کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اگر پرینتر ناگهانی شروع به کار کرد؛ نشانه چیست؟

به تازگی تروجانی منتشر شده است که نشانه فعال شدن آن در رایانه‌های شخصی، به کار افتادن ناگهانی پرینتر است، بدون آنکه دستوری از کاربر دریافت کرده باشد.

به گزارش سافت گذر ؛ هنگامی که شما به تنهایی در حال کار کردن با رایانه خود هستید و ناگهان پرینتر شروع به کار می‌کند، این نشانه آن است که شما تنها نیستید و موجد دیگری در کنار شما با کامپیوتر در حال کار کردن است.

سیمانتک - که یک شرکت فعال و شناخته شده در عرصه ویروس و تروجان است و بر اساس آمار منتشر شده پولدارترین و پردرآمدترین شرکت ضد ویروس را در جهان دارد – در جدیدترین اظهار نظر خود در وب سایت رسمی این شرکت اعلام کرد تروجانی با نام "Trojan.Milicenso" ممکن است در رایانه‌های شخصی بسیاری فعال شده باشد و آن را تحت تاثیر خود قرار دهد و شروع به خرابکاری کند.

سیمانتک افزوده است که در دو هفته اخیر بد افزاری در بسیاری از مناطق جهان مشاهده شده است که بسیاری از امور رایانه را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد از جمله پرینتر که بدون دلیل شروع به کار کرده است.

سیمانتک اعلام کرده که گزارش‌های زیاد و مختلفی دریافت کرده که دارندگان پرینتر مشاهده کرده‌اند که پرینترشان شروع به کار کردن می‌کند و کاغذی نا مربوط را پرینت می‌گیرد.

در واقع این نرم افزارهای مخرب به تولید یک فایل SPL. اقدام می‌کنند زمانی که کامپیوتر را آلوده کرده‌اند.

 

سیمانتک می‌گوید:

فایل .spl زمانی که منتشر شده تاثیر خود را بر پرینتر شما ظاهر می‌کند. در واقع این بدافزار یک فایل اجرایی است که به صورت "Adware.Eorezo" تشخیص داده می‌شود. بسته به نوع پیکربندی، هر فایل از جمله فایل‌های باینری ( جفتی، دوتایی) ایجاد شده در این پوشه کارهای چاپی را آغاز کند.

به نظر نمی‌رسد که هدف سازندگان این بدافزار تنها فعال شدن پرینترها باشد؛ بلکه به احتمال زیاد هدف آنان چیز دیگری بوده است که هم اکنون این گونه ظاهر شده و آنها به هدفی که داشته‌اند طور دیگری ظاهر شده است.

 

بنابراین اگر این اتفاق برای شما افتاد بدانید که پرینتر شما هیچ مشکلی ندارد و به جای مراجعه به تعمیر کار سخت افزار باید مشکل نرم‌افزاری به وجود آمده را حل کنید.

 

سیماتنک اعلام کرده است که این تروجان در بیشتر موارد در آمریکا و هند و قسمتی از اروپا و آمریکای جنوبی مشاهده شده است.

 

 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9732 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/04/05 تعداد مشاهده: 2573
سافت گذر
نظرات بینندگان

IceFlower 1391/04/07 15:27
اتفاقا همین الان چاپگر من یه صفحه نامربوط بیرون داد - فعلا خدافظ!!!