کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9270 | مشاهده و دانلود: 744506132 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/29 | اعضاء: 317278 | نظرات: 37929
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 سالروز ازدواج آقا امیرالمومنین وحضرت زهرا علیهما السلام برشیعیان مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تولید سبزترین تلفن همراه جهان موبایلی از جنس ذرت و سویا!

شرکتهاي اسپرينت و سامسونگ به منظور توليد تلفن همراهي سبز و دوستدار محيط زيست همکاري با يکديگر را آغاز کرده اند.

دو شرکت عظيم ارتباطي و الکترونيکي طي يک همکاري سبز موفق به ساخت يکي از پاک ترين تلفنهاي همراه جهان شدند که 80 درصد آن با استفاده از مواد بازيافتي توليد شده است.
شرکتهاي اسپرينت و سامسونگ به منظور توليد تلفن همراهي سبز و دوستدار محيط زيست همکاري با يکديگر را آغاز کرده اند. به گفته مقامات اسپرينت توليد تلفنهاي سبز تنها اداي دين به محيط زيست نخواهد بود بلکه از مزاياي اقتصادي بالايي نيز برخوردار است.


80 درصد از تلفن 50 دلاري محصول اين دو شرکت از مواد بازيافت شده توليد شده است و دو دلار از پيش فروش هر يک از تلفنها به برنامه اي که در راستاي حفظ محيط زيست در آمريکا در حال اجرا است، اهدا خواهد شد. 40 درصد از بدنه خارجي تلفن همراه Reclaim از پلاستيک زيستي توليد شده از ذرت به وجود آمده است در عين حال 70 درصد از بسته بندي و مواد داخل آن نيز از مواد بازيافت شده توليد شده اند. حتي براي چاپ تصاوير و متني که بر روي صفحه خارجي جعبه تلفن ديده مي شود نيز از جوهرهاي سويا استفاده شده است.


شارژر اين تلفن همراه نيز با استانداردهاي زيست محيطي سازگار بوده و از نمايشگري برخوردار است تا بتواند کاربر را به سرعت از شارژ کامل تلفن آگاه کند. در ميان ديگر تجهيزات انتخابي اين تلفن همراه مي توان به شارژر خورشيدي اشاره کرد. همچنين کيت USB اين تلفن سبز نيز از چوب بامبو توليد شده است.


تلفن همراه Reclaim بدون در نظر گرفتن خصوصيات ساز گار با محيط زيست نيز در دسته تلفنهاي همراه کاربردي و نه هوشمند قرار داد. صفحه کليد اين تلفن QWERTY بوده و از دوربيني دو مگاپيکسلي برخوردار است. جي پي اس، بلوتوث و دسترسي آسان به سايتهاي اجتماعي مشهور در جهان از ديگر خصوصياتي است که مي تواند توجه بسياري از کاربران را به خود جلب کند.
بر اساس گزارش يو اس اي تودي، تلفن همراه شرکتهاي سامسونگ و اسپرينت در دو رنگ آبي و سبز توليد شده و از طريق فروشگاههاي اسپرينت به فروش خواهد رسيد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 949 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: هم وطن سلام تاریخ خبر: 1388/05/20 تعداد مشاهده: 1496
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر