کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316268 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ و معرفی اولترابوک های سبک با قابلیت تبدیل به تبلت

در نمایشگاه کامپیوتکس امسال سامسونگ اولترابوک های سری 5 خود را با قابلیت تبدیل به تبلت معرفی کرد. این اولترابوک های لمسی که در نمایشگاه امسال رونمایی شده اند، دارای سیستم عامل ویندوز 8 و صفحه نمایش لمسی 768 در 1366 هستند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازنارنجی؛ به نظر می رسد در حال حاضر اولترابوک های قابل تبدیل به تبلت محبوبیت زیادی کسب کرده اند و اولترابوک های سامسونگ نیز با صفحه نمایش 13 اینچی، می توانند بر روی پایه عقب خود تا شده و به یک تبلت تبدیل شوند.

شاید به نظر برسد که این اولترابوک های لمسی در حال طی کردن روند توسعه و محبوبیت باشند، اما چند نکته در طراحی این اولترابوک تبدیل پذیر سامسونگ وجود دارد که قابل تامل است.

اول آن که صفحه نمایش شیشه ای آنها درست مانند لپ تاپ های سری 7 سامسونگ است و این عیب را دارند که اگر به طور مستقیم جلوی صفحه نمایش نباشید، برای دیدن محتوای موجود در آن به مشکل بر می خورید و به سختی می توانید تصاویر روی مانیتور را ببینید. به همین دلیل شاید این اولترابوک ها برای مکان هایی با نور زیاد، انتخاب مناسبی نباشد.

دومین موضوع قابل بحث در مورد این اولترابوک ها مدارهای صفحه لمسی آنهاست، این صفحه لمسی به ضربات آهسته واکنش نشان نمی دهد و برای کار با این اولترابوک مجهز به سیستم عامل ویندوز 8 باید حرکات نسبتا خشنی را اعمال کرد.

اما سیستم تغییر پذیری اولترابوک به تبلت بسیار خوب عمل می کند و شما می توانید از پایه برای نگه داری و یا تبدیل اولترابوک به تبلت استفاده کنید.

به گفته سامسونگ این یک نمونه اولیه است و از زمان به بازار آمدن و قیمت آن نیز سخنی به میان نیامده است، شاید این موضع سامسونگ دلیلی بر این موضوع باشد که سامسونگ می خواهد اولترابوکی به بازار عرضه کند که کیفیت مناسبی داشته باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9436 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: narenji.ir تاریخ خبر: 1391/03/17 تعداد مشاهده: 3221
سافت گذر