کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اینترنت امسال ارزان نمی‌شود

 مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت نرخ اینترنت در ایران را نسبت به کشورهای همسایه مناسب ارزیابی کرد و گفت: طرح تخفیف ۲۰ درصدی پهنای باند اجرا شده است و امسال کاهش نرخ اینترنت را نخواهیم داشت.

به گزارش سافت گذر به نقل از مهر؛ محمود خسروی با اشاره به موضوع تخفیف ۲۰ درصدی نرخ پهنای باند اینترنت که از سال ۸۹ مطرح شد و قرار بود این تخفیف برای تمام مشتریان عمده پهنای باند مانند ISDP و نیز شرکت‌های PAP که ارائه اینترنت پرسرعت را برعهده دارند اعمال شود، اظهار داشت: این تخفیف تعرفه‌ای عملا برای تمامی شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت و مراکز آموزشی اجرا شده است و حتی تخفیف دومی به مراکز آموزشی و شرکت‌های pap ارائه شده که در این زمینه به دلیل عدم موافقت کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات این تخفیف به احتمال زیاد لغو خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح تخفیف ۲۰ درصدی برای نرخ پهنای باند در کشور در دو مرحله انجام شد که به برخی از شرکت‌ها و مراکز آموزشی و علمی این تخفیف در دو مرحله ارائه شد، گفت: پیشنهاد ما یکسان‌سازی این تخفیف‌ها بود اما تاکنون مورد موافقت قرار نگرفته و از نظر برداشت حساب در این زمینه با سازمان تنظیم مقررات به توافق نرسیده‌ایم.

خسروی در پاسخ به این سؤال که با وجود این تخفیف همچنان نرخ اینترنت برای کاربران نهایی گران بوده و اینترنت در سبد خانوار جایی ندارد و حتی شرکت‌های اینترنتی گرانی نرخ پهنای باند را دلیل این امر می‌دانند، اظهار داشت: نرخ اینترنت در ایران به جز ترکیه و امارات از دیگر کشورهای منطقه ارزان‌تر است و با وجود هزینه‌های بالایی که خرید پهنای باند بین الملل به همراه دارد و نیز هزینه‌های جاری، امسال کاهش نرخ اینترنت را نخواهیم داشت.

به گفته وی شبکه ملی اطلاعات می‌تواند باعث کاهش هزینه استفاده از اینترنت در کشور شود و کاربران می‌توانند از طریق این شبکه بسیاری از امور خود را با سرعت دسترسی بالا و هزینه‌های به مراتب کمتر از اینترنت فعلی انجام دهند.

آمارهای منتشره نشان می‌دهد که نرخ پهنای باند اینترنت در ایران بسیار گرانتر از دیگر کشورها است و حتی شاید ۱۱ برابر ترکیه و ۲۰ برابر اینترنت در شهری مانند لندن باشد که کارشناسان وجود این مشکل را مربوط به هزینه ترنسمیشن – خطوط انتقال- می‌دانند.

شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت در کشور معتقدند که نرخ پهنای باند اینترنتی که در کشور به این شرکت‌ها توزیع می‌شود نزدیک به دو برابر قیمت پهنای باندی است که شرکت ارتباطات زیرساخت از درگاه‌های بین المللی خریداری می‌کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9624 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: مهر تاریخ خبر: 1391/03/30 تعداد مشاهده: 2200
سافت گذر
نظرات بینندگان

من 1391/03/31 09:46
اینترنت هیچ وقت ارزان نمیشه تا مردم مجبور کنن برن اینترنت ملی بگیرند
کم کم اینترنت بین المللی رو از بین می برند
قضیه با پنبه سر بریدنهlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditetlay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
اونم کو چوم 1391/03/31 08:30
مثلا کی ارزون شده بود که حالا امسال ارزون نشه
ما تا حالا فقط دیدیم گرون میشه مثلا گیگ 2500 بوده 3000 تومان میشه بعد میاد 2599
تومان میشه بعد تو شبکه های جهانی داد می زنند اقا اینترنت ایران ارزان شد
آرمین 1391/03/30 18:47
اتفاقاً امسال اینترنت گرانتر هم می شود........lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditetlay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
رمزی 1391/03/30 18:10
تست میشود
ناشناس 1391/03/30 18:03
بهای هر STM1(معادل حدود 155 مگابیت) در مرزهای ایران 7 هزار دلار است که شرکت ارتباطات زیرساخت با دریافت مبلغی حدود 38 میلیون تومان بابت انتقال، آن را در تهران تحویل می دهد. از آنجاکه تأمین انحصاری پهنای باند در اختیار شرکت زیرساخت است بنابراین رقابتی در کار نیست و خدمات دهندگان اینترنت ناگزیر باید به شرایط موجود رضایت دهند
ناشناس 1391/03/30 17:08
خدا شفاتون بده
شما چقدر دلتون خوشه!!!!!!!!!!!!!