کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9176 | مشاهده و دانلود: 738737340 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/20 | اعضاء: 316559 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آموزش مجازی در دستور کار معتبرترین دانشگاه‎های دنیا

اگرچه ورود به دانشگاه استنفورد آمریکا برای هر کسی مقدور نیست اما اکنون یکی از استادان این دانشگاه تصمیم گرفته است تا با ارائه‎ی دوره‎‏های آنلاین امکان درس خواندن در این دانشگاه را برای همه میسر سازد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازسیتنا؛ در حالت عادی یک دوره تحصیلی چهار ساله در استنفورد ۱۶۰ هزار دلار برای یک دانشجو هزینه دارد اما این دوره‌های تازه رایگان است. در این دانشگاه آنلاین که یودَسیتی (کلیک Udacity) نامیده می‌شود بیش از ۱۰۰ هزار دانشجوی علوم کامپیوتر تحصیل می‌کنند

سباستین ترون، استاد دانشگاه استنفورد می‌گوید: هدف ما این است که امکانات تحصیل در سطوح بالا را برای همه فراهم کنیم. به طوری که هر کسی از هر جای دنیا بتواند در دانشگاه خوبی تحصیل کند. من با این موضوع که امکانات دانشگاهی خوب فقط در دسترس عده خاصی است٬ کاملا مخالفم.

هر واحد درسی عبارت است از تماشای یک سری دوره آنلاین و گذراندن چند امتحان و تکالیفی که باید انجام و فرستاده شود.

ترون می‌افزاید: کلاس‌های درس به شکل معمولش برای بسیاری از دانش‌آموزان مناسب نیست. سرعت تدریس برای آنها گاهی زیاد و گاهی هم کم است. آنهایی که سرعت یادگیریشان پایین‌تر است، با آن که کار بیشتری رویشان می‌شود، نمره پایینی می‌گیرند و به مرور زمان انگیزه خود را از دست می‌دهند. ما سعی داریم در یودسیتی کاری کنیم که هر فرد با سرعت خود پیش برود.

با این حال دانشجویان باید به یاد داشته باشند که دوره‌های دانشگاه استنفورد چندان ساده نیست. اما افرادی که پشتکار و علاقه کافی دارند که تا انتهای کار و گرفتن مدرک به پیش روند٬ به احتمال زیاد شغل خوبی در انتظارشان است چیزی که به تأمین بودجه یودسیتی هم کمک می‌کند.

سباستین ترون در این زمینه می‌گوید: برنامه ما این است که دانشجویان خوبمان را برای استخدام به کارفرماها معرفی کنیم و از شرکت‌ها هم برای هر مورد خوبی که معرفی می‌کنیم، مبلغ کمی بگیریم. با توجه به این که خرج برگزاری کلاس‌های آنلاین در مقایسه با کلاس‌های معمولی خیلی پایین‌تر است٬ ما با همان مبلغ کم که از شرکت‌ها می‌گیریم، می‌توانیم همه هزینه‌ها را تأمین کنیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9320 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1391/03/08 تعداد مشاهده: 2208
سافت گذر
نظرات بینندگان

CZ 1391/03/10 04:31
سباستین ترون، استاد دانشگاه استنفورد می‌گوید: "هدف ما این است که امکانات تحصیل در سطوح بالا را برای همه فراهم کنیم. به طوری که هر کسی از هر جای دنیا بتواند در دانشگاه خوبی تحصیل کند. من با این موضوع که امکانات دانشگاهی خوب فقط در دسترس عده خاصی است٬ کاملا مخالفم."
پس چرا این سایت برای ایران بلوکه شده اگه واقعا راست میگی اقای ترون
وقتی طرف اینجوری داره دروغ میگه دانشگاهش هم بدرد عمش میخوره d:
همون بهتر که ادرسش بلوک شده
asadi 1391/03/08 11:45
برای ایران بسته است.
عرفان 1391/03/08 11:20
آموزش مجازی بسیار مفید هست و در دانشگاه های معتبر کشور ما از جمله دانشگاه شیراز خواجه نصیر طوسی و ... وجود دارد تنها تفاوت ان با سایر دانشگاه های خارجی هزینه زیاد ان هست که امید وارم با کمک مسئولان این مشکل هر چه سریع تر رفع شود .

lay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet