کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738253991 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316478 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قیمت گوشی در سراشیبی

بازار تلفن همراه چندماهي است که با رکود شديدي روبه‌رو شده و به گفته فروشندگان اين بازار اين روکود تنها منحصر به يک مارک خاص نيست، بلکه در تمامي برندهاي فعال در بازار بر اساس گزارش‌ها و گفت‌وگوهاي منتشر شده از سوي کسبه بازار کاهش فروش مشاهده شده است.
البته اين نکته نيز بايد ذکر شود که اين رکود بازار تلفن همراه منحصر به بازار ايران نيست، بلکه بر اساس ارائه گزارش‌هاي مالي و جهاني توليد‌کنندگان که هفته گذشته نيز پيرامون آن گزارشي منتشر شده، اين رکود منحصر به کل جهان است. در عين حال بسياري از توليدکنندگان براي جلوگيري از ضررهاي جاري قيمت محصولات خود را کاهش داده و از سوي ديگر سعي مي‌کنند با ارائه مدل‌هاي جديدتري به بازار سهم بازار خود را اگر در اين شرايط افزايش نيافته باشد، حداقل حفظ کنند.


از سوي منابع غيررسمي گفته مي‌شود که در بازار ايران ماهانه يک ميليون گوشي فروخته مي‌شود؛ البته اين آمار تنها مربوط به افرادي است که گوشي‌هاي خود را تعويض مي‌کنند و نه کاربراني که تازه به اين بازار اضافه مي‌شوند. باز هم براساس گفته‌هاي فروشندگان بازار رفتارشناسي کاربران ايراني حکايت از تمايل آن‌ها به گوشي‌هاي موسيقيايي دارد؛ يعني گوشي‌هايي که توانايي آن‌ها در پاسخ به نيازهاي موسيقي کاربران بالا باشد؛ البته اين‌گونه رفتارها پيش‌تر نيز از کاربران ايراني انتظار مي‌رفت؛ چراکه اپراتورهاي ايراني در حال حاضر به جز خدمات مکالمه‌اي و نوشتاري امکانات پيشرفته ديگري براي کاربران فراهم نکرده و ارائه سرويس‌هايي همچون اينترنت و پيام‌هاي تصويري نيز به دليل قيمت بسيار بالاي آن‌ها نتوانسته در بين کاربران اقبالي کسب کند.


همان‌طور که پيش از اين نيز عنوان شده است از اين بازار يک ميليون گوشي در ماه شايد تنها 5 تا 10‌درصد آن در اختيار واردکنندگان قانوني باشد؛ چرا که افزايش تعرفه واردات در سه سال گذشته از 4‌درصد به 60‌درصد و کاهش آن در سال گذشته به 25‌درصد باعث شده تا شرکت‌هايي که تا پيش از اين با پرداخت عوارض گمرکي در بازار فعاليت کرده و به ارائه خدمات پس از فروش استاندارد با توجه به سياست‌هاي اصلي شرکت مادر اقدام مي‌کردند نتوانند در برابر هجوم گوشي‌هاي قاچاقي در بازار مقاومت کسنند؛ اما آنچه اين روزها از تحليل قيمت‌هاي ارائه شده در بازار برمي‌آيد آن است که واردکنندگان غيرقانوني نيز اين روزها به دليل کاهش تقاضا در بازار سودشان کاهش يافته و به ناچار قيمت‌هاي خود را براي فروش محصولات بدون خدمات خود کاهش داده‌اند.

پرفروش‌ها
بر اساس گفته فروشندگان بازار هم اکنون 6300 نوکيا، 905اC سوني اريکسون، 8800 M سامسونگ و SHINE ال‌جي در بين پرفروش‌هاي بازار قرار گرفته اند. فروشندگان بازار همچنين از فروش گوشي‌هاي5800 ،N82 وN78 نوکيا K770، G900، K850، W980 و W595 سوني اريکسون و F480 سامسونگ هم راضي هستند.
البته در اين بين قيمت بسياري از گوشي‌ها در يک ماه گذشته کاهش فاحشي داشته است که سعي شده در اين گزارش و با ارائه جدول مقايسه‌اي در برخي از مدل‌ها اين کاهش قيمت بررسي شود.
اما در بين گوشي‌هاي بازار N97 و 5800 نوکيا در يک ماهه گذشته در کنار N96 بيشترين کاهش قيمت را نسبت به نخستين روزهاي ورودشان به بازار ايران شاهد بوده‌اند.

N97 جديدترين گوشي از سري N نوکيا كه از ورودش به بازار ايران دو ماه نيز نمي‌گذرد، در اين مدت با کاهش 100‌هزار توماني روبه‌رو بوده است. اين گوشي لمسي از يک صفحه کليد کامل برخوردار بوده و مزيتش نسبت به ساير گوشي‌هاي بازار، برخورداري از 32 گيگابايت حافظه داخلي است که قابليت ارتقا به 48 گيگابايت را نيز دارد. اين گوشي به دوربين 5مگاپيکسلي به همراه فلاش مجهز بود و گفته مي‌شود که قابليت‌هاي روان‌تري نسبت به ساير مدل‌هاي خانواده‌اش در کار با اينترنت دارد.


5800اExpress هم از ديگر مدل‌هاي اين برند است که گفته مي‌شود توانسته از مدت ورودش به بازارهاي جهاني به رکورد قابل‌توجهي در فروش دست يابد؛ رکورد يک ميليون نسخه در هر ماه. اين مدل که در بازار ايران با قيمت 370‌هزار توماني پا گذاشته بود، هم‌اکنون بعد از گذشت تقريبا 5 ماه به قيمت 295‌هزار تومان به فروش مي‌رسد.
در اين بين قرار است نوکيا يک مدل جديد از سري گوشي‌هاي موسيقيايي خود را به زودي وارد بازار ايران کند. 5530 مدل کشويي است که قرار است در يک ماه آينده روانه بازار شود. سامسونگ قرار است به تازگي يکي از جديدترين مدل‌هايش با نام JET را به کاربران ايراني پيشنهاد دهد.

هنوز از قيمت احتمالي اين دو گوشي اطلاعاتي منتشر نشده است، اما همان طور که گفته شد در اين کسادي بازار به نظر مي‌رسد که توليد‌کنندگان جهاني بيشتر کاربراني را نشانه گرفته‌اند که در سال حداقل تمايل دارند يک بار گوشي خود را تعويض کنند.
حال بايد منتظر ماند و ديد که آيا تازه‌واردهاي بازار نيز در ورود يک ماهه خود با کاهش قيمت روبه‌رو مي‌شوند يا استقبال از آن‌ها به حدي خواهد بود که فروشندگان چند ماهي را بدون کاهش قيمت به عرضه آن‌ها ادامه خواهند داد.

25-w.jpg

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 897 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: دنياي اقتصاد تاریخ خبر: 1388/05/07 تعداد مشاهده: 1551
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر