کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپلیکیشن «Dowell» تلفن‌ هوشمند را برای معلولان ممکن می‌کند

امروزه تلفن‌های‌ هوشمند به بخش جدانشدنی زندگی ‌ما تبدیل شده‌اند. ابزارهایی كه بسياري از اعمال روزمره‌ی ما به آن‌ها متكی است و داشتنشان را امری ضروری می‌دانيم. برای بیشتر افراد، تلفن‌ هوشمند وسیله‌ای است که برای راه‌اندازی، تنها به لمس صفحه‌نمایش نیاز دارد؛ اما برای کسانی که در اندام‌های فوقانی خود دچار معلولیت هستند و به سختی از دست و انگشتان خود استفاده می‌کنند، تلفن‌هوشمند وسیله‌ای نیست که کار با آن راحت باشد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ سامسونگ اپلیکیشنی به نام Dowell طراحی کرده که برای کاربران دارای معلولیت، امکان کنترل تلفن‌‌هوشمند را با استفاده از دستگاه‌های کامپیوتری کمکی موجود فراهم می‌کند. این افراد در حال حاضر برای کار با کامپیوتر، از ابزارهایی مانند Head mouse، Track balls و دیگر فناوری‌های کمکی استفاده می‌کنند که بدون نیاز به کلیک کردن عمل می‌کنند؛ اما راه‌اندازی و کار با تلفن‌های هوشمند، نیازمند حرکات مختلف دست مانند ضربه زدن، لمس کردن یا کشیدن است که این دسته از کاربران را عموماً برای کنترل تلفن‌های هوشمند دچار مشکل می‌کند.

پروفسور سانگ موک لی از دانشگاه ملی سئول که در طراحی و ساخت اپلیکیشن Dowell با سامسونگ همکاری کرده در این‌باره می‌گوید:

سخت‌ترین قسمت استفاده از تلفن‌های هوشمند برای افرادی که معلولیت‌های بالا دارند ازجمله خود من، کنترل لمسی این دستگاه‌هاست. برنامه Dowell علاوه بر حل این مشکل، امکانات دیگری را نیز فراهم می‌کند؛ هنگامی‌ که اشخاص معلول به تلفن هوشمند دسترسی پیدا می‌کنند، نه تنها قادر به برقراری ارتباط، تحقیق و بسیاری کارهای دیگر می‌شوند، بلکه می‌توانند تمام وسایل برقی منزل خود را نیز کنترل کنند که این امر، مدیون رواج اینترنت اشیاء (IOT: Internet of Things) است که زندگی بسیاری از معلولان را عمیقاً دگرگون کرده است.

samsung dowell

اپلیکیشن Dowell توسط شرکت Samsung Software Membership طراحی شده است؛ تمامی فعالیت‌های این سازمان کاملاً داوطلبانه انجام می‌شود و هدف اصلی آن کمک به دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای کسب مهارت‌های نرم‌افزاری است. Dowell روی تلفن‌های هوشمند سامسونگ (گلکسی S3 تا جدیدترین مدل‌ها) قابل‌نصب است.

آموزش و توانمندسازی، بخشی است که بیشترین اقدامات سامسونگ را در راستای بنا نهادن زیرساخت‌های آموزشی و ارائه فرصت‌های یادگیری در عرصه‌ی تکنولوژی، برای افراد با ویژگی‌های مختلف در خود جای داده است. پیش از این نیز سامسونگ، برنامه‌هایی برای نابینایان و مبتلایان به اوتیسم ارائه کرده بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27107 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/04/10 تعداد مشاهده: 1603
سافت گذر