کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ضرورت نظارت بر فروشگاههای اینترنتی برای توسعه تجارت الکترونیکی

تجارت الکترونیک
به گزارش سافت گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، رئیس موسسه مطالعات صادرات و بازاریابی خاورمیانه، ساماندهی و نظارت بر فروشگاههای اینترنتی را از شاخصهای ضروری توسعه تجارت الکترونیکی در کشور عنوان کرد و گفت: نظام دریافت و پرداخت الکترونیکی برای ارائه کالا باید در محیطی امن و به صورت صحیح صورت گیرد.

علی صنایعی یکی از مهم ترین شاخص ها در توسعه تجارت الکترونیکی را اعتماد الکترونیکی عنوان کرد و گفت: برای توسعه تجارت الکترونیکی در کشور تنها پیاده سازی زیرساخت فنی کافی نبوده و باید ضمن تامین امنیت لازم در چرخه ارتباطات بانکداری، امنیت تبادل اطلاعات در شبکه های ارتباطاتی و اطلاعاتی فراهم شود و با توجه به آن اعتماد الکترونیکی نیز در کنار تامین جوانب دیگر افزایش یابد.

وی با بیان اینکه آماده سازی ارتباط با شبکه های جهانی به طرز صحیح و رفع موانع برای انجام تراکنش های بین المللی موجبات تجارت الکترونیکی جهانی را فراهم می سازد، در مورد راهکارهایی برای حل موانع تجارت الکترونیکی در کشور اظهار داشت: در این زمینه ساماندهی و نظارت بر فروشگاههای اینترنتی مورد نیاز است؛ اما باید در کنار آن توسعه مبانی ارتباطاتی و ارائه کالا در چرخه تجارت الکترونیکی ملی به درستی شکل گیرد تا نظام دریافت و پرداخت الکترونیکی و اینترنتی در محیطی امن و به صورت صحیح صورت پذیرد.

مولف نخستین کتاب تجارت الکترونیکی در ایران با تاکید براینکه نظام دریافت و پرداخت الکترونیکی امن باید شکل عملیاتی و فراگیر به خود گیرد تا از طریق آن مردم از تمامی فروشگاههای معتبر داخلی بتوانند به صورت الکترونیکی و اینترنتی خرید کنند، ادامه داد: به این شکل واسطه گری کاهش یافته، فساد مالی از میان برداشته می شود، اعتماد الکترونیکی افزایش می یابد و رونق فروشگاهی در چرخه تجارت الکترونیکی را شاهد خواهیم بود.

دکتر صنایعی افزود: در واقع باید تجارت در کشور به صورت فراگیر به شکل الکترونیکی به عنوان یک تاکید ملی صورت گیرد تا همانند کاربری کارت های بانکی در انجام عملیات پرداخت قبوض و موارد دیگر برای همگان امری بدیهی و اجرایی شود. رئیس دانشگاه مجازی اصفهان معضلات مدیریتی را نیز از جمله موانع توسعه تجارت الکترونیکی در کشور برشمرد و تاکید کرد: بخشی از مشکلات مدیریتی به بهره مندی مدیران از آگاهی و آموزش های صحیح و کاربردی در خصوص تجارت الکترونیکی و یا به عبارت بهتر فناوری های نوین باز می گردد که در این زمینه نیز لازم است به تربیت صحیح نیروی انسانی و از سوی دیگر آموزش و فرهنگ سازی بیشتر توجه شود.

به گفته رئیس موسسه مطالعات صادرات و بازاریابی خاورمیانه آموزش ها باید کاربردی باشد تا مدیران با آنچه آموزش می بینند فراتر از ارتقاء جایگاه شغلی و مدیریتی خود رفتار کنند و این مسئله موجبات توسعه زیرمجموعه هر مدیر را فراهم سازد. البته در شاخه کلان و در سطح متولیان امر توسعه تجارت الکترونیکی در کشور، شناخت کاملی از موضوع وجود دارد اما همانند بحث قوانین سایبری و قانون کپی رایت، توجه به موضوع قانون تجارت الکترونیکی و ذیل آن توسعه مبانی نظری و عملی آن، نگاه اجرایی و عینی از سوی مدیران به صورت جدی مشاهده نمی شود و باید مثل توجه به استقرار شبکه ملی اطلاعات به عنوان یک نیاز زیرساختی در سطح ملی، به مبانی توسعه تجارت الکترونیکی از نگاه مدیریتی نیز توجه شود.

دکتر صنایعی فناوری های نوین و به ویژه تجارت الکترونیکی را رونق بخش تجارت و اقتصاد یک کشور عنوان کرد و گفت: این شاخص، آمادگی الکترونیکی یک کشور را افزایش می دهد و هرچه این مسئله توسعه یابد موجبات رشد اقتصاد کشور را در سطح جهانی فراهم می آورد. وی تصریح کرد: استفاده از بستر الکترونیک برای تجارت و اقتصاد، زمینه های توسعه یافته ای را برای کارآفرینی و توجه به تولید ملی فراهم می آورد و هرچه برای تجهیز این مهم سرمایه گذاری شود بازگشت بیشتری خواهد داشت که این سرمایه گذاری باید هم از طریق اختصاص بودجه مناسب و هم از طریق سرمایه گذاری معنوی در توجه به قوانین و مقررات و آموزش نیروی انسانی صورت گیرد.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9907 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/04/17 تعداد مشاهده: 1343
سافت گذر