کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316294 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چرا باید فلش مموری را Safe to Remove کنیم؟

یکی از ابزارهای حیاتی یک تکنوگیک فلش مموری است. فلشی که به راحتی ممکن است گام شود یا دو سوته بسوزد. درمورد گم کردن فلش مموری، ما نمی توانیم توصیه خاصی بکنیم به جز اینکه بچه ها مراقب باشید!

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرترین ها؛ اما درمورد سوختن یا نسوختن و جلوگیری از مشکلات سخت افزاری احتمالی می توان به یکی دو نکته اشاره کرد؛ مثلا اینکه وقتی کارتان با فلش مموری تمام شده و می خواهید آن را از کامپیوتر جدا کنید، حتما آن را Safe to Remove کنید.



وقتی یک فلش USB را به کامپیوتر متصل می کنید و روی آن چیزی کپی می کنید، درواقع ممکن است قسمتی از اطلاعات مربوط به این نقل و انتقال داده ها روی RAM کامپیوتر ذخیره شود که با Safe to Remove کردن، شما درواقع به سیستم می گویید دیگر نیازی به اطلاعات روی رم نیست و سیستم با پاک کردن این اطلاعات، اجازه می دهد تا فلش تان را از کامپیوتر جدا کنید.

ممکن است در ویندوز هفت یا ویندوز ویستا چراغ چشمک زن فلش خاموش نشود. در صورتی که معمولا در ویندوز XP با Safe to Remove  کردن، این چراغ خاموش می شود. این چراغ اگر در حال چشمک زدن باشد، نشان دهنده این است که سیستم در حال خواندن یا کپی کردن اطلاعات روی فلش است و چراغ ثابت نشان دهنده این است که هیچ اطلاعاتی بین فلش و سیستم رد و بدل نمی شود. پس اگر دیدید که چراغ فلش در حال چشمک زدن است، به هیچ وجه آن را از کامپیوتر جدا نکنید.

البته می توان تنظیماتی را انجام داد تا برای جداکردن فلش کامپیوتر، نیازی به Safe to Remove نباشد. برای این کار My Computer را باز کنید و روی آیکون فلش تان راست کلیک کنید و وارد Properties شوید. در تب Hardware، روی Change Settings کلیک کنید تا وارد پنجره دیگری شوید. در این قسمت اگر تیک Enable write caching on the device را بردارید، دیگر برای جداکردن فلش از کامپیوتر، نیازی به Safe to Remove کردن آن ندارید. با این کار در حقیقت نوشتن و خواندن اطلاعات روی فلش تان با پرفورمنس پایین تری انجام خواهد شد، ولی این افت کیفیت به قدری نامحسوس است که می توان آن را نادیده گرفت و گفت در عمل هیچ تغییری احساس نخواهید کرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9222 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1391/03/02 تعداد مشاهده: 2187
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

احسان عربی 1391/03/03 00:21
در ویندوز 7 و ویستا وقتی که فلش مورد نظر را Safe to Remove می دهیم این کار به طور کامل انجام نمی شود و در واقع برق و ارتباط فلش با درگاه usb به طور کامل قطع نمی شود.برای حل این مشکل می توانید از نرم افزار USB Safely Remove که در داخل سایت هست استفاده کنید که البته بایستی این ویژگی را در آن فعال کنید.
صادق 1391/03/02 23:19
با درود فراوان به اساتید
من قبلا درباره این موضوع درون سایتهای خارجی تحقیق کردم و پی بردم که Safe to Remove تنها برای امنیت اطلاعات هست و هیچ تاثیری روی سوختن فلش نداره.
جالبترین چیزی که فهمیدم اینه که فلش فقط در لحظه وارد شدن به دستگاه براش امکان سوختن وجود داره! یعنی فقط همون لحظه هست که ممکنه بخاطر جریان الکتریکی، فلش بسوزه. پس اگه مطمئنید که فلش کار خاصی با سیستم انجام نمیده با خیال راحت فلشتونو جدا کنید (البته اینم برایامنیت اطلاعات و از دست نرفتنشونه).
احسان اشرفی از کرسکان نجف آباد اصفهان 1391/03/02 16:59
این راه حل واسه من بود شما دزدیدیدش به قول دوستان من به دین عرفانی رسیدم و میتونم رو هوا مثل اردک پرواز کنمlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
رضا 1391/03/02 13:26
سلام و احسنت بر سایت بینظیر سافت گذر و کادر فنیتون!
آقا ما استاد.... !(که چه عرض کنم!!!) دانشگامون همین عنوان رو میدونید چی گفت به ما!؟؟؟گفت به این خاطر میگن فلش رو قبل از جدا کردن از سیستم گزینه ی safe to remove رو بزنید! که یه اتصالات الکتریکی باعث سوختن فلش نشه اگه اون گزینه رو نزنید!
استاد سخت افارمون هم بود خیر سرش!
یزدی 1391/03/02 12:28
این مسیرواسه ویندوزxpیه مسیرسون فرق میکنه!
1.اول راست کلیک روی آیکون فلش مموری درصفحهmy computer
2.کلیک رویproperties وبعدرفتن روی سربرگhardware
3.درقسمتall disk drive (درهمون سربرگhardware)آیکن فلش موردنظرروانتخاب می کنیم وبعددرپایین صفحه برروی دکمهproperties کلیک میکنیم ودرسربرگpolicies تیکquick removalکه به صورت پیش فرض فعال است باید کلیک کرد.
دراین حالت دیگرنیازبه بستن فلش نیست(اماهمیشه احتیاط کنیدوفلش روبه صورت ایمن ببندید)

[URL=http://upload.iranvij.ir/][IMG]http://upload.iranvij.ir/images_bahman/76783088947217473680.png[/IMG][/URL]
سجاد 1391/03/02 09:00
با عرض درود فراوان
ضمن احترامی که برای سافتگزار قائلم، فکر می کنم اشتباهی در این مقاله وجود دارد
در واقع با فعال کردن تیک Better Performance یا همان Enables write caching on the device در تنظیمات، در نتیجه استفاده از فناوری رایت کشینگ پرفورمنس بالاتر می رود نه پایین تر و برای جدا کردن فلش بدون استفاده از Safe to Remove نیاز به تغییر خاصی در تنظیمات نداریم چرا که تنظیمات پیش فرض مایکروسافت ویندوز بر روی گزینه Quick Removal یا همان غیر فعال بودن رایت کشینگ Disables write caching on the device می باشد.
نتیجه : می توانید با خیال راحت پس از اتمام کار و بستن تمامی پنجره های مربوط به فلش (یا هرگونه دستگاه ذخیره سازی یو اس بی) و اطمینان از چشمک نزدن چراغ، فلش را از رایانه جدا کنید.
Rayansoo.blogfa.com