کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9174 | مشاهده و دانلود: 738579994 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/19 | اعضاء: 316542 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جنگ میان اپل و گوگل بالا گرفت

http://itna.ir/images/docs/000023/n00023168-b.jpgبر اساس گزارش رویترز، روز دوشنبه مقامات اپل اعلام کردند که قصد دارند در آی‌فون‌ها و آی‌پدهای جدید، نرم‌افزارهایی که از سایت پرطرفدار یوتیوب گوگل پشتیبانی می‌کنند را حذف کنند.


به گزارش سافت گذر به نقل ازایتنا؛ با این تصمیم اپل به نظر می‌رسد رقابت این ۲ شرکت به بالاترین حد خود رسیده و حضور پررنگ گوگل در بازار موبایل، اپل را آن قدر نگران کرده که حاضر است با گوگل که زمانی مراودات زیادی داشت کم کم قطع ارتباط کند.
 
پیش از این اپل اعلام کرده بود نرم‌افزار نقشه‌یابی گوگل را از روی تلفن‌های همراه خود حذف خواهد کرد و حالا نوبت به یوتیوب، سایت پربازدید گوگل رسیده است.

کارشناسان عقیده دارند در حال حاضر شرکت‌های اپل و گوگل سعی می‌کنند بازار سیستم‌عامل تلفن‌های همراه و تبلت‌ها را در دست بگیرند و در آینده این رقابت داغ‌تر هم خواهد شد.

گوگل به عنوان موتور جست‌وجوی شماره یک جهان با طراحی سیستم‌عامل پرطرفدار آندورید بخش قابل ملاحظه‌ای از این بازار را به خود اختصاص داده و در ماه می سال جای میلادی با پرداخت ۱۲.۵ میلیارد دلار مالکیت موتورولا را هم از آن خود کرد تا جایگاه خود را در بازار تلفن‌های همراه ارتقا دهد.

اپل روز گذشته اعلام کرد تاریخ مجوز استفاده از نرم‌افزار یوتیوب در سیستم عامل OS این شرکت به پایان رسیده است.

همزمان با اعلام این خبر، شایعاتی مبنی بر آزمایش موفق iOS ۶ اپل منتشر شده و گویا این شرکت قصد دارد پاییز امسال این سیستم‌عامل را به بازار معرفی کند.

یوتیوب هم اکنون به عنوان یکی از پر بازدیدترین وب‌سایت‌های اینترنت شناخته شده که ماهیانه حدود ۸۰۰ میلیون کاربر مختلف از سراسر جهان آن را بازدید می‌کنند و روزانه حدود ۴ میلیارد کلیپ ویدیویی در آن دیده می‌شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10469 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1391/05/18 تعداد مشاهده: 2354
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

jacobs 1391/05/19 02:59
اپله دیگهیک شرمتبه تمامامریکاییحق داره دیگه باید یه سرو گردن از همه شرکتها بالاتر باشه ساست اپل اینه که ادمای مخ و پولدار امور رودر دست بگیرند اپلیکیشن سیری در ایفون 4اس یکی از این سیاستهاست
مجید 1391/05/18 22:29
این اپل واقعا که یه حسود به تمام معنا هست بجای رقابت در فضای سالم یا داره با خود گوگل دعوا میکنه یا با سامسونگ
بلد نیست گوشی واسه همه سلیقه ها درست کنه اومده یدونه گوشی میزنه اونم هر سال یدونه نمیدونم چقدر مخشون رو بکار میگرند تا یه گوشی درست کننlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
محمد 1391/05/18 13:24
اپل و گوگل و سامسونگ به جای این که با هم رقابت سالمی داشته باشن به طور مداوم همدیگه رو تخریب میکنن که برای آینده هیچکدومشون خوب نیست. و به بازار اسمارت فون ها و تبلت ها هم ضرر میرسونه.