کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316281 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مقایسه گلکسی نوت 3 سامسونگ با G Pro 2 ال‌جی

به گزارش سافت‌گذر ؛ بازار گوشی‌های اندرویدی را شاید بتوان با برندهای سامسونگ، سونی، و اچ‌تی‌سی تعریف کرد. اما شاید بد نباشد به برخی برندهای دیگر هم میدان بدهیم تا ببینیم چه محصولاتی برای عرضه به این بازار دارند. شاید نتیجه با آن‌چه انتظارش را داریم تفاوت زیادی داشته باشد!

Gizmag compares the features and specs of the LG G Pro 2 and Samsung Galaxy Note 3

Both phablets are made of plastic, but the Note's plastic tries to simulate leather

Both devices have 1080p displays, which means a slightly higher pixel density for the slig...

The Galaxy Note 3 centers around stylus input, but the G Pro 2 is meant for fingers only

Megapixel counts are almost identical, but the G Pro 2 has a few extra camera-based featur...

گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های ال‌جی به اندازه محصولات سامسونگ شناخته شده نیستند، اما این به آن معنی نیست که این کمپانی محصولات خوبی تولید نمی‌کند. از جمله محصولات بسیار قوی ال‌جی آخرین فبلت (هنوز عرضه نشده) این کمپانی یعنی G Pro 2 است که امروز می‌خواهیم آن را با گلکسی نوت 3 سامسونگ مقایسه کنیم.

ابعاد
ابعاد دو گوشی بسیار به هم نزدیک است و قطر آن‌ها هم یکی است. با این حال، طول فبلت ال‌جی 5 درصد و عرض آن 4 درصد بیش‌تر است.

وزن
هر دو فبلت وزن نسبتاً کمی دارند. G Pro 2 علی‌رغم اندازه بزرگ‌ترش تنها 2 درصد سنگین‌تر از فبلت سامسونگ است.

بدنه
هر دو دستگاه بدنه پلاستیکی دارند، اما گلکسی نوت 3 روکشی از چرم مصنوعی هم دارد. ظاهراً سامی از این جنس خیلی خوشش آمده، چون همه تبلت‌های سری گلکسی پرو که بعد از نوت 3 آمده‌اند همین روکش چرمی-پلاستیکی را دارند.

صفحه‌نمایش
هر دو فبلت صفحه‌های غول‌پیکری دارند. عرضه G Pro 2 توسط ال‌جی نشان می‌دهد که رقابت بر سر اندازه صفحه‌نمایش همچنان داغ است. صفحه‌نمایش این فبلت 7 درصد بزرگ‌تر از صفحه نوت 3 است، که در حد خود صفحه‌نمایشی بسیار بزرگ است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ ممکن است با ویژگی «ضربه-روشن» Knock-On در گوشی G2 و تبلت G Pad 8.3 ال‌جی آشنا باشید یا نباشید. به هر حال آن‌چه مهم است درباره G Pro 2 بدانید این‌که ال‌جی قدم امنیتی بزرگی درباره این فناوری برداشته و آن را به «کد ضربه» Knock Code تبدیل کرده است. با استفاده از این ویژگی می‌توانید به جای وارد کردن کد یا الگوهای متداول در دستگاه‌های اندرویدی، قفل دستگاه خود را با نواختن الگوی خاصی از ضربه‌ها روی صفحه گوشی باز کنید. این الگو می‌تواند ضربه زدن روی هر جایی از صفحه را شامل شود و بین دو تا هشت بار ضربه باشد. به گفته ال‌جی با این روش 86.367 ترکیب مختلف برای رمزگذاری روی دستگاهتان در اختیار خواهید داشت.

قلم
سری گلکسی نوت سامسونگ به اغلب مشتریان ثابت کرده که ترکیب گوشی‌های هوشمند غول‌پیکر با قلم S به خوبی جواب می‌دهد. علی‌رغم شباهت دو محصول سامسونگ و ال‌جی، یکی از تفاوت‌های بزرگ آن‌ها برخورداری نوت 3 از قلم است، در حالی که G Pro 2 این امکان را ندارد.

حافظه داخلی
هر دو دستگاه در دو مدل با حافظه‌های داخلی متفاوت عرضه می‌شوند، با این تفاوت که G Pro 2 یک مدل 16 گیگابایتی و 32 گیگابایتی دارد، اما نوت 3 دو مدل 32 گیگابایتی و 64 گیگابایتی. هر دو فبلت هم امکان استفاده از کارت حافظه microSD را به کاربران می‌دهند.

پردازنده
از آن‌جا که فبلت ال‌جی از پردازنده بسیار سریع اسنپ‌دراگون 800 استفاده می‌کند، بعید می‌دانیم مشکلی از بابت سرعت داشته باشد. اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که دسترسی به LTE دارید، نوت 3 شما هم می‌تواند از همین پردازنده استفاده کند.

حافظه رم
هر دو گوشی حافظه رم 3 گیگابایتی دارند که چون دارد به استاندارد جدید گوشی‌های قدرتمند تبدیل می‌شود، بسیاری از کاربران دیگر توجهی ندارند که 3 گیگابایت رم برای یک گوشی چقدر... بیش از حد کافی است!

باتری
هر دو گوشی میلی‌آمپر یکسان دارند، اما قضاوت درباره باتری G Pro 2 نیازمند کار با این گوشی است. هنوز نمی‌دانیم آیا گوشی ال‌جی می‌تواند با عمر طولانی باتری نوت 3 برابری کند یا نه.

دوربین
اگر تنها وضوح تصاویر را در نظر بگیریم، باید بگوییم هر دو گوشی دوربین 13 مگاپیکسلی دارند. اما باید توجه داشته باشیم که به جز تعداد مگاپیکسل عوامل دیگری هم در کیفیت دوربین اثرگذار است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ دوربین G Pro 2 می‌تواند فیلم‌هایی با 120 فریم در ثانیه بگیرد. این فیلم‌ها را می‌توان با سه سرعت مختلف هم در حالت کند slow motion ویرایش کرد. دوربین ال‌جی «فلش طبیعی» هم دارد و ظاهراً می‌تواند با توازن رنگ بهتر و دریافت نور بیش‌تر عکس بگیرد. ویژگی دیگر آن هم «فوکوس جادویی» است که به کاربر اجازه می‌دهد تا عمق فوکوس را بعد از گرفتن عکس، اما قبل از ذخیره آن، تنظیم کند. هر دو گوشی هم می‌توانند ویدیوهایی با وضوح 4K اولترا اچ‌دی ضبط کنند.

نرم‌افزار
گوشی ال‌جی از هنگام عرضه اندروید 4.4 کیت‌کت خواهد داشت و البته از رابط کاربری خود کمپانی هم استفاده می‌کند که شباهت زیادی هم به رابط کاربری TouchWiz سامسونگ دارد. نوت 3 هم رسماً به اندروید 4.4 ارتقا پیدا کرده است، اگرچه هنوز کاربران در همه کشورها این ارتقا را دریافت نکرده‌اند. بنابراین اگر در برخی مناطق زندگی یا از بعضی اپراتورها استفاده می‌کنید، ممکن است تا مدتی دیگر مجبور باشید با اندروید جلی‌بین کار کنید.

آن‌چه هنوز نمی‌دانیم
هنوز جزئیاتی درباره G Pro 2 هست که ما از آن‌ها خبری نداریم، چون این گوشی فقط برای بازار کشور کره معرفی شده است. به همین خاطر مثلاً نمی‌دانیم چه وقت به بازارهای دیگر راه پیدا می‌کند. و به همین ترتیب نمی‌دانیم قیمت آن چه‌قدر خواهد بود. در مورد زمان عرضه شاید بتوان ماه مه (دو ماه دیگر) را برای عرضه این گوشی در آمریکا حدس زد، چرا که Optimus G Pro هم سال گذشته در ماه مه به آمریکا رسید. اما یک نکته مسلم است: اگر ال‌جی می‌خواهد با نوت 3 رقابت کند، باید قیمت گوشی خود را تا اندازه قابل توجهی پایین‌تر از قیمت فبلت سامسونگ بیاورد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19471 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/11/30 تعداد مشاهده: 3117
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1392/11/30 12:37
هیچ چی سامی نمیشه و نخواهد شد