کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316478 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

لومیا، با تمرکز بر روی تصاویر سلفی رونمایی خواهد شد

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ دستگاهی که بر اساس شایعات قرار بود بر روی دوربین جلویی و طرفداران عکس‌های سلفی متمرکز شود. اکنون به نظر می‌رسد به زمان معرفی رسمی این گوشی هوشمند نزدیک شده‌ایم.

گفته می‌شود که نوکیا Superman با صفحه‌نمایش 4.7 اینچی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی همراه خواهد بود که برای افزایش کیفیت تصاویر سلفی بهینه شده است. امروز اطلاعات جدیدی در خصوص این گوشی بدست آمده است که بر اساس آن، انتظار می‌رود این گوشی هوشمند دنباله‌ای بر Lumia 720 نوکیا بوده است.

سه کد محصول که تصور می‌شود با دستگاه جدید مرتبط باشند عبارتند از: RM-983 ،RM-984 و RM-985.

انتظار می‌رود گوشی مخصوص سلفی لومیا در هفته‌ی سوم یا چهارم آگوست رونمایی شود و انتظار می‌رود که ضمن برخورداری از ویندوز فون 8.1 و بروزرسانی پیش‌فرض GDR1، توسط اپراتورهای ورایزون و AT&T عرضه شود. سایر شایعات جدید، این بار اشاره به صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ × ۷۲۰ برای سوپرمن دارند که پردازنده‌ی اسنپدراگون 400 با چهار هسته‌ی پردازشی در دل آن جای گرفته است. بنابراین احتمالا در این گوشی هوشمند جدید شامل واحد پردازش گرافیکی Adreno 305 نیز خواهیم بود.

در قسمت پشتی دستگاه، یک دوربین با لنز زایس با رزولوشن 8 مگاپیکسل خواهیم یافت که از قابلیت ثبت تصاویر عالی در شرایط نور کم برخوردار است. تصور می‌شود که از نظر طراحی، لومیا سوپرمن بسیار شبیه به Nokia Lumia 720 باشد.

چندی پیش نیز سونی از گوشی Xperia C3 پرده برداشت که با محوریت ثبت تصاویر سلفی و کیفیت مناسب دوربین جلویی طراحی شده بود. در این دستگاه نیز سونی از یک سنسور 5 مگاپیکسلی بهره گرفته بود. بنابراین دلیلی وجود ندارد که پلتفرم ویندوز فون نتواند از تنور داغ سلفی در این روزها بهره‌ای ببرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21854 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/05/09 تعداد مشاهده: 1530
کلید واژه ها: , , , , ,
سافت گذر