کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316285 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ظاهر iPhone 6 اینگونه خواهد بود؟

باز هم به زمان پیش بینی برای رونمایی نسخه جدید آیفون، موبایل هوشمند شرکت اپل نزدیک می شویم، که احتمالا iPhone 6 نامیده خواهد شد، و هر روز بر تعداد گمانه زنی ها از زمان رونمایی iPhone 6 گرفته تا نوع طراحی و مشخصات فنی آن بیشتر می شود.

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ هر شرکت یا فردی وابسته به نوع فعالیت خود از یکی از این جنبه ها این محصول جدید رو بررسی و پیش بینی خواهد کرد. تولیدی کننده های سخت افزار یا فروشندگان موبایل بر روی سخت افزار آن بررسی خواهند داشت و طراحان و استفاده کننده ها بر روی طراحی آن.

یکی از پیش بینی های طراحی این گوشی جدید را یکی از تولید کننده های کاورهای هوشمند برای این موبایل داشته است. این شرکت طراح پیش بینی کرده است که بالاخره باید این گوشی نازک تر شود و به بازار پررقابت این مدل گوشی ها وارد شود. بدنه آن همانند گذشته از جنس متال بوده و همچنین به پیش بینی می کند که آیفون ۶ نیز به احتمال زیاد از شارژرهای بی سیم پشتیبانی خواهد کرد. ین شارژرهای بی سیم که بسیاری از تولید کننده های این سخت افزار منتظر ایجاد قابلیت آن بر روی موبایل های شرکت اپل بودند، همزمان قادر به شارژ کردن تعداد زیادی از موبایل ها خواهند بود.

کارو هوشمندی که شرکت iview یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده لوازم جانبی اپل برای این مدل گوشی در نظر گرفته قابلیت پوشاندن کلیه بخش های موبایل را دارد و با نازک ترین حالت ممکن و بدون زاویه طراحی شده است.

از دیگر نکات برجسته این کاور هوشمند قابلیت نمایش ساعت، میزان شارژ و اطلاع رسانی های کوتاه (Notification) بر روی ان است . این کارو به احتمال زیاد در رنگ های متنوعی تولید خواهد شد تا طراحی زیبای iPhone 6 را هر چه بیشتر نمایان تر و کاربردی تر کند.

iphone 6

iphone 6

iphone 6

iphone 6

iphone 6

iphone 6

iphone 6

iphone 6

iphone 6

iphone 6

iphone 6
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21598 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/04/22 تعداد مشاهده: 1524
سافت گذر
نظرات بینندگان

mohammad 1393/04/22 14:22
محمد محض اطلاعت به غیر از دوربین و ضد آب بودن اپل هیچ نیاز دیگه ای نداره مخصوصا سیستم عاملش که رودست نداره خیلی از اندروید جلوترهlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
محمد 1393/04/22 10:16
یک گوشی باید باشه، ظاهرش مثله اپل، دوربین و صفحه نمایش مثل سامسونگ، زد آب مثل سونی،
سیستم عامل اندروید، بدنه اچ تی سی.
این و اگه بسازن چی میشه