کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316301 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شرکت مخابرات ایران به دنبال انحصارگرایی در بازار اینترنت پرسرعت

http://citna.ir/sites/default/files/shattel.jpgشرکت مخابرات ایران با ایجاد موانع متعدد برای فعالیت شرکت‎های ندا (ارائه دهندگان اینترنت پرسرعت) در بازار، هم به عنوان رقیب و هم به عنوان ارائه دهنده‎ی خدمات به ما، به دنبال انحصارگرایی در این حوزه است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازسیتنا؛ محمدحسن شانه ساز زاده، رئیس هیات مدیره‎ی شرکت شاتل که در میزگرد مطبوعاتی صبح امروز در جمع خبرنگاران سخن می‎گفت، با اشاره به رقابت شرکت‎های مخابرات استانی با شرکت‎های ندا برای ارائه‎‎ی اینترنت پرسرعت، اظهار داشت: مخابرات از یک سو خود به ارائه‎ی اینترنت پرسرعت می‎پردازد و رقیب شرکت‎هایی همچون ما به شمار می‎رود و از سوی دیگر خود باید به شرکت‎های ندا خدمات ارائه می‎دهد، که نهایتا رقابت ناصحیح مخابرات با ما این باعث انحصارگرایی در این حوزه شده است.

وی در این راستا تاکید کرد: در برخی مراکز مخابراتی بیش از به دو سال است که در انتظار به روز کردن تجهیزات هستیم، ولی مخابرات که ما را رقیب خود می‎داند خدمات نمی‎دهد و در برخی مراکز نیز فقط خود به ارائه‎ی اینترنت پرسرعت می‎پردازد.

شانه ساززاده با اشاره به اخذ هزینه‎های غیرقانونی از شرکت‎های ندا توسط مخابرات، خاطرنشان کرد: مخابرات با رویکرد حذف شرکت های ندا وارد حوزه شده است و حداکثر توان خود را برای اختلال در ارائه‎ی خدمات توسط شرکت‎های ندا بکار گرفته است.

وی در راستای همکاری شاتل با شرکت مخابرات استان مازندران که از اردیبهشت سال 89 آغاز شده است، بر درآمدزایی دو میلیارد تومانی این شرکت برای مخابرات مازندران طی این مدت تاکید و بر آمادگی این شرکت برای همکاری با سایر شرکت‎های مخابرات استانی در راستای ارائه‎ی اینترنت پرسرعت به متقاضیان تاکید کرد.

رئیس هیات مدیره‎ی شاتل در ادامه با اشاره به تعرفه‎ها، گفت: نباید برای تعرفه‎ها کف تعیین شود تا به این شکل جلوی دامپینگ گرفته شود، ولی متاسفانه رگولاتوری  به این موضوع بی توجه است؛ چراکه مکانیزم‎های عرضه و تقاضا خود قیمت را مشخص خواهد کرد.

وی خطاب به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اظهار داشت: در بازاری که اپراتور غالب داریم باید کف قیمت قرار دهیم و ایجاد سقف قیمت از سوی کمیسیون برای ارائه دهندگان خدمات مناسب نمی‎باشد؛ چرا که در بازار رقابتی این شیوه پاسخگو نیست.

وی در بخشی دیگر از سخنانش تاکید کرد: کل بازار DSL و وایمکس اهانه حدود 20 میلیارد تومان است و با توجه به تعدد شرکت‎های فعال در این حوزه باید مخابرات از ایجاد موانع برای شرکت‎های ارائه دهنده خدمات در حوزه بپرهیزد.

وی با نقد نحوه‎ی برگزاری جشنواره‎ی ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا)، این جشنواره را در مقایسه با سایر جشنواره‎های بین المللی در این حوزه فاقد استانداردهای لازم و غیرتخصصی دانست.

اگرچه هم اکنون شاتل ارائه دهنده‎ی خدمات اینترنت پرسرعت (+ADSL2)، خدمات پهنای باند، شبکه‌های خصوصی مجازی (VPN)، دسترسی به اینترنت از طریق شماره‌گیری (Dial up) و خدمات مکالمه تلفن بین‌المللی (VoIP) می‎باشد، ولی شانه ساز زاده با اشاره به برنامه‎ریزی برای ورود به سایر بازارهای حوزه‎ی IT خاطرنشان می‎کند: برای ایجاد دیتاسنتر برنامه‎ریزی کردیم که این دیتاسنتر تا 18 ماه دیگر آغازبکار خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9205 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1391/03/01 تعداد مشاهده: 2351
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی ا 1391/03/03 20:19
اقای حسن ل تو کارمند مخابراتی خودت هم میدونی داری یک حقوق مفت و مسلم میخوری خیر سرت دروغ نگو مخابرات هر مگ پهنای باند رو داره به شرکت ها یک میلیون تومن میفروشه مخابرات اگه راست میگه قیمت مکالمه همراه اول رو ارزون کنه و خدمات بهتری به مشترکین تلفن ثابت بده با این شبکه درب و داغون و فرسودش lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
علی ا 1391/03/03 20:14
من نماینده شاتل تو شهر خودمون هستم کارمند مخابرات به مشترک ما میگه شرکت های خصوصی دزد هستند و به تمام مشترکین ما هم زنگ زدن بیایید اینترنت واقعی از مخابرات بگیرید تازه تفاوت بیت و بایت رو هم نمی دونن و میگه سرعتای ما واقعی هستن
کاربر 1391/03/02 01:13
سلام

در مناطقی که کابل مسی نداره برای پاپ ها تجهیزات نوری ارائه نمی ده که خودش انحصاری وارد بازار بشه و اماکنی هم که کابل مسی وجود داره رانژه رو 7 الی 10 روز کاری قرار داده در صورتی که قبلا 3-4 روز کاری کافی بود. همش برای انه که بری از خودش اینترنت بگیری که یک روزه برات رانژه می کنه. اونم چه انیترنتی با سرعت 15-16 کیلو که با حساب سر انگشتی نویز، افت خطوط
و... چیزی یه ذره بیشتر از دایال آپه. حالا هی برو آمار بزار که کره جنوبی 20.7 مگ بر ثانیه.

یا علی
حسین ل 1391/03/02 00:31
من کارمند مخابرات اصفهان هستم .این که شرکتهای خصوصی پر طمع هستند. و با این کار مخابرات داره دوره اونها رو و عملا سودجویی هاشون رو تمام می کنه باعث ناراحتی شون شده.
مخابرات هر گیگابایت رو به یوزر باقیمت 2500 هزارتومان بدون هزینه نصب و رانژه می ده که ضریب اشتراک آن یک دوم است ولی شرکتها دارن با قیمت 5500 تا 6000 هزار تومان وبا هزار سیاستی که اصلا یوزر تو خوابشم عمق فاجعه رو درک نمی کنه وبا کلی هزینه مخفی سرویس می دهند.
مطمئن باشید اگه ای شرکتها رقیب نداشته باشند گیگابایت رو تا 10000 هزار تومن هم خواهند فروخت.lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
ناشناس 1391/03/01 15:08
سالی که زوره 13 ماهه
حمید 1391/03/01 14:53
!!! تازه فهمیدن که مخابرات داره چکار میکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!
سعید افسری 1391/03/01 13:32
واقعآ براشون متاسفم که پول حرام برا خودشون جمع می کنن.
اینترنت ما رو قطع می کنند،ولی برای مشتری های خود مخابرات سنگ تمام میزان که مشتری جذب کنند.lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet