کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316301 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل جزئیات جدیدی از بشقاب پرنده خود منتشر کرد

http://www.hamshahrionline.ir/images/position36/2012/5/applecamp.jpgشرکت اپل با ارسال دفترچه‌ای به اهالی شهر کوپرتینو در ایالت کالیفرنیا، جزئیات جدیدی در مورد ساختمان اداری خود موسوم به Apple Campus 2 منتشر کرده‌است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازهمشهری آنلاین؛  استیو جابز، مدیر عامل فقید شرکت اپل سال گذشته با حضور در شورای شهر کوپرتینو که محل فعلی شرکت اپل است طرح ساختمان جدید را رونمایی و تأیید این شورا را برای احداث Apple Campus 2 دریافت کرد.

اکنون دفترچه‌ای با امضای پیتر اپنهامیر از مدیران ارشد اپل به اهالی شهر کوپرتینو ارسال شده و در آن از خصوصیات زیست محیطی و مهندسی ساختمان جدید اطلاعاتی منتشر شده‌است.

از جمله اینکه ساختمان جدید ظرفیت 13 هزار کارمند اپل را خواهد داشت و برای احداث آن 26 ساختمان فرسوده تخریب می‌شود.

نتیجه ساختمان دایره شکلی است که 246 هزار متر مربع مساحت را اشغال می‌کند و علاوه بر ایجاد محیط کار مدرن، دارای باشگاه ورزشی و سالن غذاخوری نیز است.

گفتنی‌است که ساختمان فعلی اپل همچنان محل اصلی مدیریت این شرکت باقی می‌ماند و ساختمان جدید تنها به روی کارمندان باز خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9239 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1391/03/03 تعداد مشاهده: 2013
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر