کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9176 | مشاهده و دانلود: 738737340 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/20 | اعضاء: 316563 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تبلت ۸۰ اینچی در اتاق استیو بالمر

http://irantablet.ir/wp-content/uploads/2011/03/tablet-asus.jpgبه گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی ایران؛ استیو بالمر در دفترکار خود یک تبلت ۸۰ اینچی مبتنی بر ویندوز 8 دارد و به واسطه این تبلت خود را از گوشی موبایل و کاغذ بازی خلاص کرده است.

Wired- این تبلت لمسی است و روی دیوار اتاق کار بالمر نصب شده است. در شرحی که فرانک شاو، نایب رییس مایکروسافت درباره محیط کاری در این شرکت برای سایت Wired فرستاده، تصویری از استیو بالمر، مدیراجرایی مایکروسافت دیده می‌شود که در آن در حال کار با یک تبلت دیواری است. بالمر در این عکس در حال کار با آیکون‌هایی است که به نظر می‌رسد رابط کاربری مترو است.
شاو در این مورد گفته: «این وایت بورد بالمر است؛ ماشینی که ایمیل‌هایش را با آن چک می‌کند و ابزاری که می‌خواهیم برای فروش عرضه کنیم.» در نگاه اول به نظر می‌رسد که این محصول صفحه نمایش۸۰ اینچی Aquos Board شارپ است که در نمایشگاه CES امسال رونمایی شد. اما شاو توضیح داده که مدل تبلتی که بالمر از آن استفاده می‌کند و مایکروسافت قصد دارد آن را عرضه کند، توسط شرکت دیگری ساخته خواهد شد و مبتنی بر ویندوز 8 خواهد بود.

به نظر می‌رسد که مایکروسافت تصمیم خود را گرفته تا به معنای واقعی ویندوز 8 را به گونه‌ای طراحی کند که روی تمامی تبلت‌های کوچک، لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای دسکتاپ قابل نصب باشد. این ویندوز حتی می‌تواند با پردازنده‌های کم‌مصرف ARM که در گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرند به خوبی پردازنده‌های پرقدرت اینتل و AMD مخصوص دسکتاپ‌ها کار کند. در واقع، تبلت 80 اینچی دیواری تنها یکی از صفحه نمایش‌هایی است که با این سیستم‌عامل سازگار شده و مایکروسافت می‌خواهد آن را روی صفحه‌نمایش‌ها با اندازه‌های دیگر امتحان کند.

البته شاو در ادامه گفته است: ممکن است این تبلت همانند Surface (کامپیوتر میزی) این شرکت در ابتدا با استقبال کاربران مواجه نشود. این محصول در حال حاضر محصول مشتری‌محوری نیست، اما ما تجربه خوبی از بازار داریم و می‌دانیم که چگونه همه چیز از یک محصول آغاز می‌شود.

او همچنین گفته است: ایده صفحه نمایشی که کامپیوتر نباشد و به کامپیوتر هم نیازی نداشته باشد، احتمالا در یکی دو سال اول با استهزای افراد مواجه می‌شود. شاو گفته است: همه صفحه‌نمایش‌ها باید لمسی شوند، تمامی صفحه نمایش‌ها باید یک کامپیوتر باشند و باید بتوانند همانطور که خوب به نظر می‌رسد، خوب هم عمل کند.

این روندی است که دنیا در پیش رو دارد؛ صفحه‌نمایش‌ها یا کوچک‌تر می‌شوند یا بزرگ‌تر. آنقدر بزرگ که به اندازه دیوار یا میز شوند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9366 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1391/03/11 تعداد مشاهده: 2040
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

امیر دیانتی 1391/03/11 19:31
خبر جالبی بود
احتمالا تو دهه آینده جای تمام کامپیوترهارو بگیره
بازم مایکروسافت