کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316272 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

از نسل بعدی تلفن هوشمند نکسوس چه اطلاعاتی داریم؟

از نسل بعدی تلفن هوشمند نکسوس چه اطلاعاتی داریم؟

چند ماه پیش گفته می شد شرکت گوگل دیگر علاقه ای به ساخت تلفن های هوشمند سری نکسوس ندارد و Nexus 5 آخرین مدل ساخته شده باقی خواهد ماند. خبرهای منتشر شده توسط نویسندگان برجسته ای همچونevleaks مبنی بر این بود که این کمپانی نه تنها تمرکز خود را از سری نکسوس به تلفن های هوشمند اندروید سیلور تغییر می دهد، بلکه پروژه نکسوس را کاملا متوقف خواهد کرد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازمجله آی تی؛ کمی بعد متوجه شدیم که نیکش آرورا – عضو هیئت رئیسه و یکی از موافقان طرح تلفن های هوشمند اندروید سیلور-  شرکت را ترک کرد. این خبر نام محصولات سری نکسوس را دوباره بر سر زبان ها انداخت.

در ابتدا عبارت نکسوس۶ به گوش می رسید، اما با گذشت زمان و انتشار اسناد بیشتر، با نام Motorola Shamu روبرو شدیم. این نام در هیچ پروژه اندرویدی قرار نداشت و توسط AndroidPolice در اواخر ماه جولای مطرح شد.

Shamu نوعی نهنگ دریایی است که در بیشتر درگیری ها جان سالم به در می برد.  علاوه بر این، شامو به ماهی های بزرگ نیز نسبت داده می شود و این دقیقا همان چیزی است که شرکت گوگل برای محصولات اخیرش استفاده کرده است، نکسوس ۵ معروف به HamerHead (ماهی سرچکشی) بود و همچنین عبارت ‘Mako’ (نوعی کوسه) به نکسوس ۴ نسبت داده شده بود. گلکسی نکسوس نیز در ابتدا با نام ‘Tuna’  (ماهی تن) شناخته می شد.

در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی اخبار و شایعات منتشر شده پیرامون نسل بعدی تلفن هوشمند گوگل بپردازیم.

2

بعد از آن همه ماهی های کوچک حالا نوبت به یک نام بزرگتر مثل نهنگ رسیده است، نامی که همه انتظار سربلندی آن را دارند. گفته می شود که نکسوس جدید با صفحه نمایش بزرگ ۵.۹ اینچی ارائه خواهد شد، اندازه ای که فبلت بودن آن را نشان می دهد. بنابراین باید منتظر یک رقابت همه جانبه بین نکسوس گوگل و محصولات سری نوت سامسونگ باشیم.

در همین رابطه منابع مطلع، ۵.۹ اینچی بودن نکسوس جدید گوگل و موتورولا را تصدیق کردند. نام این گوشی هوشمند جدید چیست؟ احتمالا Nexus X

مشخصات نکسوس اکس (یا نکسوس ۶)

تلفن های هوشمند سری نکسوس به گونه ای طراحی شده اند که برای دیگر محصولات اندرویدی الگو باشند. نکسوس اکس بهترین نمونه ارائه شده با سیستم عامل اندروید L خواهد بود و به همین دلیل باید مشخصات سخت افزاری قدرتمندی داشته باشد. منابع می گویند این تلفن هوشمند در زمینه سخت افزار کاربران را ناامید نخواهد کرد.

مشخصات:

  • صفحه نمایش ۵.۹ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل  (Quad HD)
  • چیپست چهار هسته ای اسنپدرگن ۸۰۵  با قدرت ۲.۷ گیگاهرتز
  • دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال
  • دوربین جلوی ۲.۱ مگاپیکسلی

اما چرا نمایشگر ۵.۹ اینچی؟ از آنجایی که تلفن های هوشمند نکسوس بیشتر برای برنامه نویسان طراحی شده اند، با اندازه های بزرگ و فبلت مانند ارائه می شوند. همچنین این اندازه برای رزولوشن جدید Quad HD بسیار ایده آل به نظر می رسد، کیفیت و دقت تفکیک تصاویر در این رزولوشن تنها با یک صفحه نمایش بزرگ محسوس است. اما از آنجایی که اندازه ۵.۹ اینچ برای همگان مناسب به نظر می رسد می توان انتظار معرفی یک نسخه۵.۲ اینچی از این تلفن را نیز داشت.

همانطور که بسیاری از کارشناسان نکسوس ۵ را همزاد LG G2 می دانستند، گفته می شود که نکسوس اکس نیز رقیب احتمالی گوشی هوشمند موتورولا (Moto S) خواهد بود. موتو اس طبق شایعات با صفحه نمایش ۵.۹ اینچی و قبل از نکسوس جدید ارائه خواهد شد.

تنها چیزی که در مورد نکسوس جدید شرکت گوگل نمی دانیم، طراحی آن است. گوگل  هر ساله طراحی این سری تلفن های هوشمند را تغییر می دهد و امسال نیز باید منتظر یک غافلگیری بزرگ از این شرکت باشیم.

و بالاخره بلندگو دوگانه

در حالی که هنوز اطلاعات دقیقی از طراحی نکسوس اکس نداریم اما عکس منتشر شده از محافظ صفحه هوشمندی که به همزاد نکسوس اکس  مشهور است نشان می دهد این محصول از دو طرف فضاهای خالی دارد. تنها فرضیه منطقی برای این موضوع بلندگوهای دوگانه است. وجود این قابلیت خبری خوب برای دوستداران کیفیت بالای صدا محسوب می شود.

3

تمام امکانات خاص موتورولا در نکسوس جدید

یکی از دلایل اشتراک گوگل و موتورولا در ساخت نکسوس اکس، فروش واحد موبیلیتی (Mobility) آن به لنوو است. گوگل همیشه از همکاری با موتورولا به دلیل حضور دیگر شرکت های عرضه کننده  تلفن های هوشمند اندرویدی، ترس و واهمه داشته است. گوگل در سال گذشته تلفن هوشمند موتو اکس را ارائه کرد، اما این محصول در مقابل پرچمداران دیگر شرکت ها حرفی برای گفتن نداشت.

فروش این شرکت به لنوو دست برای همکاری بیشتر با موتورولا باز را کرد و به احتمال زیاد اکثر امکانات خاص موتو اکس  با نکسوس اکس نیز همراه خواهند شد.

اندروید ۵.۰؛ L یا پای مرنگ لیمویی (Lemon Meringue Pie)

گوگل چند ماه قبل نسخه آزمایشی اندروید ال را منتشر کرد تا برنامه نویسان برای تغییرات احتمالی سیستم عامل جدید آماده باشند، از جمله این تغییرات می توان به کامپایلر ۶۴ بیتی به همراه ران تایم ART اشاره کرد. شرکت گوگل نسخه اولیه این سیستم عامل را خیلی زود منتشر کرد و به نظر میرسد که هنوز ایده کاملی از تغییرات و ویژگی های آن ندارد.

4

اخیرا شایعاتی مبنی بر انتشار و نام نسخه‌ ی جدید اندروید مطرح شده اند، شنیده ها حاکی از آن است که  نام دقیق نسخه پنجم سیستم عامل اندروید، پای مرنگ لیمویی (Lemon Meringue Pie) خواهد بود. البته عبارت Lolipop نیز مدتی بر روی زبان ها آمده بود اما در حال حاضر LMP محتمل ترین نام برای این سیستم عامل است.

زمان عرضه، شرکت های مشترک و قیمت

در مجموع، نمی توان برای نکسوس اکس و امکاناتش هیجان نداشته باشیم، اولین فبلت سری نکسوس و سخت افزار قدرتمند از جمله ویژگی های بارز این تلفن هوشمند به شمار می آیند. با این حال گوگل در ارائه این دستگاه  تلاش می کند تا وجهه محصولات دیگر شرکت ها را هم پایین نیاورد.

علاوه بر این، احتمال این که تاریخ و مراسم خاصی برای معرفی نکسوس اکس تعیین نشود هم وجود دارد، این اتفاق سال گذشته برای نکسوس ۵ رخ داد و شرکت گوگل به معرفی آن در فروشگاه گوگل پلی بسنده کرد.  اما از آنجایی که تبلیغات و معرفی تاثیر به سزایی در سود شرکت ها دارد، گوگل این موضوع را با عرضه سریع این تلفن هوشمند به تمام کشورها جبران خواهد کرد.

نکسوس جدید شرکت گوگل مثل گذشته سیاست ارزان بودن را در پیش می گیرد. طبق شایعات موجود، نسخه ی ۳۲ گیگابایتی این محصول با قیمت ۴۱۹ دلار ارائه می شود. همچنین نسخه ۶۴ گیگابایتی آن هم قیمتی معادل ۴۴۹دلار خواهد داشت.

موارد ذکر شده، تمامی اطلاعات موجود پیرامون محصول جدید شرکت گوگل بودند. همچنین این موضوع که اپراتور ورایزن از این تلفن هوشمند پشتیبانی نکند هم محتمل است، اما به جای آن سهم عظیمی در پروژه موتو اس خواهد داشت. اپراتورهای مخابراتی دیگر مثل  AT&T، Sprint و T-Mobile نیز به احتمال زیاد در ارائه نکسوس اکس  شرکت نقش خود را ایفا خواهند نمود، اما مطمئنا فروشگاه گوگل پلی اولین فروشنده این تلفن هوشمند است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22394 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: mitnews.ir تاریخ خبر: 1393/06/10 تعداد مشاهده: 1456
سافت گذر