کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9181 | مشاهده و دانلود: 739003711 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/22 | اعضاء: 316585 | نظرات: 37901
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مقایسه بنچمارک‌ها: نکسوس 7 جدید چقدر سریع‌تر شده است؟

گوگل در معرفی نکسوس ۷ جدید ادعا کرد تبلت جدیدش از نظر پردازشی ۸۰ درصد و از نظر گرافیکی ۴ برابر سریع‌تر از نسل قبل است. اگر می‌خواهید بدانید این ادعا چقدر صحیح است پاسخ را از بنچمارک‌ها ببینید.

Nexus-7-Old-vs.-New

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ همان‌طور که در معرفی نکسوس ۷ جدید گفتیم ایسوس از چیپست Qualcomm Snaprdagon S4 Pro استفاده کرده است که شاید تصور کنید همان چیپست به کار رفته در نکسوس ۴، Droid DNA و اپتیموس جی است و گوگل بهتر بود از چیپست جدیدتر اسنپ‌دراگون ۶۰۰ استفاده می‌کرد. اما ماجرا به این سادگی‌ها نیست خوب است بدانید چیپست به کار رفته در این تبلت که نام دقیق آن APQ8064–۱AA است چیپستی متفاوت از S4 Pro قبلی بوده و بسیار به اسنپ‌دراگون ۶۰۰ نزدیک است. در این چیپست به جای هسته‌های Krait 200 به کار رفته در S4 Pro از هسته‌های Krait 300 درست مانند اسنپ‌دراگون ۶۰۰ استفاده شده و به جای دو گیگابایت رم LPDDR2 از نوع PCDDR3L استفاده شده که سرعت بالاتری دارد. اما چرا کوالکام آن را S4 Pro نامیده است؟ شاید به این دلیل که اسنپ‌دراگون ۶۰۰ روی حداقل فرکانس کاری ۱٫۷ گیگاهرتز کار می‌کند اما این چیپست شاید برای طول عمر باتری بهتر روی ۱٫۵ گیگاهرتز کلاک شده است.

اما این اصطلاحات پیچیده چه فرقی به حال ما کاربران دارد؟ معمولاً بنچمارک‌ها گویای همه چیز نیستند اما برای مقایسه دید خوبی به ما می‌دهند.

در تست اول Geekbench عملکرد پردازشی کلی دستگاه مورد آزمایش قرار گفته و همان‌طور که می‌بینید امتیاز نکسوس ۷ جدید به لطف پردازنده جدید و رم سریع‌تر حدود دو برابر نسل قبلی است.

Geekbench-2-nexus-7-2013

در تست دوم سرعت حافظه داخلی دستگاه سنجیده شده که نکسوس ۷ قبلی در آن مشکلات زیادی داشت اما خوشبختانه نسل جدید این مشکل را به خوبی حل کرده است.

Androbench-nexus-7-2013

در مورد تست‌های گرافیکی شکی نیست که Adreno 320 بسیار بهتر از چیپست ULP GeForce قدیمی تگرا۳ در نسل قبلی عمل می‌کند اما اگر می‌خواهید بدانید چقدر بهتر نگاهی به نتایج بنچمارک‌های معتبر زیر بیندازید:

3DMark-Nexus-7-2013

GLBenchmark-2.7-nexus-7-2013

GLBenchmark-2.5-nexus-7-2013

در انتخاب بنچمارک‌ها سعی کردیم تست‌های On-screen را قرار دهیم چرا که عملکرد واقعی دستگاه روی رزولوشن حاضر صفحه‌نمایش را بازتاب می‌دهند؛ بنابراین توجه داشته باشید که بالاتر بودن امتیاز یک تبلت نسبت به تبلت دیگر به معنای بهتر عمل‌کردن آن در رندرها و بازی‌هاست و نه قوی‌تر بودن چیپست به کار رفته در آن. برای مشاهده همه بنچمارک‌ها می‌توانید به این صفحه سری بزنید.

همان‌طور که مشاهده کردید عملکرد نکسوس ۷ جدید بسیار عالی است و نه تنها نسبت به نسل قبلی بلکه نسبت به رقیب خود آیپد مینی بسیار بهتر عمل خواهد کرد و حتی در بعضی موارد با تبلت‌های بزرگتری مانند نکسوس ۱۰ و آیپد ۴ نیز رقابت خوبی دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16037 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/05/06 تعداد مشاهده: 1509
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1392/05/06 23:25
به افتخار سامسونگ گلکسی S4lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus