کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هدیه امروز: بهترین دوربین‌های گوشی‌های هوشمند

به گزارش سافت‌گذر ؛ کیفیت دوربین‌های گوشی‌های هوشمند طی سال‌‌های اخیر تا جایی افزایش پیدا کرده که گوشی‌های همراه عملاً جای دوربین‌های مستقل را گرفته‌اند.

با همه‌گیری گوشی‌های هوشمند، دوربین‌های فشرده «اشاره کن و عکس بگیر» به‌سرعت جای خود را به گوشی‌های هوشمند می‌دهند. افراد نیز برای گرفتن عکس‌های سریع به سراغ گوشی می‌روند. از حق نگذریم، کیفیت دوربین گوشی‌های همراه هم خوب شده است و گوشی‌ها کار اشتراک‌گذاری تصاویر را نیز ساده کرده‌اند.

بااین‌حال، همه دوربین‌های این گوشی‌ها یکسان نیستند. به عنوان نمونه، آیفون 5S مجهز به فلش ال‌ای‌دی دوتایی و لرزه‌گیر است و گلکسی اس4 سامسونگ قابلیت‌هایی دارد که حتی روی پیشرفته‌ترین دوربین‌ها نمی‌بینید. امروز می‌خواهیم بهترین دوربین‌های گوشی‌های هوشمند را از منظرهای مختلف به شما معرفی کنیم.

بهترین دوربین گوشی هوشمند در مجموع: دوربین آیفون 5S
 
آیفون 5S دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است که 15 درصد بزرگ‌تر از آی‌فون 5 بوده ولی دیافراگم کوچک‌تر f/2.2 دارد. این دوربین با داشتن قابلیت فلش ال‌ای‌دی دوتایی و لرزه‌گیر، بهترین گوشی جهت عکس‌برداری در نور کم یا هر محیط دیگری محسوب می‌شود. هم‌چنین برنامه دوربین در 5S بهبود یافته است. از این رهگذر می‌توانید علاوه بر انتخاب حالات پانوراما و «طیف متغیر بالا» HDR، فیلم‌برداری با جلوه «حرکت آهسته» هم داشته باشید. از طرفی، در حالت «انفجار» burst می‌توانید تا 10 فریم‌برثانیه عکس بگیرید.

بهترین دوربین از لحاظ قابلیت‌ها: دوربین گلکسی اس5
 
به گزارش سافت‌گذر ؛ یکی از بهترین دوربین‌هایی که روی گوشی‌های هوشمند پیاده شده از آن اس5 سامسونگ است. با داشتن حسگر 16 مگاپیکسلی و فوکوس اتوماتیک سه‌دهم ثانیه‌ای، اس5 می‌تواند تصاویر دقیقی را در یک چشم‌برهم‌زدن بگیرد. قابلیت «طیف متغیر» این گوشی به شما اجازه می‌دهد پیش از گرفتن عکس‌های با «طیف متغیر بالا»، از آن پیش‌نمایشی ببینید. قابلیت خیره‌کننده دیگر این دوربین، حالت «عکس و بیش‌تر» Shot & More است که به شما اجازه می‌دهد عکس‌هایی گرفته و بعد آن‌ها را ویرایش و تنظیم نمایید. این قابلیت شامل حذف عکس‌هایی می‌شود که در آن‌ها مثلاً یکی از دوستان‌تان یک مرتبه در کادر تلو تلو می‌خورد، یا مثلاً انتخاب بهترین چهره‌ها در عکس‌های دسته‌جمعی. گل سرسبد بسته عکس‌برداری سامسونگ، حالت گزینش فوکوس است که به موجب آن می‌توانید عکس را گرفته و فوکوس را بین پیش‌زمینه و پس‌زمینه تغییر دهید.

بهترین دوربین برای محیط‌های بیرونی: ایکسپریا Z1s
 
می‌خواهید آبی به تن گوشی خود بزنید؟ ایکسپریا Z1s سونی را می‌توان هربار به مدت 30 دقیقه تا 1.5 متر زیر آب فرو برد. می‌توانید به راحتی با گوشی خود غواصی کنید. این دوربین زیر آب نیز با استفاده از شاتر مخصوص عکس می‌گیرد، حتی صفحه‌لمسی گوشی هم کار می‌کند. دوربین 20.7 مگاپیکسلی گوشی دارای حسگر پیشرفته «ایکس‌مور-آراس» Exmor-RS است. از این فناوری در دوربین‌های مجزای سونی نیز استفاده می‌شود. حالت «طیف متغیر بالا» برای ویدیو و عکس کاربری دارد، ازاین‌رو می‌توانید جزئیاتی را که اغلب در بخش‌هایی از صحنه از دست می‌روند، نقاط بسیار روشن یا تیره، داشته باشید. سایر قابلیت‌های جالب «فوکوس معکوس پس‌زمینه» Background Defocus و «انفجار تغییر زمان» Timeshift Burst هستند. رنگ‌ها در عکس‌های گرفته‌شده از این دوربین در مقایسه با سایر گوشی‌ها کمی بیش از حد روشن هستند، اما هیچ‌کدام از آن گوشی‌ها از یک آب‌تنی ساده جان سالم به در نمی‌برند.

بهترین دوربین فبلتی: دوربین گلکسی نوت 3
 
نوت 3 کیفیت خوبی در ضبط تصویر و ویدیوهایی دارد که شایسته صفحه‌نمایش 5.7 اینچی اچ‌دی فبلت است. نکات برتر این دستگاه رنگ‌های گیرا و جزئیات شفاف آن است. این دو ویژگی در هر دو دوربین دیده می‌شود: 13 مگاپیکسل در پشت و 2 مگاپیکسل در جلو. کیفیت فیلم‌برداری دوربین پشت نیز همانند عکس‌برداری قابل‌توجه است. این کیفیت در هوای ابری و برفی آزمایش خود را پس داده است. تصاویر شبانه گرفته‌شده با دستگاه نیز دل‌پذیرند، این کیفیت فراتر از کیفیت اغلب لنزها و حسگرهای کوچک روی موبایل است. طرداران پر و پا قرص عکاسی با تنظیمات دقیقی در این دوربین روبه‌رو می‌شوند. به عنوان مثال: نورسنجی، حساسیت نور ISO و توازن رنگ سفید. از طرفی نوت 3 گزینه‌های سرگرمی زیادی دارد. با «عکس درام» Drama Shot می‌توانید چند عکس متوالی بگیرید و آن‌ها را به ترتیب ببینید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22395 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/06/10 تعداد مشاهده: 1800
سافت گذر
نظرات بینندگان

سعید.... 1393/06/11 07:16
این بی انصافی نیست که اسمی لومیا1020 ولومیا1520 نیست...و930 که عملا درفیلمبرداری وکیفیت تصویروشفافیت سامسونگ S5 روبه زانودرآورده....با تشکر....
Kasra 1393/06/10 21:39
به نظر من اگه تو بهترین دوربین فبلت ها اگه لومیا1520 رو انتخاب کنین بهتره
ابراهیم محمدی 1393/06/10 20:59
لومیا 1520 ؟!!!
حامدی 1393/06/10 13:10
درود بر شما
گوشی نوکیا 1520 تو لیست نیست؟lay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
سامان 1393/06/10 11:46
پس نوکیا چی یادتون رفته؟!!!!lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus