کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316281 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نوت‌بوک-تبلت دیگری با چرخش ۳۶۰ درجه‌ای

در یک نگاه باید گفت که این مدل جدید چندان چنگی به دل نمی‌زند. این نوت‌بوک با صفحه‌نمایش 13.3 اینچی خود و قابلیت چرخش 360 درجه‌ای که از آن یک تبلت می‌سازد، یک محصول بسیار نزدیک به Lenovo ThinkPad Yoga است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازمجله آی تی؛ اچ‌پی در ارائه نوت‌بوک‌های گران قیمت و رده بالا رابطه‌ای همواره یکسان عکل نکرده است و این شرکت روندهای مختلفی را در این مسیر در پیش گرفته است. در این زمان به نظر می‌رسد اچ‌پی تمرکز زیادی بر طراحی دارد، در حالی که سایرین تمرکز و نگرانی زیادی روی قیمت نهایی محصول دارند؛ اما اگر محصول جدید  اچ‌پی یعنی Spectre x360 را مد نظر قرار دهیم می‌بینیم که طراحی وجه قالب تولید آن بوده است. در یک نگاه باید گفت که این مدل جدید چندان چنگی به دل نمی‌زند. این نوت‌بوک با صفحه‌نمایش 13.3 اینچی خود و قابلیت چرخش 360 درجه‌ای که از آن یک تبلت می‌سازد یک محصول بسیار نزدیک به Lenovo ThinkPad Yoga است. 

در طراحی که در این محصول اعمال شده است، سعی شذه تا حد امکان تجربه کار با تبلت را به خوبی به کاربر منتقل کند. شرکت  اچ‌پی صراحتاً به این مسئله اشاره کرده است که لولایی که در این نوت‌بوک طراحی و به کار گرفته شده است به نحوی است که اجازه می‌دهد تا صفحه‌نمایش به خوبی روی بخش دیگر لپ‌تاپ قرار بگیرد.

با وجود اینکه تمام سعی طراحان این بوده است که تجربه کار به عنوان تبلت با این نوت‌بوک برای کاربر لذت‌بخشتر باشد اما این باعث نشده است که طراحان از ملزومات طراحی یک نوت‌بوک خوب غافل باشند. به عنوان مثال صفحه‌کلید این نوت‌بوک به خوبی طراحی و در بدنه نوت‌بوک قرار داده شده است. برای صفحه‌کلید، HP از طراحی خاصی استفاده کرده است و در سطح کلیدها یک انحنای دقیق ایجاد کرده است که می تواند بازخورد بسیار دلپذیری را برای کاربر در زمان تایپ کلمات ایجاد کند.

علاوه بر آن با داشتن پد لمسی پهنی به نام ControlZone کاربر با حرکات ماوس اصلاً مشکلی ندارد. ما این قطعه را قبلاً نیز در لپ‌تاپ‌های  اچ‌پی مثل مدل HP Spectre 13t دیده بودیم و آن زمان هم راحتی کار با آن بسیار جلب توجه می کرد. افزایش قطر پد لمسی نه تنها فضای بیشتری را برای کار فراهم می‌کند بلکه می‌تواند منطقه‌های حساس به نوع خاصی از لمس را نیز روی آن تعریف کرد که منطبق با جستارهای قابل استفاده در ویندوز 8.1 است و تجربه بسیار لذت‌بخشی از کارایی را به کاربر منتقل می‌کند.

این نوت‌بوک دارای پردازنده‌های Intel Core i5 و i7 است و از فضای ذخیره‌سازی تا حداکثر 512 گیگابایت از نوع SSD استفاده می‌کند و حافظه رم آن نیز حداکثر هشت گیگابایت است، همچنین این نوت‌بوک دارای دو صفحه‌نمایش با دقت تصویرهای 1080p و 1440p است.  اچ‌پی اعلام کرده است که باتری این نوت‌بوک می‌تواند تا 12.5 ساعت دوام بیاورد. همان‌طور که انتظار می‌رود این نوت‌بوک بسیار نازک است و دارای 15.9 میلی‌متر ضخامت و 3.3 پوند وزن است و تا حدی هم‌وزن با XPS 13 شرکت دل است. اچ‌پی اعلام کرده که این نوت‌بوک از این سبک‌تر نمی‌شود اما با قرار دادن باتری دیگری که قدرت تاب‌آوری بیشتری نسبت به باتری فعلی دستگاه دارد، کمی سنگین‌تر خواهد شد.

قیمت این محصول از 899 دلار آغاز می‌شود که با پرداخت این مقدار می‌توانید یک نوت‌بوک با پردازنده Core i5، فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی از نوع SSD و چهار گیگابایت حافظه رم تهیه کنید. سایر مدل‌ها نیز باقیمتی بالاتر و پیکربندی سخت‌افزاری متفاوت ارائه می‌شوند اما همگی دارای صفحه‌نمایش 1080p هستند و فعلاً مدل با صفحه‌نمایش 1440p ارائه نمی‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25465 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: mitnews.ir تاریخ خبر: 1393/12/14 تعداد مشاهده: 1955
سافت گذر