کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پیشنهادهای سونی و سامسونگ در جدیدترین فیلم جیمز باند!

اگر فیلم مشهور جیمز باند Quantum of Solace با بازی دنیل کریگ را دیده باشید احتمالاً به یاد دارید که در یک سکانس از این فیلم او گوشی سونی اریکسون خود را بیرون آورده و از مجرمان عکس می‌گیرد. برند سونی در آن سکانس کاملاً مشخص بوده و اگر به خاطر داشته باشید در فیلم Skyfall نیز از گوشی Xperia T استفاده شد. ظاهراً این شرکت به همراه سامسونگ قصد دارند کلمبیا پیکچرز را با پیشنهادهای میلیونی مجاب به استفاده از پرچم‌داران خود در فیلم آینده جیمز باند کنند.


Xperia-James-Bond

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ حتماً می‌دانید که سونی بارها و بارها در سال‌های اخیر مورد حملات هکرها قرار گرفته و این‌بار ایمیل‌های فاش شده از این شرکت خبر از پیشنهاد ۵ میلیون دلاری به شخص دنیل کریگ برای استفاده از پرچم‌دار سونی در فیلم جیمز باند شده است. اما نکته جالب اینجاست که هم شخص دنیل کریگ و هم “سم مندس” کارگردان این فیلم این پیشنهاد را رد کرده و دلیل آن را هم این‌گونه اعلام کرده‌اند: “جیمز باند فقط از بهترین‌ها استفاده می‌کند!”

البته این‌طور که پیداست سونی در این پیشنهاد تنها نبوده و سامسونگ هم یک پیشنهاد ۵ میلیون دلاری را به همراه یک بودجه ۵۰ میلیون دلاری برای تبلیغات این فیلم پیشنهاد داده که البته پاسخ این پیشنهاد مشخص نیست.

در ایمیل دومی که توسط مدیر امور جهانی کلمبیا پیکچرز ارسال شده آمده است که افشا می‌کند که ظاهراً نه دنیل و نه سم از گوشی‌های سونی برای فیلم خوششان نمی‌آید و در نظر آن‌ها گوشی‌ها پرچم‌دار سونی بهترین نیستند!

به‌هرحال از آن‌جایی که این ایمیل‌ها چندماه پیش ارسال شده‌اند پایان ماجرا مشخص نیست و شاید هم کلمبیا پیکچرز نهایتاً راضی به استفاده از گوشی سونی در فیلم Spectre شود اما این‌طور که پیداست نظر بازیگر نقش اول و کارگردان فیلم استفاده از گوشی سایر برندهاست. گفتنی است فیلم آینده جیمز باند قرار است ۱۵ آبان‌ماه روی پرده سینماها برود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26205 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/02/05 تعداد مشاهده: 1572
سافت گذر
نظرات بینندگان

......... 1394/02/07 02:02
بهتره اصلا سونی سری 007 رو ساختنشو به عهده نگیره حیف نکرده زد 3 دست اینا بدی :|
چقدر ناز میارن اینا