کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی چند بازی جذاب و رایگان PC

بازی‌‌های رایگان سالیان سال است که جایگاه محکمی میان بازی‌بازها دارند. البته منظور بازی‌هایی هستند که واقعاً رایگان هستند و شرکت سازنده بابت آن‌ها هیچ پولی از شما طلب نمی‌کند؛ وگرنه به دلیل عدم رعایت قانون حق‌کپی، تقریباً تمام بازی‌های کامپیوتری در کشور ما رایگان هستند!

به گزارش سافت گذر به نقل ازمجله شبکه؛ چند سالی هست که تب نرم‌افزار و در نتیجه بازی‌های رایگان بالا گرفته است و اکنون با جست‌وجو در اینترنت، می‌توانید ده‌ها بازی کاملاً رایگان اما بسیار سرگرم‌کننده و اعتیادآور پیدا کنید. اگر از طرفداران بازی‌های کوچک پی‌سی هستید یا می‌خواهید بعد از تمام کردن چند بازی بزرگ نفس‌گیر کمی به خودتان استراحت دهید، بد نیست این دو بازی رایگان دیدنی را امتحان کنید.

 

Spelunky

اگر جزء آن گروه از بازی‌بازهای حرفه‌ای هستید که اعتقاد دارند بازی‌های کامپیوتری جدید بیش از حد آسان شده‌اند، حتماً باید Spelunky را بازی کنید. در این بازی پلتفرمر که ظاهری بسیار ابتدایی و ساده دارد، شما نقش ماجراجویی شبیه به ایندیاناجونز را بر عهده دارید و باید در غارهای زیرزمینی به دنبال گنجینه‌های قیمتی بگردید. نخستین ویژگی بارز این بازی، بارها و بارها مردن است! اما هر بار که در این بازی می‌میرید، چیز تازه‌ای یاد می‌گیرید و می‌توانید بار بعد بهتر بازی کنید. ویژگی مهم بعدی در Spelunky ، تصادفی بودن غارهایی است که در آن جست‌وجو خواهید کرد. یعنی هر بار که بازی را آغاز کنید، غار به شکل تصادفی از دوباره ساخته می‌شود. بنابراین گاهی باید در غاری مملو از تله‌های مرگبار بالا و پایین بروید و گاهی غاری نصیب‌تان می‌شود که پر از طلا و اشیای قیمتی است. این ویژگی باعث می‌شود بتوانید Spelunky را بارها و بارها از نو آغاز کنید و از انجام دادنش لذت ببرید. اشیای بسیاری در بازی وجود دارد که کاربردهای خاص خود را دارند و هر هیولایی که در غارها با آن برخورد می‌کنید، در برابر سلاح خاصی آسیب‌پذیرتر است. وقتی به خوبی یاد گرفتید چطور از پس هیولاها و تله‌های بی‌شمار این بازی برآیید، متوجه می‌شوید زمانی که صرف بازی کوچک Spelunky کرده‌اید چند برابر Call of Duty 3 بوده است!

 

Desktop Tower Defence

حتی بازی‌بازهای حرفه‌ای هم از انجام دادن بازی‌های دفاع از قلعه (Tower Defence) سیر نمی‌شوند و بازی Desktop Tower Defence یکی از بهترین‌های این سبک است. در تمام بازی‌های سبک دفاع از قلعه، که شاید بتوان آن را زیرمجموعه‌ای از سبک استراتژی به شمار آورد، بازیکن چند نوع برج نظامی با ویژگی‌های متفاوت در اختیار دارد و باید با چیدن صحیح آن‌ها در نقشه‌ی بازی، مانع از رسیدن دشمنان از یک سر نقشه به سر دیگر شود. با کشتن هر یک از دشمنان مقداری پول به دست می‌آورید که می‌توانید در ادامه بازی صرف خریدن برج‌های جدید (یا در بعضی بازی‌ها، ارتقا دادن برج‌های فعلی) کنید. بازی به نظر خیلی آسان می‌آید و البته در سه چهار مرحله نخست بازی هم همین‌گونه است. اما به مرور متوجه می‌شوید که برای پیروز شدن در مراحل پیچیده‌تر، مجبورید استراتژی خاصی در چیدن برج‌ها داشته باشید تا بتوانید دشمنان را مجبور کنید در مسیر دلخواه شما حرکت کنند. همین سناریوی ساده، بازی‌های دفاع از قلعه را به یکی از اعتیاد‌آورترین سبک‌های بازی‌های کامپیوتری بدل کرده است. برای انجام دادن بازی، به این سایت بروید و Desktop Tower Defence را در آن جست‌وجو کنید (حتماً نسخه‌ی Pro این بازی را هم امتحان کنید).

Alien Swarm

برای انجام‌دادن بازی Alien Swarm تنها یک دلیل ساده کفایت می‌کند: این بازی محصول شرکت Valve، سازنده‌ی مجموعه بازی Half-Life‌ است. بله، به نظر می رسد هنوز بعضی شرکت‌های بازی‌سازی بزرگ هستند که بازی‌بازها را دوست دارند و می‌خواهند آن‌ها را خوشحال کنند! اما موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید این بازی را می‌توانید به شکل چند نفره، همراه با دوستانتان انجام دهید. بازی Alien Swarm در اصل یک ماد معروف برای بازی Unreal Tournament بود که طرفداران بسیاری هم داشت. شاید همین موضوع باعث شد شرکت Valve به فکر ساخت یک بازی مستقل با استفاده از این ماد بیفتد، اما مشخص نیست چرا این شرکت چنین بازی جذاب، باکیفیت و پرطرفداری را به رایگان در اختیار همگان گذاشته است.  در این بازی پرهیجان و سراسر اکشن که زاویه دیدی از بالا دارد، چهار بازیکن می‌توانند همزمان در منطقه‌ای که توسط موجودات بیگانه اشغال شده است به بازی بپردازند و راه خود را از میان صدها موجود گوناگون با توانایی‌ها و ویژگی‌های متفاوت به سوی هدف باز کنند. تنها چند دقیقه بعد از شروع بازی، موجودات بیگانه از در و دیوار بر سرتان می‌ریزند و باید با همکاری و همراهی دوستان خود کمترین آسیب را ببینید و بیش‌ترین تعداد دشمن را از پا درآورید.

 

Freeciv

از نظر اخلاقی، هیچ‌کس نمی‌تواند سابقه‌ی زیر 500 ساعت انجام بازی Civilization را داشته باشد و خود را استراتژی‌باز قهار خطاب کند! بیشتر اهالی فن هم‌عقیده هستند که ساخته‌ی آقای «سید مایر» اگر بهترین بازی استراتژی تاریخ نباشد، دست‌کم یکی از 3 بازی برتر این سبک هست.در این بازی، شما کنترل یکی از تمدن‌های بزرگ بشر را در دست می‌گیرید و کار خود از هزاران سال پیش آغاز می‌کنید. سپس می‌توانید با پیش‌روی در تاریخ، شهرها و قلمرو خود را گسترش دهید، علوم جدید کشف کنید، نیروهای نظامی پیشرفته‌تر بسازید و تصمیم بگیرید که با تمدن‌های همسایه خود دوست باشید یا به جنگ آن‌ها بروید. در واقع در این بازی کارتان را از عهد قلاب‌سنگ شروع می‌کنید و می‌توانید تا سفر به فضا پیش بروید. برای بازی‌بازهای تازه‌کار یا کسانی که به هر دلیل نمی‌خواهند نسخه‌های جدید بازی Civilization را که سه‌بعدی و بسیار پرزرق و برق شده‌اند انجام دهند، یک انتخاب خوب وجود دارد: Freeciv. این بازی رایگان حال و هوا و ظاهری شبیه به نسخه‌های ابتدایی بازی Civilization دارد و به همان اندازه هم جذاب و دوست‌داشتنی است. اگر می‌خواهید سراغ این بازی بروید حتماً یک نکته را به خاطر بسپارید: ترک کردن اعتیاد به بازی Civilization بدون کمک خانواده بی‌نهایت دشوار است!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9424 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: shabakeh-mag.com تاریخ خبر: 1391/03/17 تعداد مشاهده: 1711
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

کودک 5 ساله 1391/03/17 13:13
عکس بازیارو جابجا گذاشتین
sam fisher 1391/03/17 09:04
خوب برادر من بازیو معرفی میکنی و میگی کم حجم لینک دانلودشم بزارlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus