کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9200 | مشاهده و دانلود: 740125568 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/31 | اعضاء: 316759 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گپی با مدیرعامل شرکت شاتل

http://www.rayanews.ir/wp-content/uploads/2012/05/1280292763.jpgبه گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی ایران؛ بزرگ‌ترین شرکت اینترنتی و اپراتور برتر دیتا در کشور محسوب می‌شویم. همچنین با داشتن بیش از 330 هزار کاربر در سطح کشور، بیشترین سهم بازار اینترنتی را در اختیار داشته و بزرگ‌ترین مصرف‌کننده پهنای باند در کشور به حساب می‌آیم.

این بخشی از اظهارات مسوولان شرکت شاتل، در نشست خبری این شرکت به مناسبت هفته ارتباطات بود.


در حالی مسوولان شرکت شاتل عنوان می‌کنند که بزرگ‌ترین شرکت اینترنتی در کشور هستند که سرویس اینترنت پرسرعت این شرکت در مراکز مختلف مخابراتی، با کیفیت یکسان به کاربرانش ارائه نمی‌شود. در خصوص علت این امر با حسن شانه‌ساززاده، مدیرعامل شرکت شاتل گفت‌وگوی کوتاهی انجام داده‌ایم که می‌خوانید:


علت اصلی تفاوت کیفیت سرویس اینترنت پرسرعت شاتل در مناطق مخابراتی مختلف چیست؟

ما داستان بلند بالایی در این زمینه با شرکت مخابرات داریم. همانطور که می‌دانید شرکت مخابرات در دو بخش بازار اینترنت در حال فعالیت است. در یک بخش به عنوان رقیب با ما کار می‌کند و در بخش دوم به عنوان فراهم‌کننده زیرساخت برای فعالیت شرکت‌های ندا مشغول به فعالیت است. وجود چنین مشکلی که به آن اشاره می‌کنید تنها مربوط به شرکت ما نیست، بلکه اکثر شرکت‌های اینترنت پرسرعت در کشور هم با این مشکل مواجه هستند. برخی مناطق مخابراتی جزو مراکز قرمز برای ما محسوب می‌شوند؛ یعنی به دلایلی مخابرات امکان نصب تجهیزات به شرکت‌هایي نظیر شاتل را نمی‌دهد.


به چه دلایلی؟
به دلایل رقابتی مخابرات در برخی مناطق حاضر به همکاری با ما نیست.


عدم همکاری مخابرات و شرکت‌های ندا چند سالی است که وجود دارد و تا کنون هیچ راه‌حلی برای آن در نظر گرفته نشده است. به نظر شما با این شرایط تنها کاربر نهایی متحمل ضرر نمی‌شود.
درست است. در چنین شرایطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان ناظر باید وارد شده و این مشکلات را حل کند. بسیاری از کاربران در صورت افت کیفیت یا سرعت اینترنت خود شکایت‌شان را تسلیم این سازمان می‌کنند و این سازمان هم بدون بررسی اینکه مقصر اصلی در کاهش کیفیت و سرعت اینترنت چه بخشی است، به شرکت‌های ندا نامه زده و از ما می‌خواهد که در سریع‌ترین زمان ممکن کاربر نهایی را راضی کنیم. در نتیجه این برخوردها است که کاربر نهایی هم دیگر به ما اعتماد نمی‌کند و در صورت تماس با مرکز پشتیبانی اگر بگوییم مشکل از مخابرات است حرفمان را باور ندارد.


شما به عنوان یک فعال در حوزه بازار اینترنت پرسرعت معتقدید که هر مشکلی در این حوزه به دلیل کم کاری شرکت مخابرات به وجود می‌آید؟
به هیچ وجه ما این اعتقاد را نداریم. فضا غبار آلود شده است. ممکن است از ده مرکزی که شاتل در آن مشغول فعالیت است، مشکل 7 مرکز به دلیل کم کاری مخابرات باشد و سه مرکز باقیمانده به دلیل مشکلات زیرساختی شرکت ما دچار مشکل شده باشند.

اگر فضا شفاف باشد و سازمان تنظیم مقررات به وظایف اصلی خود که نظارت بی طرفانه در بازار است، عمل كند، این فرصت از شرکتی‌های ندا گرفته می‌شود که به خاطر کم کاری شرکتی مثل مخابرات، از اتفاقات به وجود آمده سوءاستفاده کند.


در این شرایط چه راهکار و پیش‌بینی‌اي برای راضی نگه داشتن کاربران خود دارید؟
ما سعی می‌کنیم در صورت به وجود آمدن مشکل با کاربران خود صادقانه برخورد کنیم. همچنین با رفع مشکلات به وجود آمده ضررهای آنها را با ارائه فضای دانلود رایگان و... جبران کنیم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9270 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1391/03/06 تعداد مشاهده: 2021
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

مجتبی عالمی 1391/03/07 07:19
بنده خیلی پول ریختم تو جیب صبانت و شاتل. اما الان از مخابرات گرفتم وخیلی راضیم. چه مدل نامحدودش که مشکل خرید حجم رو حل میکنه و چه مدل محدودش که با ماهی 5 گیگ حجم سه ماهه میده 37500
سرعتشم خوبه
دیسکانکت و ایناشم معمولیه.یعنی مثلا دوهفته یه بار یه اختلالاتی گاهی پیش میاد.
تازه پول رانژه و راه اندازی و اینا هم نگرفتن و من از طریق سایتشون ثبت نام کردن فردا صبحش وصل شده بود!lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
مانا 1391/03/07 01:29
خدا لعنتشون کنه که خون مردم و کردن تو شیشه. کثیف تر از شرکت شاتل خودشون هستن. من یکسال باهاشون کار کردم ولی بسیار مسئولین بی ادب و نامردی دارن. بدون اطلاع دسترسی کاربران رو به قول خودشون بدلیل استفاده زیاد می بندن و هیچ گونه مسئولیتی رو هم قبول نمی کنن. با یکی از کارمندای شرکت که صحبت کردم قسم می خورد به ما هیچ توضیحی ندادن و گفتن مشتری ها نباید بدونن چرا سرویسشون قطع یا محدود شده. وقتی با خود شرکت تماس می گیری شماره ای رو بهت میدن که اصلن وجود نداره و اگه دوباره تلاش کنی راحت تلفن رو قطع میکنن. متاسفم برای کشورم که همچین مردم آزارهایی شدن بهترین سرویس دهنده.lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
یوسف اندیشگر 1391/03/06 21:07
دلیل این مشکل در تصمیمیه که از همون اول هم غلط بودنش برای "عقلا" مشخص بود: مجوز دادن به مخابرات برای ارائه سرویس ADSL. دوستان لطفا قبل از پیش داوری توضیح رو بخونین:
شاید خیلیا ندونن که مزایده شرکتهای سرویس دهنده ADSL سال 82 برگذار شد و طبق قانون قرار بود فقط بخش خصوصی عهده دار این رقایت بشه (به دلایلی از قبیل ایجاد فضای سالم رقابتی در نبود غولهای دولتی که بارها و در طول سالیان سال ثابت شده حضورشون امکان پا گرفتن بخش خصوصی ضعیف و نحیف رو نمیداد و حذف رقبای خصوصی یا به هر حال عدم توانایی رقابت منصفانه منجر به چیزی میشد که هیچکس در هیچ جای دنیا نمیخواد: انحصار. دوستانی که پرونده های حقوقی شکایات تجاری مهم دنیا رو دنبال میکنن میدونن که در کشورهای مختلف و مخصوصا در کشورهای دارای صنعت و اقتصاد پیشرفته از جمله آمریکا هر عملی که موجب ایجاد انحصار در قسمتی از بازار بشه به شدت جلوش گرفته میشه و اجتناب از انحصار در تصویب قوانین و اجرای اونها یه امر خیلی بدیهیه که کسی در اون تردیدی نداره و خیلی دقیق مواظبن که هیچ قانونی راه رو برای انحصارگرایی باز نذاره. همین نکته بس که انحصار و عدم وجود شرایط رقابتی پتانسیل بالایی برای افت کیفیت محصولات و خدمات میشه و به ضرر مصرف کننده است.)
در پایان اون مزایده 11 شرکت مجوز این خدمات رو گرفتن (از جمله شاتل، پارس آنلاین و ...). اون زمان مخابرات یه شرکت دولتی بود و طبق قانون نمیتونست توی مزایده شرکت کنه. ولی بعد از این که دولتی شد به طرز بسیار عجیبی مجوز ارائه این خدمات براش صادر شد! خیلی جالبه که مخابرات 8 سال بعد از مزایده اومده گفته منم بازی! و عقلای ما به جای اینکه بهش بگن: "عزیز دل بابا، دیر اومدی قطار رفت!" گفتن: "چشم، در خدمتیم! حالا بفرمایین سرویس بدین تا ما پروانه رو براتون آماده کنیم! تو رو خدا ما رو بابت تاخیر ببخشین!!!" این شد که این غول تازه خصوصی شده (مخابرات) خیلی راحت اومد و این تعادل رو بهم زد! صدور مجوز این سرویس برای مخابرات اونم 8 سال بعد از انجام مزایده یکی از خنده دارترین جوکهای چند سال اخیر تو حوزه تجارت بوده...
بنده که فقط میتونم یگم خود کرده را تدبیر نیست.
اگر راهی برای این مشکل پیدا بشه کاملا حالت موقتی ومسکن داره، راه حل رو اونایی که این کار غیرقانونی رو انجام دادن برای همیشه از بین بردن...
(لازم به ذکره که شرکتهای ارائه دهنده سرویس ADSL در زمان تصمیم به صدور مجور برای مخابرات کلی معترض شدن و سعی کردن غیر قانونی بودن این حرکت و تبعاتش رو گوشزد کنن ولی اعتراضشون به جایی نرسید.)
انشالا روزی برسه که یاد بگیریم اول از همه باید قانون رو کامل و بدون استثنا اجرا کنیم...
ali68124 1391/03/06 15:14
من چند سال است شاتل دارم ازش راضی هستم ازز پشتیبای راضی هستم ولی چند ماهه پیش تماسی گرفتن به من گفتن سرویس بالاتر 128 نمی دن دلیلش این بود پرونده من رفته بود سازمان تنظیم مققرات وظیفش اینکه بررسی isp ها است نه مشتری پیگیری که داشتم گفتن کارت دانشجویی مهلتش تمام شده ولی می تنستن زنگ بزنن بگن به خاطر یک کارت ما را تو دردسر انداختن
مرتضی 1391/03/06 14:19
این گزارش بود یا تبلیغ!!!lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet