendly) کرده است.

لازم به ذکر است قطعات قابل تعويض توسط کاربر از قبيل حافظه، کارت شبکه، هارد، پردازشگر در پشت پنل زيرين لپ‌تاپ قرار گرفته‌اند که تنها با جدا کردن اين قسمت، قطعات فوق قابل دسترسي هستند و به راحتي جدا شده و قابل تعويض مي‌باشند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 888 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ايتنا تاریخ خبر: 1388/05/06 تعداد مشاهده: 1402
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر